Sorteren

Reviews over Volterra

Geweldig

AK038
    18-9-2016

Volterra is een van oorsprong Etruskische stad, hiervan zijn nog steeds de overblijfselen te vinden. Ook interessant is het erosiegebied (Balze) dat iets buiten de stadskern ligt.

Boeiend!

shopping +

Leuker dan verwacht

Frank Timmerman
    10-8-2016

Wat een ontzettend mooie en schone stad. Veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Qua eten veel keuze en niet te duur. Parkeren is rondom de stad ook goed te doen! Een aanrader om naar toe te gaan (na 19:00 uur i.v.m. de hitte)

Leuk om gezien te hebben.

M en J
    27-6-2016

Volterra is een leuk etruskische plaats, welke veel bezocht wordt. Hierdoor restaurants niet echt italiaans en prijzen navenant.

Mooi klein stadje,geen overdaad aan touristen!

Echtpaar, enthousiaste Italiegangers
    21-6-2016

Oud Etruskisch stadje. Opgravingen zijn te zien in het Etruskisch museum, dat zeker een bezoek waard is.

Leuke kleine winkeltjes en restaurantjes.

Volterra scoort een 8,5 uit 10, op basis van 71 reviews