Pistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Pistoia voor je op een rij gezet:

vakanties Pistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Pistoia voor je op een rij gezet:

Reviews over Pistoia

Prachtig, verzorgd in het groene hart van Toscane

Mike,
    12-9-2018

Een oase van rust in het groene hart van Toscane. Pak een fiets om de omgeving te ontdekken, één grote snoepwinkel voor liefhebbers van planten en bomen of stap in de auto om via prachtige wegen met cipressen en pijnbomen steden als Luca, Pistoia, Vinci, Florence en Lisa te ontdekken.

Bij thuiskomst een duik in het heerlijke zwembad en daarna genieten van de rust.

In de zeer ruim opgezette appartementen ontbreekt het u echt aan niets, daar zorgt ook zeker Roberte Reali, uw gastvrouw voor.

Houdt je van lekker eten, dan kun je je hart ophalen in de talloze restaurants met overheerlijke pasta,s, vis en andere streekgerechten.

Kortom genieten van a tot z!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!!

Anky,
    1-7-2018

Fijn verzorgd en schoon hotel. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Alleen erg druk bij het zwembad, omdat anderen ook kunnen zwemmen hier. Niet alleen hotelgasten. Er is een restaurant bij het hotel. Wil he ergens anders gaan eten heb he wel een auto nodig!! Hotel bied een shuttel service aan naar Pistoia , tot in de avond 21.00 uur.

Gereisd met partner in juni 2018

Wauw! Gewoon wauw!

Danielle en Marco,
    18-7-2017

Het eerste woord wat mijn man en ik zeiden was: wauw! Alice del Lago is een prachtige Toscaanse boerderij tussen de boom- en bloemkwekerijen. We werden ontzettend hartelijk ontvangen door Roberta, de eigenaresse. We kregen een rondleiding en uitgebreide uitleg over de kamer en de omgeving. De kamers zijn in stijl ingericht en erg charmant, precies de stijl die je van Toscane verwacht. Het zwembad is heerlijk, en 3 stappen van het appartementje. We hadden onze eigen gazebo met tafel waar we heerlijk privé konden zitten. Het ging onze verwachtingen te boven! We worden al 2 nachten wakker in een Toscaans sprookje!

Gereisd met partner in juli 2017

Jammer dat het een openbaar zwembad is!

Dennis Temmerman,
    4-8-2016

Hotel op zich is niet slecht. Goede en verzorgde kamers. Ontbijt is niet slecht maar zeker niet spectaculair. De ligging van het hotel is goed. Rustig op een 10 min wandelen van Pistoia. Wat echter zeer bedroevend is voor een hotel van dit niveau is dat het zwembad niet enkel voor hotelgasten is. Iedere dag komen er 10-tallen jongeren uit de omgeving zwemmen. Zij betalen hiervoor toegangsgeld aan de opzichter van het zwembad. Het gevolg: zwembad superdruk in de namiddag waardoor hotelgasten soms bijna geen plaats hebben. Zou niet mogen voor een hotel van dit niveau...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi hotel

TJ van Duijn,
    25-6-2016

Prima hotel met uitgebreid ontbijt. Nadeel: elke dag een bus met "chinezen" . Vertrekken de volgende dag en beginnen s'morgens om 6.30 uur op deuren te kloppen en van kamer naar kamer met elkaar luid te praten, waarbij regelmatig deuren dichtklappen.

Gereisd met partner in juni 2016
Pistoia scoort een 7,8 uit 10, op basis van 47 reviews