Sorteren

Reviews over Tavernelle Val di Pesa

Aanrader!

Hetty
    21-8-2018

Kleine camping met een prachtige ligging van een aardige Italiaanse familie. Caravan en camperplaatsen wel langs weg waar 's ochtends vroeg veel gebruik van gemaakt wordt door mensen die naar hun werk gaan. Dit geeft wel enige overlast. Fijn zwembad met prachtig uitzicht (geen badmutsen) wel jammer dat de douche bij het zwembad heel weinig water geeft, niet zo hygiënisch. De douches in het sanitairgebouw zijn heel krap en achter klapdeurtjes. Je achter de klapdeurtjes afdrogen was qua ruimte een hele tour.

Het dorpje Tavarnelle val di Pesa ligt op ongeveer 4,5 km afstand. Heerlijke restaurantjes, ijssalon en de plaatselijke bar voor lekkere koffie.

Prima ligging om alle bezienswaardigheden en mooie steden in Toscane te bezoeken.

Let op dat je op de snelweg de afslag Tavarnelle neemt en NIET afslag Bargine (niet te doen met caravan).

Wij hebben een fijn verblijf gehad op deze camping ondanks de kleine minpuntjes.

Kleinschalige camping op mooie plek

Natalie
    9-8-2018

Wij hebben hier een paar dagen gestaan met de caravan. Vanuit Romita kan je zo Siena en Florence bezoeken. In Tavernelle zijn verschillende restaurantjes waar je heerlijk kan eten. ‘s Ochtends namen we samen met de kinderen een duik in het zwembadje om vervolgens richting een stad te gaan en dan begin van de avond weer terug om weer even af te koelen in het zwembad. Wij hebben genoten. Voor de kids prima voor een paar dagen maar op zich niet ingericht op kinderen. We hebben het heerlijk gehad!

Absolute aanrader voor een bezoek aan Toscane.

Robert de K.
    7-8-2018

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers met goede airconditioning (een must in de hete maand augustus). Ontbijtbuffet is qua brood wat beperkt, maar verder wel uitgebreid met veel fruit en andere lekkernijen. Prima zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. Florence en Siena (beide +/- 35 min. rijden). Ook zijn andere leuke plaatsen goed bereikbaar vanwege de ligging aan de snelweg. Absolute aanrader wanneer je van plan bent meerde plaatsen te bezoeken in Toscane.

erg goed Hotel

hans hoekstra
    3-10-2017

Prima hotel in landelijke omgeving. Goede service. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Veel in het hotel gegeten (goed). Weinig restaurants in de naaste omgeving.

Super fijne camping met prachtig uitzicht!

Marloes
    21-9-2017

Hele fijne, rustige, kleine camping!

Goeie plaatsen met wat schaduw van olijfbomen en grond/grinderige ondergrond en wat gras. Overal toegang tot elektriciteit.

Kraantjes verspreid over de camping.

Prima zwembad (simpel, maar voor mij voldoende) op een locatie met het mooiste uitzicht van de camping. Het was ook erg rustig bij het zwembad (weinig geluid/rumoer).

Mogelijkheid tot brood bestellen.

Geen campingwinkeltje of restaurantje, maar een goede supermarkt op 4 km afstand in Tavernelle Val di Pesa.

Mooie omgeving. Ligging centraal om Siena, San Gimignano, Florence, etc te bezoeken.

Douchejes vond ik inderdaad ook wat wennen met die klapdeurtjes, maar is prima te doen. Niet altijd lekker warm water. In een hete zomer niet erg, maar als het rond de 20 graden is, is echt warm water wel lekker. Wordt wel goed schoon gehouden.

Wij hebben er genoten!

Tavernelle Val di Pesa scoort een 6,4 uit 10, op basis van 17 reviews