Sorteren

Reviews over Tirrenia

Mooie omgeving, redelijk appartementencomplex.

Henk D.
    1-11-2018

We hadden een appartement met ontbijt geboekt op het golf resort. Het was duidelijk dat het seizoen ten einde liep. We waren vrijwel de enige en dat maakt zo'n complex niet meer tot de ideale vakantiebestemming. Het appartement was zoals je in Italië mag verwachten. Keuken met net voldoende keukengerei. Een slaapbank en een keukentafel met ongemakkelijke keukenstoelen. Geen comfortabele bank of stoelen. Wel een uitstekend bed. Het ontbijt was magertjes, geen buffet maar opgediend.

Omgeving, vlak aan de kust van de Middelandse zee, is mooi. Maar ook uitgestorven. Dit gebied is in de winterstand.

Op korte afstand het witte kiezelstrand van Marina di Pisa. Echt de moeite waard.

Een heerlijk rustige camping

Ruud Boer
    24-9-2018

Wij komen al enige jaren een week op deze camping, tijdens onze reizen door Italië.

Het is er altijd rustig, ja ‘s avonds animatie maar op de camping valt het lawaai hiervan erg mee en om half twaalf is het rustig.

Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Het strand is bereikbaar met een busje die op gezette tijden heen en weer pendeld, maar wij lopen dat stukje ( ruim een kilometer) altijd.

Een erg goed restaurant, je kunt er heerlijk eten, de bediening loopt als het druk is wel eens wat stroef maar dat heeft ook zijn charme.

En ja betalen voor warm water en het zwembad, maar wel eerlijk wat je niet gebruikt betaal je niet, anders zou het doorberekend worden in de overnachtingsprijs en betaal je er zowiezo voor.

Het sanitair is erg schoon, er is een oud en een nieuw sanitairblok, de eerste is wat verouderd maar schoon.

WiFi alleen bij de bar, en traag, WiFi beschikbaar op het gehele terrein zou een hele verbetering zijn.

Shuttle naar het strand. . Het toiletgebouw is sch

Elise
    3-9-2018

Prachtige camping. Echt heel goed geregeld.

De camping is een echte aanrader

Denise
    23-8-2018

Prettige, rustige camping met mooie plekken en prima sanitair.

Het is er heel rustig en die rust wordt 's avonds ook gerespecteerd.

Prima camping dichtbij mooie Toscaanse steden!

Teunissen
    20-8-2018

Na veel negatieve reviews een positievere van ons. Wij hebben een week een van de zes Coco Sweet tenten gehuurd. De tent is ons prima bevallen, maar 1 tip; neem een ventilator mee ivm de warmte. Alles wat je nodig hebt zit er verder in.

Het is een rustige camping. Het zwembad is gesloten van 13.15 uur tot 16.00 uur en kost 1 euro p.p./per keer. Voor warm water betaal je 50 cent per 3 minuten. Al deze bovenstaande punten staan ook op de website van de camping.

Het sanitair is heel schoon. In het restaurant van de camping kun je heerlijke pizza's eten voor weinig geld. Vanaf de camping ben je zo in Pisa en Lucca. In Livorno kun je goed shoppen. Al met al een prima camping voor een leuke vakantie.

Tirrenia scoort een 6,3 uit 10, op basis van 37 reviews