Reviews over Sarteano

Een erg mooie, schone camping prachtig gelegen

Steenbakkers,
    1-8-2018

Een prachtige camping bovenop een berg, mooie ruime plekken, erg schoon en een perfecte uitvalsbasis voor trips naar Pienza, Siena, montalcino en Montepulciano allemaal binnen het uur te rijden. Het historische centrum van Sarteano ligt op loopafstand.

Let wel de helft van het campingterrein (zwembad, voetbal- tennis-basketbalveld speeltuin alsmede alle bijbehorende grasveldjes en ligweides) is gemeenschapsgrond dit betekend dat mensen uit de omgeving hier ook gebruik van maken. Wat zeker voor de sportvelden geen pluspunt is, de lokale jeugd heeft deze veldjes echt overgenomen.

Het andere minpunt is toch wel het animatieteam.....eigenlijk ronduit slecht te noemen....4 Italiaanse meiden zeer slecht Engels sprekend waardoor er met de kinderen op de camping haast geen interactie was.

Buiten dat is het echt een fantastische plek om te verblijven....de bakker en coop zitten op loopafstand

Heerlijk, kom er graag terug.

Rene Burema,
    21-6-2018

Sarteano is een heerlijk rustig plaatsje en ideaal om vanuit hier de omgeving te verkennen met vele mooie dorpjes, steden en natuur,

Groen, rust, lekker zwemmmen en beetje saai

Bosch,
    13-5-2018

Pluspunten : het buiten zwembad zonder chloor , 24 graden, ook in het voorseizoen. Nette caravan, aardige mensen , rust, de prijs in het voorseizoen

We misten het gezellige camping leven, de hoge laurierhagen beprekten het uitzicht en we hadden pech met het weer ( heel veel regen door het lage drukgebied in de buurt)

Prima camping met veel zorg voor de gasten

Jos Gerritsen,
    3-2-2018

Ruime camping met zwembaden gevuld met bronwater. Goed restaurant. Gezellig centrum Sarteano op loopafstand. Bakker en supermarkt op loopafstand. Eigenaar en manager hebben veel aandacht voor hun gasten.

Top camping

Gientje,
    24-9-2017

Wij vonden het een top camping. Wij stonden er met een camper.

Mooie plekken , sanitair super schoon. Zo heb ik het nog nergens mee gemaakt. Wat helemaal fijn was het ligt in het plaatsje Sarteano, waar wij vaak s'avonds even een terrasje gingen pakken.Je kunt er ook heerlijk eten in de restaurantjes. En alles op loopafstand. Wat ik leuk vond er werden kooklessen gegeven op de camping. Wat ik wel miste was een bakker, nu zat er wel een bakker even buiten de camping of een Coop. En ik vond het zwemwater toch wel wat koud, koste me veel moeite om er door te komen. Maar alles bij elkaar hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Nu hebben wij geen kleine kinderen meer maar ook daar is deze camping super geschikt voor. De camping is wel prijzig en de wifi is niet super goed.

Sarteano scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews