Reviews over Punta Ala

Heerlijke camping!

Annebel
    11-5-2017

Wat mij betreft een paradijsje! Weinig nederlanders, een bos met beschutte plekjes, aan het strand, goede campingwinkel, opgeknapt sanitair, autovrij, afval wordt opgehaald.

Luxe kamperen!

Groene beschutte camping!

R. Hertsenberg
    8-8-2015

Prachtige camping middenin een bos, met zeer beschutte plekken (wat heel fijn is met temperaturen die op lopen tot 38 graden)

Geweldig dat het op zeer korte loopafstand is naar zee.

Sanitair netjes en schoon, de hele dag zijn er mensen aan het werkt om de boel netjes te houden. Nadeel zijn de vele hurktoiletten en de mindere ,normale, toiletten (maar dat is maar net wat je gewend bent)

Leuke speeltuin voor de kids, supermarktje met slager en bakker, dagelijks verse groente en fruit.

Animatie en kinderdisco (start 21:00 uur savonds) wel wat laat, onze kinderen van 2 en 4 hielden het meestal niet vol tot die tijd.

Zeer weinig nederlanders op de camping, bijna alleen maar italianen, dus we waanden ons wel echt in het buitenland.

Overdag tussen 13:00 en 16:00 is er weinig te beleven op de camping en strand ivm siësta, tussen die tijd daarom ook heerlijk rustig aan het strand en op de camping zelf.

Tip : reserveer bij het restaurant, vaak vol

Wij hebben een top tijd gehad op deze camping!

Super plek

Yv
    9-7-2015

Camping direct aan strand, super plaatsen onder pijnbomen, veel schaduw! Wel grote camping maar merk je niks van. Rustige mensen en autovrij! Afval wordt stil opgehaald met klein karretje, geen grote vuilniswagen die je wakker maakt. Wij zitten aan 't eind v camp dat is wel ver van animatie/speeltuin/ reataurant/ winkel vandaan, fiets huren of meenemen! Weinig nederlanders, vinden wij top! Lopen 30 m naar het strand! Mooi nieuw sanitair bij oms gedeelte, luxe grote warme douches. Toiletten luxe en schoon! Ik weet niet of ik deze camping moet verklappen, nu het nog idyllisch Italiaans is! ;-)

Fijne camping

samacon
    10-8-2014

PuntAla is niet te vergelijken met campings waar we eerder geweest zijn. Midden in het bos én direct aan het strand. Een geweldige combinatie. Hoewel de plek die we hadden wat aan de krappe kant was, kon de caravan in elke gewenste positie neergezet worden. De ontvangst was zakelijk en correct, de afhandeling bij vertrek dito. Afval op de camping wordt gescheiden ingezameld. Dit wordt ’s ochtends bij de tent opgehaald. Het sanitair is enigszins gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. De hele dag door zijn er mensen die de boel netjes houden. Aan het begin van het resort zijn alle commerciële activiteiten geconcentreerd. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar het aanbod is behoorlijk compleet. Er zijn weinig bezienswaardigheden op korte afstand. Om iets te ondernemen zit je al snel meer dan een uur in de auto. Een deel van het strand was van stoelen en parasols voorzien. Alleen tegen betaling mocht van dit deel gebruik gemaakt worden.

Unieke plek!!

marjolein o
    6-8-2013

Camping Punta Ala schijnt een van de mooiste campings van Italie te zijn. En dat verbaast me niet. De ligging in bos en direct aan strand is uniek. Echt Italiaanse sfeer, super relaxed.

Punta Ala scoort een 7,2 uit 10, op basis van 13 reviews