Sorteren

Reviews over San Vincenzo

Super!

E.
    14-11-2018

Super leuke camping voor jong en oud! De kinderen kunnen zich goed vermaken, er is meer dan voldoende animatie en het zwembad met het ondiepe water en anti slip is top! De camping is groot, maar voelt niet groot aan. Wel was er iedere ochtend een run bij het zwembad voor het "handdoekje leggen" waar de camping zelf weinig aan deed, dat was jammer. Toch altijd wel een goed plaatsje gehad. Zou er zo weer heen gaan!

In 2018 waren we hier voor de 8e keer. Zegt genoeg

G. Jansen
    7-11-2018

Fijne heerlijke camping, groot zonder dat je er last van hebt. Fijne restanten.

We zijn hier 8x geweest met en zonder kinderen.

Kortom fantastisch camping, ruim voldoende uitstapjes of dag trips te maken.

Zwembad top, alleen ook hier vervelende vroeg handdoekje leggers.

Leuke camping in het laagseizoen

Karin
    30-9-2018

Wij waren hier van 9 tot 16 september, dit was ook de dag dat de camping ging sluiten.Het was op de camping tot de laatste dag nog druk vooral bij de zwembaden, mede door het mooie weer.

Maar wel voldoende plekken bij het zwembad, gewoon gezellig druk

Qua camping vonden wij het een mooie camping.

Het strand viel tegen, geen strandtentje of een bed of parasol verhuur.

Onze caravan was erg slecht , dit hebben we ook gemeld maar is gelukkig netjes opgelost.

Wij wilden op excursie naar Rome vanuit de camping maar dit kan niet meer in de laatste week, zijn toen met de trein vanuit San Vincenzo daar naar toe gegaan.

Naar het witte strand van Vada is ook de moeite waard, ook daar geen verhuur van bedden of parasols.

De andere plaatsen zoals Lisa, Luca en Seina hebben wij gedaan toen we op camping Norcenni zaten

Groot maar praktisch opgezette camping

Monique
    26-9-2018

Wij hebben de 1e week van september doorgebracht op Park Albatros.

Het is een mooi aangelegd park, groot, maar dit vonden wij niet storend. We stonden vrij achteraan maar met een kleine 10 minuten lopen waren we bij alle faciliteiten. Alle faciliteiten waren overigens goed! Eten bij de restaurants en afhaal kwalitatief goed en betaalbaar. 's Avonds livemuziek en gezelligheid op het pleintje.

Nadeel vonden we dat het zwembadwater ijs en ijs koud was. Tevens stonk het ontzettend naar urine in de snackbar bij het zwembad. De laatste dagen dat wij op de camping stonden kwamen er busladingen vol met Polen op de camping, dit vonden we ook minder prettig. Ze zochten elkaar toch allemaal op wat resulteerde in overlast tot de late uurtjes, de beveiliging hield het in de gaten maar zei er niks van helaas.

Ondanks dit hebben we een fijne week gehad op Park Albatros!

Heerlijke vakantie gehad,,!!

Stef Veltman
    24-9-2018

Prima camping en een heerlijke vakantie gehad.

Mooie aangelegde camping qua bloemen planten en bestrating verder genoeg restaurants en een grote supermarkt. Animatie voor de kleine kinderen en een enthousiast animatieteam, verder hebben onze kinderen 15 /17 zich prima vermaakt en gingen ze na 00.00 richting de Disco/verzamel plek die zich bevind aan het begin van de camping zodat hier niemand last van heeft. Ook wij hebben ons gestoord aan het handdoekje leggen maar eerlijkheid gebied te zeggen dat juist de Nederlanders hier debet aan zijn!! Misschien een optie om als badmeester handdoeken weg te halen? Het strand was vanaf de camping 800 meter lopen (dat is dan wel vanaf de receptie) maar het strand was verder prima met een mooie zee.

Het is een fijne camping met een hoop vertier en een prima uitval basis om de schitterende omgeving te bezoeken

San Vincenzo scoort een 6,9 uit 10, op basis van 201 reviews