Reviews over Caldonazzo

Consigliatissimo!

Messy
    13-11-2018

Ottima posizione, staff amabile, pulizia impeccabile! Abbiamo ricevuto tutte le informazioni utili sui dintorni, passeggiato, e trovato favolosa la piscina riscaldata! Consigliatissimo! Torneremo sicuramente!

Consigliato

Eugenio
    13-11-2018

Ottima posizione, buon rapporto qualita prezzo. Si può usufruire di una piscina riscaldata e fare passeggiate a piedi o in bici. Posto tranquillo,staff gentile e pulizia in ogni area.

IMPECCABILE!

Kiki
    13-11-2018

Campeggio gestito ottimamente, pulizia impeccabile, personale disponibile a fornire ogni tipo di informazione richiesta, piscina riscaldata, tranquillità, abbiamo fatto passeggiate ed escursioni in bici. Ci torneremo sicuramente!

Mooie camping!

Mira
    9-9-2018

Gezellige camping met veel Nederlanders. Het meer is heerlijk, schoon en leuk om in te snorkelen. Mooie omgeving, vooral de wandeling naar de waterval is een aanrader. Sanitair is modern en schoon. Ook veel tieners aanwezig.

Fantastische vakantie op een fantastische camping!

Paul L
    7-9-2018

Fantastische 12 dagen vakantie gehad op Mario Village. Wij zaten in een nieuw huisje Suite Garden Paradise, schoon, netjes, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Restaurant is helemaal top, lekkere gerechten! Zwembad is heerlijk en wat temperatuur betreft perfect voor ons en onze kinderen van 3 en 5. Animatie is geweldig, ze maken er echt een leuk feestje van! Ik kan eerlijk gezegd geen negatief punt bedenken over deze camping, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder mee gemaakt. Omgeving en het meer is ook helemaal top, we hebben veel gedaan en bekeken, genoeg te doen dus in de omgeving. Geen moment hebben we ons verveeld. Het is dat we niet 2 keer naar hetzelfde willen maar anders zouden we hier volgend jaar zo weer naar toe gaan!

Caldonazzo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 98 reviews