We hebben een aantal aanbieders voor Dimaro voor je op een rij gezet:

Reviews over Dimaro

Zeer mooie plek

Bas & Nils,
    12-6-2014

Kijk voor een bruisend uitgaansleven hoef je niet te gaan, DImaro is een dorpje zonder al teveel poespas. De sfeer is er leuk en iedereen is er vriendelijk.

Misschien dat het in de seizoenen wat meer bruist maar verder is het vooral een aanrader voor rust, natuurschoon en wandelingen, lange wandelingen.

Gereisd met partner in mei 2014

Een geweldige omgeving

vdgaag,
    16-9-2013

Dimaro ligt tussen 2 natuurparken in. Het dorpje is klein, heeft een kleine super en wat kleine winkeltjes. Dat stelt op zich niet zoveel voor. Er zijn ook wat kleine restaurantjes. Sfeer is er goed, maar vooral voor wandelen, fietsen kom je hier goed aan je trekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

saaiii

irvinottenhof,
    3-9-2013

Dimaro is een klein dorpje met een korte winkelstraat met enkele restaurants en lokale shops. Aanrader is wel om de apfelstrudel te proberen, Oostenrijkse invloeden. In het dorp zijn verder een aantal supermarkten. Voor de voetballiefhebber....SSC Napoli heeft een aantal jaren Dimaro uitgekozen voor hun zomertrainingskamp. In het dorp worden de spelers gepresenteerd en bij de lokale voetbalclub wordt getrained en een oefenwedstrijd gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een plaatje...

Esther,
    13-8-2013

Het Dorp Dimaro is klein maar ziet er knus en gezellig uit. Er is een kleine supermarkt en een paar kleine winkeltjes. Maar voor de grotere boodschappen kun je beter naar Male of Cles gaan. Met de auto of fiets kun je richting de bergen of meren gaan om te genieten van de prachtige natuur. Of met de trein richting Trento is ook aan aanrader. Het enige nadeel is dat je een uur moet rijden met de auto eer je het dal uit bent. Maar we komen zeker nog een keer terug om nog meer van dit prachtige gebied te zien.

Gereisd met partner in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje in mooie omgeving

Elbert,
    16-8-2012

Dimaro is een leuk klein dorpje waar je alles kunt kopen. Supermarkt is klein maar afdoende. De locale bakker en slager leveren uitstekende kwaliteit en ook lekker ijs is er te koop. Vanuit het dorp rij je door een adembenemende omgeving naar de mooiste plekjes. Ook wandelingen vanuit het dorp zijn aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dimaro scoort een 7,7 uit 10, op basis van 46 reviews