Sorteren

vakanties Tavernelle Val di Pesa

Reviews over Tavernelle Val di Pesa

Voor de tweede keer, maar nu is het genoeg..

J.Hopster
    19-2-2017

Mooi dorpje, met alle winkelvoorzieningen in een mooie, Toscaanse omgeving

Gezellig plaatsje

Yvonne
    7-1-2017

Vooral de omgeving is zo ontzettend mooi! Elke dag was het genieten als we hier met de auto reden!

Fantastisch, wat een mooie plek!

Fam. de Vries
    17-9-2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten van het prachtige Toscaanse landschap. Precies tussen Florence en Siena, allebei ong. 30 minuten rijden. Bijzonder landschap Le Crête, zeer de moeite waard.

Wij zaten in het nieuwe, ruime appartement Civetta, iets hoger dan de andere appartementen, daar heerlijk rustig en een prachtig uitzicht over de heuvels met in de verte de Apennijnen. Tegen betaling kun je deelnemen aan het ontbijt en avondeten, dit laatste hebben wij 2 keer gedaan, erg lekker. De eigenaresse Beatrice kookt zelf en is een hartelijke vrouw.

Leuk

Suzanne
    3-9-2015

Leuke regio dichtbij Florence, Luca, Pisa en andere mooie dorpen.

stil dorpje

m.hendricksen
    16-9-2014

Het dorpje Tavernelle Val di Pesa is een stil en rustig dorpje waar niet veel te zien is. Handig is wel dat er een tourist information is. Aan de buitenkant van het dorp is een supermarkt.

Tavernelle Val di Pesa scoort een 7 uit 10, op basis van 17 reviews