San Vincenzo

We hebben een aantal aanbieders voor San Vincenzo voor je op een rij gezet:

vakanties San Vincenzo

We hebben een aantal aanbieders voor San Vincenzo voor je op een rij gezet:

Reviews over San Vincenzo

Mooie camping, veel vermaak voor jonge kinderen

Laura,
    17-1-2019

Mooie grote camping. Mooi ruim zwembad met veel vermaak voor jongere kinderen. Er is veel te doen op de camping. In de directe omgeving is minder te doen. San Vincenzo is niet heel boeiend. Half uurtje het binnenland zijn mooie pittoreske dorpjes waar je gezellig wat kunt gaan eten.

Bijna alle straatjes op de camping zijn mooi bestraat. Helaas de onze niet, kinderen konden lekker op het zand spelen maar waren wel helemaal zwart iedere keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Uitstekende camping

Kejan,
    30-11-2018

Mooie camping. Ideaal voor meivakantie omdat het dan niet helemaal vol zit.

Mooie zwembaden, goed restaurant (Alfredo), heerlijk ijs. Grote supermarkt van Conad op camping. Vergeleken met Conad in Venturina is het ene artikel duurder, het andere goedkoper. Het loont niet om hiervoor naar Venturina te rijden omdat je de besparing aan benzinekosten kwijt bent.

In de omgeving is wél genoeg te doen. Zie mijn tips bij tabje Tips.

Op onze 3e vakantiedag werd de camping overspoeld door 3000 studenten. Hier is al flink over geschreven. Op deze website staat dat iedereen vooraf wist dat dit zou gebeuren. Dat is niet waar: wij zijn niet op de hoogte gebracht. Onze touroperator gaf ook aan niets te weten toen we hierover belden. Gelukkig hebben zowel de touroperator als Park Albatros onze klachten super opgelost. Daarom gaan we zeker nog eens terug in een meivakantie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Super!

E.,
    14-11-2018

Super leuke camping voor jong en oud! De kinderen kunnen zich goed vermaken, er is meer dan voldoende animatie en het zwembad met het ondiepe water en anti slip is top! De camping is groot, maar voelt niet groot aan. Wel was er iedere ochtend een run bij het zwembad voor het "handdoekje leggen" waar de camping zelf weinig aan deed, dat was jammer. Toch altijd wel een goed plaatsje gehad. Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

In 2018 waren we hier voor de 8e keer. Zegt genoeg

G. Jansen,
    7-11-2018

Fijne heerlijke camping, groot zonder dat je er last van hebt. Fijne restanten.

We zijn hier 8x geweest met en zonder kinderen.

Kortom fantastisch camping, ruim voldoende uitstapjes of dag trips te maken.

Zwembad top, alleen ook hier vervelende vroeg handdoekje leggers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping in het laagseizoen

Karin,
    30-9-2018

Wij waren hier van 9 tot 16 september, dit was ook de dag dat de camping ging sluiten.Het was op de camping tot de laatste dag nog druk vooral bij de zwembaden, mede door het mooie weer.

Maar wel voldoende plekken bij het zwembad, gewoon gezellig druk

Qua camping vonden wij het een mooie camping.

Het strand viel tegen, geen strandtentje of een bed of parasol verhuur.

Onze caravan was erg slecht , dit hebben we ook gemeld maar is gelukkig netjes opgelost.

Wij wilden op excursie naar Rome vanuit de camping maar dit kan niet meer in de laatste week, zijn toen met de trein vanuit San Vincenzo daar naar toe gegaan.

Naar het witte strand van Vada is ook de moeite waard, ook daar geen verhuur van bedden of parasols.

De andere plaatsen zoals Lisa, Luca en Seina hebben wij gedaan toen we op camping Norcenni zaten

Gereisd met partner in september 2018
San Vincenzo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 202 reviews