Castelrotto - Kastelruth

We hebben een aantal aanbieders voor Castelrotto - Kastelruth voor je op een rij gezet:

vakanties Castelrotto - Kastelruth

Reviews over Castelrotto - Kastelruth

Zomer en Winter heerlijk om te verblijven!

Jan
    21-2-2017

Een klein bergdorp met een klein centrum waarin alle faciliteiten aanwezig zijn. Voor de veeleisende vakantieganger een perfecte uitvalbasis naar Ortisei en alle omliggende dorpen. Zowel in de winter als in de zomer een heerlijk gebied waar zowel de ouder als jongere onder ons zich perfect konden vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zowel een zomer als winter bestemming!

Jitske van Dam
    25-1-2015

Kastelruth is een paradijs voor wandelaars In de winter zorgen pendelbussen dat je in no time bij de gondel bent die je naar het skigebied voert. Een voortreffelijke service, want de bussen gaan ieder kwartier. Vanuit Kastelruth kun je ook snel andere plaatsen bezoeken, zoals Bolzano en de gehele Val Gardena.

Gereisd Met partner in januari 2015

Prachtig dorp in de Dolomieten

Henk Evers
    13-6-2012

Hier komt men zeker terug. Wat een vriendelijke mensen in deze prachtige omgeving. De voertaal is Duits. Het eten is een megmoes van Duitse keuken met Italiaanse inslag. Gedurende de maanden mei/juni is de natuur hier op zijn mooist. Men kan er uren wandelen. Alle wandelingen zijn goed gemarkeerd.

Gereisd Met partner in Sun Jun 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving met vriendelijke mensen

Kampeerboerin
    8-2-2012

Prachtig dorp in onwaarschijnlijk mooie omgeving. Een bezoek in de winter heeft iets sprookjesachtigs. Ondanks de sneeuw doet men er alles aan om de wegen toegankelijk te houden. Vriendelijke en hulpvaardige mensen in zowel supermarkt, restaurant als accommodaties. Door de prima busverbinding naar Seis am Schlern is kastelruth een prima uitvalsbasis voor skien op de Seiser Alm

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

De Parel van Süd Tirol

Henk Evers
    17-6-2011

Wij waren er voor de tweede keer. Het is en blijft een schitterend dorp met een mooie omgeving. Heerlijk wandelen op de Seiser Alm of naar Marinzen. Je kunt ook naar Seis of Sankt Oswald door de bossen. Daarne lekker genieten op een terras in het dorp. De keuken is en mengelmoes van Duits (Tirols) met Italiaanse inslag. Kortom ook culinair is het lekker genieten en niet vergeten de inheemse producten zoals kaas en speck (ham) en natuurlijk de Süd Tiroler wijnen. De vriendelijke bevolking maakt het verblijf compleet. Hier komt men terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2011
Castelrotto - Kastelruth scoort een 8,4 uit 10, op basis van 30 reviews