Volterra

Reviews over Volterra

Leuker dan verwacht

Frank Timmerman,
    10-8-2016

Wat een ontzettend mooie en schone stad. Veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Qua eten veel keuze en niet te duur. Parkeren is rondom de stad ook goed te doen! Een aanrader om naar toe te gaan (na 19:00 uur i.v.m. de hitte)

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi

j_w_weijers,
    20-10-2015

Volterra is uniek gelegen en heeft een zeer oude historie. De winkelstraten zijn aantrekkelijk en de pleinen met terrassen ook. Let wel op de sluitingstijden van de winkels, want anders loop je in lege straten. Er is een keur een leuke restaurantjes in Volterra.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Mooi historisch dorpje

Judith,
    25-8-2015

De weg naar Volterra toe is prachtig, kronkelwegen met vergezichten. Volterra zelf is ook erg mooi, veel hoogte verschillen en smalle straatjes. Veel alabastrine winkeltjes en veel toerisme, maar wel een mooi middeleeuws dorpje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

prachtig oud stadje in Toscane

Pia,
    17-5-2014

Goed voor een middag te bezoeken. Er is veel te zien en is ook zeker de moeite waard. Bezoek kan ook makkelijk gecombineerd worden met de plaats San Gimignano (iets verderop in de bergen)

Veel cultuur en sfeer. Ik weet niet of je er met openbaar vervoer kunt komen, met eigen vervoer in ieder geval geen enkel probleem. (parkeren aan de rand van de stad)

Gereisd met partner in mei 2014

Mooi stadje

Peter,
    8-5-2014

Onderaan bij de grot parkeerplaats nog een opgraving en antiek theater. Is prima te bekijken zonder de (betaalde) toegangspoort te passeren, Leuke plaats met winkeltjes, restaurants en een mooi plein. We troffen het op 2 paasdag met een uitgebreide vaandelzwaaishow.

Gereisd met vrienden in april 2014
Volterra scoort een 8,5 uit 10, op basis van 71 reviews