Sorteren

vakanties Dimaro

Reviews over Dimaro

Super camping, mooi sanitair in gave omgeving.

Fam. Fles
    11-8-2018

Fantastische camping, prachtig sanitair en zeer vriendelijk personeel wat goed kan adviseren wat je kan ondernemen in de omgeving.

Mooie ruime plekken met voorzieningen op je plaats ( water en afvoer ).

Zwembad is niet groot, desondanks was het door goed toezicht heerlijk om even verkoeling te zoeken in het water.

Nette afvalscheiding, goed georganiseerd op deze camping.

Fantastisch !

De Wit
    2-9-2017

Geweldig hotel! Zeer vriendelijk en attent personeel, je voelt je hier direct thuis. Heerlijk eten. Voorgerechtenbuffet en toetjesbuffet met enorme keuze aan heerlijke gerechten. Mooi binnenzwembad. Prachtige omgeving. Kortom: geweldig!

Geweldig mooi onderkomen!

Rj de Mol
    23-8-2017

Wij waren op zoek naar een onderkomen voor enkele nachten. Na telefonisch contact met Robert de eigenaar had hij nog de laatste kamer voor ons!

Ik kan zeggen zeker voor herhaling vatbaar: Duits sprekend, geen onzin uitbrengen en zeer gastvrij! Kan wel zeggen top B&B waar je als klant en vriend behandeld wordt!

Mooie locatie, maar chagrijnig personeel

Robert Klein Kranenbarg
    22-8-2017

De camping ligt op een mooie locatie en de sanitaire voorzieningen zijn goed en worden frequent schoongemaakt. Voor oudere kinderen is er op de camping zelf weinig te beleven. Wel zijn er in de omgeving voldoende faciliteiten om er een leuke actieve vakantie van te maken. Mogelijkheden voor culturele uitstapjes in de omgeving zijn beperkt, liggen relatief ver weg of je moet er echt naar op zoek. We vonden het personeel op de camping erg chagrijnig en weinig bereid om mee te werken. De oudere dame in de campingwinkel snauwde geregeld mensen af en op de receptie werd gebrekkig Engels gesproken voor een accommodatie als deze. De vraag of de hinderlijke muziek 's nachts op de toiletten zachter kon worden gezet, werd als heel moeilijk ervaren, hier werd dan ook geen gehoor aan gegeven. Vanwege het weer zijn we een dag eerder vertrokken dan gereserveerd. Als je enigszins klantvriendelijk bent ingesteld doe je ondanks de reservering een concessie. Voor ons meerdere redenen om niet meer naar deze camping terug te keren.

Een echte aanrader

Koopmans
    20-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie. Zijn 2,5 week op de camping geweest. Alles was top. Zwembad, animatie, receptie. 'S avonds was er een nachtportier die de boel in de gaten hield, vooral fijn als onze meiden voor waren met een groep kinderen bij het kampvuur, wat voor hun ook werd geregeld door de camping. Een dikke 10 voor het sanitair, dat de hele dag werd schoongemaakt. Het enige dat wij als tip willen meegeven, we mistten een buitenterras. Nu moest je voor een drankje bij het restaurant zitten. Maar wij komen zeker nog een keer terug.

Dimaro scoort een 7,7 uit 10, op basis van 46 reviews