Sorteren

vakanties Pistoia

Reviews over Pistoia

Prachtig, verzorgd in het groene hart van Toscane

Mike
    12-9-2018

Een oase van rust in het groene hart van Toscane. Pak een fiets om de omgeving te ontdekken, één grote snoepwinkel voor liefhebbers van planten en bomen of stap in de auto om via prachtige wegen met cipressen en pijnbomen steden als Luca, Pistoia, Vinci, Florence en Lisa te ontdekken.

Bij thuiskomst een duik in het heerlijke zwembad en daarna genieten van de rust.

In de zeer ruim opgezette appartementen ontbreekt het u echt aan niets, daar zorgt ook zeker Roberte Reali, uw gastvrouw voor.

Houdt je van lekker eten, dan kun je je hart ophalen in de talloze restaurants met overheerlijke pasta,s, vis en andere streekgerechten.

Kortom genieten van a tot z!

Traumhafte Aussicht

Betti
    12-8-2018

Villa Georgias ist ein traumhaft gelegenes, kleines, sehr liebevoll geführtes Hotel. Die ganze Anlage ist äußerst geschmackvoll eingerichtet und sehr sauber. Das Hotel liegt außerhalb von Pistoia in den Bergen mit einem phantastischen Blick über die Stadt. Das Frühstück ist ausreichend, das Essen sehr lecker und anschaulich angerichtet. Für Familien mit Kindern/ Jugendlichen fehlen ein paar einfache Pastagerichte. Besonders hervorzuheben ist das sehr freundliche Servicepersonal, die super Tipps zur Erkundung der Gegend gegeben haben!

Geweldig!!

Anky
    1-7-2018

Fijn verzorgd en schoon hotel. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Alleen erg druk bij het zwembad, omdat anderen ook kunnen zwemmen hier. Niet alleen hotelgasten. Er is een restaurant bij het hotel. Wil he ergens anders gaan eten heb he wel een auto nodig!! Hotel bied een shuttel service aan naar Pistoia , tot in de avond 21.00 uur.

Excellent service and very pet-friendly

Eduardo Gamio
    8-4-2018

We traveled as a family over the easter weekend (2 Rooms, 4 adults, one big dog). When we arrived there, one room got automatically upgraded to a room which had direct access to the big garden. For free! This was just perfect for us and specially for our dog.

The receptionist was very friendly and had useful information for visiting Pistoia as well as for visiting Florence!

Last but not least: you have a parking right across the street, good wifi, excellent food and an amazing view, as the hotel is on a hill. Only minus was the breakfast, which could have more variety and more options of bread.

All in all we loved staying there, and will definitely come back!

Wauw! Gewoon wauw!

Danielle en Marco
    18-7-2017

Het eerste woord wat mijn man en ik zeiden was: wauw! Alice del Lago is een prachtige Toscaanse boerderij tussen de boom- en bloemkwekerijen. We werden ontzettend hartelijk ontvangen door Roberta, de eigenaresse. We kregen een rondleiding en uitgebreide uitleg over de kamer en de omgeving. De kamers zijn in stijl ingericht en erg charmant, precies de stijl die je van Toscane verwacht. Het zwembad is heerlijk, en 3 stappen van het appartementje. We hadden onze eigen gazebo met tafel waar we heerlijk privé konden zitten. Het ging onze verwachtingen te boven! We worden al 2 nachten wakker in een Toscaans sprookje!

Pistoia scoort een 7,8 uit 10, op basis van 47 reviews