Sorteren

Reviews over Scarlino

Heel vervelend die rode spinnetjes in de maand mei

Cor
    15-6-2017
    Ga nooit in de maand mei naar Borgo Etrusco in Scarlino! Het is een terugkerende plaag van rode spinnetjes in de maand mei. Je kan niet fatsoenlijk buiten op je terras zitten. Niet zonnen niet eten, overal duizenden rode spinnetjes!!! Alles zit onder. Van het plafond tot de wanden en de vloer en je wasgoed. Zodra je een spinnetje wegveegt heb je gelijk een aardige vlek op je kleding. Jammer dat zij dit niet vermelden zodat je daar in een andere maand op vakantie kan gaan.

Mooi, rustig

Desiree
    28-8-2015
    Prachtige omgeving, centraal gelegen tov grotere steden zoals Piza en Sienna. Geweldige uitzichten en het dorpje Scarlino is een plaatje met oude gebouwtjes, terrasjes en overal waar je kijkt spectaculaire doorkijkjes

Leuk plaatsje, vooral de nieuwe jachthaven

Oppies
    10-8-2015
    Aba village ligt eigenlijk buiten Scarlino, maar de omgeving is prachtig en de leuke strandjes zijn dichtbij.

Klein stadje op een heuvel

Erik
    25-7-2015
    mooie omgeving met stranden dichtbij

Supermooi en super romantisch!!!

Bianca mulkens
    12-7-2015

Stadjes zijn prachtig ! Geen uitgaansleven geen boulevards .

prachtige natuur met zeer mooie stranden .

Wel een auto nodig om alles te kunnen zien

Scarlino scoort een 7,3 uit 10, op basis van 41 reviews