Campitello di Fassa

We hebben een aantal aanbieders voor Campitello di Fassa voor je op een rij gezet:

vakanties Campitello di Fassa

Reviews over Campitello di Fassa

Sfeervol dorp en fantastisch uitdagend skigebied!

Lysan Lansel
    23-2-2019

Wat een geweldig dorp! Een gezellige sfeer, (bijna) alles op loopafstand. Een aantal winkeltjes, eigenlijk alles wat nodig is. Er zijn veel bushaltes voor de ski-bussen dus wij hoefden niet ver te lopen voor een dagje skiën. De skiliften zijn goed bereikbaar (wel wat druk vaak in de ochtend maar dat is bij haast iedere skilift wel het geval). Verreweg het mooiste skigebied waar ik ooit heb kunnen skiën. Zó eindeloos veel skipistes.. Voor zowel de gevorderde skiër als de beginners is er zat om te kiezen. Gezellige eettentjes op de bergen.. Ik zou dit skigebied zeker aanraden en het rustige dorp om even bij te komen ook. Genieten.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Birgit
    19-2-2019

Comfortabel appartement aan de rand van het dorp. Skidepot onderaan de Col Rodelaar lift, goede skiservice aanwezig. Super skigebied voor iedereen, voor de beginner is een Val Di Fassa pas al een hele ervaring. Dolomiti Super geeft nog zo veel meer mogelijkheden. Stop voor de lunch ook eens bij Rifugo Friedrich August. Prodotti tipici-lokale producten in traditionele Ladin-style. Ook voor langlaufers een paradijs, loipes van Canazei tot aan Vigo. Bij goede condities ook tot aan Moena. Gezellige dorp , enige nadeel wellicht is dat er redelijk wat verkeer door het dorp rijdt.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Mooie camping

Marjan
    20-8-2017
    • Personeel heeft aandacht voor de gasten Goed onderhouden toiletgebouw met voldoende sanitaire voorzieningen Perfecte uitvalsbasis voor het ontdekken van de Dolomieten
    • De paadjes tussen de kampeerplekken zijn aan de krappe kant
    Gereisd met partner in juli 2017

heel fantastisch

rakker
    12-3-2016

het is een heel gezellig dorp. de 2 aanraders van restaurants zijn tobia en Heidi. de pistes zijn erg breed en je kan er alle kanten op. de dorpjes kun je ook zo naar toe canzei is wel duurder dan campitello. het is ook een heerlijk loopgebied en voor langlaufers kun je daar ook zo terecht

Gereisd met vrienden in maart 2016

Centraal gelegen.

Tony
    22-9-2015

We zijn hier een week geweest en hebben ons goed vermaakt. Het is een prachtige omgeving waar de wandelaars hun hart kunnen ophalen. Campitello ligt middenin de echte Dolomieten en het is een uitstekende uitvalsbasis voor diverse wandeltochten. Het ligt aan de Sellaronde die je met de auto kunt rijden. Het is een dagtocht die je over circa 5 prachtige passen leidt. Ons hoogtepunt was de Sass Pordoi waar we met de kabelbaan van 2.239 naar 2.950 meter hoogte zijn gegaan. Op het plateau kon je rustig rondwandelen en de beschrijving “maanlandschap” was meer dan terecht, want we waanden ons echt op een andere planeet. Bij helder weer heb je een geweldig 360° uitzicht.

Gereisd met partner in september 2015
Campitello di Fassa scoort een 9 uit 10, op basis van 47 reviews