Hotel President

ItaliëToscaneViareggio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel President voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 39 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 39 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over President

• 9Lennard11-06-2017

Ideale strand/stedentriplocatie

Heerlijk ontbijt met keuzes van de kaart naast het buffet, de kamers worden goed schoongehouden en het personeel is super behulpzaam en vriendelijk. Ligging vlakbij het strand en het station (1 km lopen) is super. Vanaf station Viareggio zijn steden als Pisa, Lucca en Florance rechtstreeks met de trein te bereiken. Enige nadeel is dat er geen zwembad is en dat er toch nog betaald moet worden voor een ligstoel op het strand. De parasol en zitstoelen zijn wel gratis

• 8John31-05-2017

Super

De gastvrijheid was weer optimaal, we waren hier voor de vierde keer en raken verslaafd ! Lijkt ons niet geschikt voor kinderen, er is bijv. geen zwembad.

• 9meneer Groenveld08-06-2015

Zeer gastvrij !

Prima verzorging:vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt en diner ! Gunstig gelegen t.o.v. Florence, Lucca en Pisa.

• 9joop22-09-2014

goede service, geweldig hotel

Een goed hotel voor deze prijs, ik ben het met dhr. Halsema niet eens wat betreft het ontbijt. Je kunt bestellen van de kaart, maar er wordt niets in rekening gebracht. een geweldig ontbijt, zelfs met verse jus (als je dit besteld). Het strand is aan de overkant van de boulevard. Je moet eerst wel bij de receptie een bonnetje halen voor de strandstoelen ( deze zijn gratis) een ligbedje kost in september €5, per bedje per dag. Een taxi kost vanaf het station naar het hotel €10,-

• 9J. Bleeker12-09-2014

Heel goed hotel met een geweldige service

Het hotel staat direct aan de boulevard en strand. Zeer geschikt om van daaruit allerlei uitstapjes te maken. Treinstation is op 10 minuten lopen evenals het busstation. We waren hier voor de 2e keer en kregen daarom bij ons laatste diner, geheel onverwacht, een fruittaart als dessert. Dat is natuurlijk een leuke verrassing. Handig is de aanwezigheid van de Nederlands sprekende dame (Laila). Kortom een prima service en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

• 8halsema09-09-2014

ligt mooi aan de boulevard

let wel op bij het ontbijt dat alles wat je van de kaart besteld in rekening word gebracht.

• 8mevrouw de ruiter04-08-2014

mooie locatie om Toscane te gaan ontdekken

hotel ligt op een locatie, waarvan je makkelijk met de trein naar o.a Florence, Pisa en Luca kan reizen. Plaats Viareggio heeft niet de charme van een italiaans dorp of stad. Jammer dat het hotel niet bij alle kamers een balkon heeft of een gezamenlijk terras/tuin.

• 5Sietse18-07-2014

Dit nooit meer!

Hotel president in Viareggio staat te boek als een 4 sterren hotel maar is dit beslist niet waard! het ontbijt is redelijk maar het avondeten is slecht (weinig voor heel veel geld. De kamer van ons was klein. Ook de douche was zeer klein te noemen. Het hotel staat aan een lawaaierige straat en heeft geen eigen tuin. Wij hadden gelukkig een balkon anders is het buiten op de boulevard zitten geblazen. Kortom een gigantisch duur hotel voor wat je er voor krijgt!

• 10julialemmens09-06-2014

Uitstekend hotel!!!!

Wij verbleven hier 10 dagen met 2 koppels in half pension. Het waren 10 fantastische dagen: zeer vriendelijk en gedienstig personeel, de kamers waren zeer proper en voor het eten zou ik graag een 11 op de 10 geven maar dat gaat niet. De 5-gangen menu was ook in het nederlands opgesteld. De wijnen waren zeer lekker en betaalbaar. De kok verdient een dikke pluim. Ook was er altijd een zeer lieve nederlandstalige dame aanwezig. Echt een Superhotel!!

• 9pepke8105-06-2014

Heerlijke vakantie

Wij verbleven een heerlijke week in Hotel President. Schone kamers, fijne douche. Wij hadden half pension geboekt, een aanrader! De hele week heerlijk gegeten. Het hotel ligt aan een gezellige boulevard. Op een half uur rijden ligt Pisa, uitstapjes naar Lucca, Florence, Sienna zijn prima te doen, de laatst genoemde steden zijn wel op reisafstand langer dan 1,5 uur. Service in het hotel was erg goed, vriendelijk personeel, en de Nederlands sprekende dame heeft ons goed op weg geholpen. In Viareggio is een prima treinverbinding naar Florence en Pisa. Wij hebben een prima vakantie gehad!

Hotel President info

Meals

• HalfpensionBeschikbaar

Beach

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij