Sorteren

Reviews over Volterra

Geweldige plek!

Cor en Ada
    14-11-2018

Heerlijk om weer naar deze plek in Toscane te gaan! Genoten van de omgeving, de rust, het zwembad en niet te vergeten de goede zorgen van Inger en Massimo! Gezellige maaltijden voor de gasten verzorgt door Inger.

Een echte aanrader!

Fantastisch!!

Merel
    2-10-2018

Geweldig! Wat een liefde,een rust. Alweer 3 jaar komen we hier al lekker savonds mee eten smorgens lekker wakker worden met het zonnetje en een lekker bakje koffie in je eigen appartement. Elke keer weer als we er komen wil je eigenlijk even langer blijven! Schoone appartement als je binnen komt helemaal super!! Tot volgend jaar!

We komen zeker weer een keer terug!

Michel
    22-8-2018

Ouderwets goed kamperen en prima eigenaren. Het sanitair is niet nieuw, maar voldoet prima. Altijd (veel!) warm water, redelijk schoon. Volterra en supermarkt op loopafstand. Geweldig fietsen als je een beetje van klimmen houdt. Zwembad is top.

Een prima vertrekpunt om Toscane te ontdekken.

HoheNederland
    11-8-2018

Nadat je naar Volterra geklommen bent, daal je , net buiten de stad, via een goed onderhouden smalle bergweg naar de boerderij. Heel rustig gelegen met een mooi Toscaans uitzicht. Inger en Massimo zijn innemende, gastvrije eigenaren. Hun appartementen liggen onder hun huis( koel in warme tijden, goed te verwarmen als het koud is: prima bedden en voorzien van alle benodigdheden. Vanaf je romantisch terras heb je een mooi uitzicht op het Toscaanse landschap. Zowel fietsers als autorijders kunnen snel in Volterra zijn. De goede supermarkt Conad is na 5 autominuten te bereiken. Het zwembad is goed verzorgd en ook hier een mooi uitzicht. Inger verzorgt een goede maaltijd op verzoek.De Podere is minder geschikt voor mensen die moeite hebben met kleine niveauverschillen. De toegangsweg naar de Podere is goed onderhouden en duidelijk bewegwijzerd en vraagt wat ervaring met het berijden van een bergweg. Een prima startpunt voor Toscane.

Ideaal vakantieadres

Geert-Jan
    28-7-2018

Een rustgevende ambiance met een schitterend uitzicht. Een fijn zwembad, een heel sfeervol appartement en bovenal zeer hartelijke eigenaars.

De locatie is perfect om vele mooie plaatsen te gaan bekijken. Met een stevige wandeling van een half uurtje, bereik je het oude stadje Volterra. Echt een aanrader!

Ook een dagje strand is binnen handbereik.

Podere Fraggina is voor ons: ontspanning-rust-sfeer-LA DOLCE VITA!

Volterra scoort een 8,5 uit 10, op basis van 71 reviews