• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Sarteano

Heerlijk stadje

J. Van Deursen, 11-8-2016
    Gisteren ook wezen eten in het natuurgebied bij Ivan. Ik kan de familie Heasel alleen maar gelijk geven. Heerlijk eten en een heel ervaring om er albte komen. Ook een prachtig park om eerst een wandeling te maken. Super.

Wat een goed restaurant net buiten Sarteano!

H. Hessel, 4-8-2016
    In natuurgebied Riserva Naturale Di Pietraporciana is het meest FANTASTISCHE restaurant waar ik ooit geweest ben. 2 Napolitanen hebben daar iets moois van gemaakt. Midden in de stilte heerlijk eten. De mensen zijn ontzettend aardig. Toen wij er aten werden ter plekke truffels gezocht en gevonden. Deze werden direct gebruikt voor het eten. We hebben ongeveer alles van de kaart gegeten en geproefd. Fantastisch en voor een heel mooi aantrekkelijke prijs! Je moet echt even zoeken om er te komen. Net buiten Sarteano naar links richting Chianciano Terme en dan direct richting het kleine dorpje in de heuvels, Castignioncello del Trionoro (ook een mooi plaatsje) aanhouden. Op een gegeven moment houdt de verharde weg op en rijd je over kiezels. Op een gegeven moment moet je rechtsaf richting het natuurreservaat. Deze onverharde weg volg je ongeveer 2-3 km. Dan aan de rechterkant, in het midden van het reservaat vind je het bezoekerscentrum/ hotel en het restaurant (heel klein allemaal). Doe Giancarlo en Ivan de groeten en GENIET!

heerlijk dorpje`

Ingeborg, 14-4-2016

Sarteano is een knus lief dorpje, veel smalle straatjes en steegjes, soms erg steil.

Eens per week op vrijdag gezellig weekmartkje met kleren en vooral veel lekker eten.

Aan de rand van het dorp op een hoekje zit gezellig barretje/ijssalon, heerlijk om even te zitten. Aantal heerlijke restaurantjes, super lekker gegeten. Overal erg vriendelijke mensen!

In juli/aug. toen wij er waren, waren er feestweken. Iedere avond iets te doen en hoogtepunt was het ringsteken, echt een spektakel waarvoor de hele omgeving was uitgelopen. Super sfeer en mooi om te zien.

Kortom, heerlijk klein Italiaans dorpje!

Lieflijk plaatsje

Erna, 18-9-2015
    Sarteano is een mooi lieflijk middeleeuws plaatsje. Erg leuk om 's avonds voor een wandelingetje naar toe te gaan. Even struinen door de nauwe straatjes en steegjes en vervolgens heerlijk op een terrasje uit eten.

leuk stadje

Thomas, 23-8-2015
    aardig stadje met voldoende voorzieningen. fraai uitzicht op plateau. op loopafstand van camping.
Sarteano scoort een 8,3 uit 10, op basis van 49 reviews