Scarlino

We hebben een aantal aanbieders voor Scarlino voor je op een rij gezet:

vakanties Scarlino

We hebben een aantal aanbieders voor Scarlino voor je op een rij gezet:

Reviews over Scarlino

Heerlijke plek om vakantie te vieren

T.,
    9-1-2019

Het is een prachtige camping. Wij zaten in een hut op de camping. Een heerlijk plekje! Een auto is wel gewenst om dingen in de omgeving te ondernemen. Het personeel in het algemeen en die van de animatie in het bijzonder waren heel erg vriendelijk, behulpzaam en creatief!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk, mooie omgeving. Erg warm

Eric,
    22-8-2018

Tent zonder sanitair via touroperator, Steef en Diana zijn erg gastvrij, hebben ons hartelijk ontvangen. Sanitair blok was ca 25 meter lopen. Het sanitair gebouw is wat gedateerd maar gewoon voldoende en werd elke dag 1-2 schoongemaakt (kwam 1x's nachts de schoonmaakster tegen) Onze jongste zoon kreeg last van een dubbele oorontsteking en Steef hielp ons goed op weg. Zwembad water was gewoon vuil geworden met die hete temperaturen. Meerdere kinderen hadden hier last van.

Mooie omgeving heerlijke langzaam aflopende strandjes. probeer het strandje tussen Follinca en Puntone, daar is een strandtentje Eat and Smile, koffie 1 euro en Cappucino 1.30. aan het strand. Geweldig!! en gratis koude douches!

Annimatie was heel aardig en onze oudste van 15 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen en wilde niet weg. Restaurant is lekker en prima eten.

Veel nederlanders op de camping en neem een klamboe mee tegen de muggen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Touroperator bedankt!

Gijs van Tilburg,
    15-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Vallicella, of eigenlijk in de heerlijke safaritent van touroperator!! Wat een service van Steven en Diana, echt geweldig!!! Voorafgaande aan de vakantie heb ik hen alle vragen al kunnen stellen, kreeg zelfs een foto van de tent en de ligging. Waar krijg je die service nog?? 2 Bijzettentjes bij de tent, geen probleem.... Prachtige tent met dito sanitair in de tent. Al met al, touroperator, jullie maken dat Vallicella leeft!! De huisjes zijn nodig aan renovatie toe, hetzelfde geldt voor het zwembad, al is het zwembad nog te doen, dwz wij hebben er geen hinder van ondervonden. De ligging van de camping is geweldig, prachtige plaatsen om te bezichtigen en de basis van de camping is prachtig. Eten kun je in de nabijheid ook prima. Voor mensen met zowel jongere kinderen als tieners kunnen hier een prima vakantie beleven. let wel! Boek bij touroperator of ga met eigen tent, caravan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Niet voor rustzoekers.

Willeke,
    11-8-2018

De villa was minimaal ingericht. En was op sommige punten echt aan vernieuwing toe. Greep aan kastje los, kitranden in de keuken zwart, hoekprofielen los en de douchecabine zag er ook niet smetteloos uit. Maar naar Italiaanse maatstaven oké.

Je moet houden van muziek en veel animatie. Dat start om 10.00 uur, in de middag even siësta, maar vanaf een uur of vier tot laat in de avond gaat het door. Veel Italianen. Je zit behoorlijk weg van leuke steden (minimaal vijf kwartier rijden) maar in de buurt zijn leuke strandjes. Wel zijn Massa Maritima en Suvereto in de buurt, en leuk om te bezoeken.

Airco in alle kamers is heel fijn.

Snelweg zit inderdaad best dichtbij maar hebben wij niet als storend ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gezellige camping met zeer goede sfeer

Babette,
    22-7-2018

Toen we aan kwamen dachten we 'vergane glorie', bij aankomst was koelkast kapot, houten chalet kraakte enorm, het lagune zwembad had last van bijen, daar zat ook niemand, achterstallig onderhoud viel ons op. Maar wat een gezellige camping, dat maakte alles goed. De animatie (leuke jongelui!) waren zo vriendelijk, maakten met ieder kind contact, zijn de hele dag bij het zwembad. Er zat geen echte organisatie in, maar dat maakte niet uit. Vanaf 15.30 uur gaat de muziek aan. Heerlijk aan het zwembad een drankje drinken, terwijl de kinderen genieten. De bar met koffie/drank/ijsjes is naast het zwembad en dit kan gewoon worden mee genomen naar het zwembad. Veel Nederlandse kinderen, dus snel aansluiting. Iedereen is heel tolerant, geen strenge regels. In de avond minidisco, stoelendans, pool party, etc. De omgeving is prachtig, veel mooie strandjes. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Scarlino scoort een 7,1 uit 10, op basis van 41 reviews