Géén boekingskosten

Vakantiepark I Cancelli

ItaliëToscanePalazzuole sul Senio

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark I Cancelli voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 95 reviews

• 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

I Cancelli is een mooi onderhouden park in het binnenland van Toscane. Leuk voor de kinderen is dat er veel Nederlanders komen, zodat ze veel aanspraak hebben. I Cancelli (Toscane) beschikt over een mooi zwembad en heeft een eigen restaurant waar je voor een schappelijke prijs kunt eten. Ravenna en Florence zijn een stukje rijden, maar zeer mooi.

96 Reviews over I Cancelli

• 10Ema04-06-2020

Geweldig

Het was heerlijk! Mooie huisjes met veel privacy. Heerlijke zwembaden. Prachtige omgeving, tis iets rijden, maar voor ons absoluut geen probleem. Supermarkt op 10 min. Top uitzicht vanuit de huisjes. Heerlijk bedden. Karig bestek en pannen maar restaurant op park is zeer goed en goedkoop. Heerlijke bed in zeer ruime slaapkamer. Kinderen vermaken zich prima met alle sportmogelijkheden en natuurlijk de wifi. Lekkere douche. Kortom: oase om tot rust te komen en te genieten.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8L de Heer15-09-2019

Mooie ruime huisjes op een mooie locatie wel wat afgelegen

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 5Dorien10-09-2019

Nooit meer. Mooi complex, slechte huisjes

Mooi complex. Kleine kinderen konden lekker vrij lopen, spelen en zwemmen. Maar dat was het enige positieve. We wisten dat het afgelegen lag. Waren we ook wel gewend van andere accommodaties. Maar je hebt afgelegen en afgelegen. Huisje stonk erg naar urine lucht maar badkamer stonk niet. Huisjes waren erg vochtig. Schimmels stonden in de koelkast. Als we in bed lagen hoorden we de boven buren naar de wc gaan en doortrekken. De buis liep door onze slaapkamer. Voor ons nooit meer. We waren wat vergeten en dat hebben ze tegen een betalen wel netjes naar ons huis in Nederland gestuurd. Dus wij hebben hier een hel dubbel gevoel aan over gehouden.

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 9RBBM31-07-2019

Veel rust, natuur en privacy, mooi park!

Prachtige vakantie gehad. Wij verbleven in één van de nieuwere huisjes, nr 82. Het huisje is van alle basisgemakken voorzien en is schoon. Goed zwembad en genoeg privacy. Elke vrijdag nieuwe handdoeken en bedlinnen, dit hoef je dus niet mee te nemen. Wel meenemen: koffiezetter, kaasschaaf, vuilniszakken, keukenlinnen, schoonmaakdoekjes. Een ventilator is ook fijn om mee te hebben; al zijn de meeste nachten heerlijk koel. Verder is het handig om al wat basisboodschappen mee te nemen. In het dorpje Palazzuolo is een kleine minimarket. In Marradi op 6km afstand is een wat grotere supermarkt, Sigma. De fijnste supermarkt vonden wij echter de Conrad in Valsenio, ong 20 min rijden. Faenza en Imola zijn leuk om te bezoeken. I Cancelli ligt afgelegen en alles is best ver rijden, met veel slingerwegen en haarspeldbochten. Zet een teiltje op de achterbank voor kinderen met wagenziekte. Verder een prachtige omgeving, heel rustig.

• 8Activiteiten
  • 8Ruth23-07-2019

Vakantie om nooit te vergeten

Prachtig aangelegd park, met eenvoudige maar prima huisjes. Maar besef je goed dat het echt afgelegen ligt. Park ligt prachtig op een berg, dorpje Marradi op 7km afstand weg met alleen maar scherpe bochten . Daar is een middelmaat supermarkt en station. Leuk dorpje! Florence op 1.5 uur met de trein, weinig te zien in de trein vanwege alle tunnels. Verder zijn alle grote steden of plaatsen minimaal 1.5 uur rijden. Ook voor een grote supermarkt. Haarspeld bocht na haarspeld bocht. Maar op het park prima vertoeven bij het zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Het wordt er niet bloedheet omdat je op 750 meter hoogte zit. Restaurant daar prachtig gelegen, veel locals maar als toerist ben je geen prioriteit. Niet heel aardige en attente bediening. Maken gewoon ruzie waar je bij staat. Alleen vanaf €20 kun je pinnen. Veel Nederlandse kinderen, daarnaast veel Denen. Pingpong, twee grote voetbalkooien, geen animatie.

• 7Eetgelegenheden
  • 9edje7102-12-2018

Fantastisch en relax

Prachtig uitzicht (vraag om de "nieuwe" huisjes). Heerlijk zwembad, geen handdoekcultuur, altijd wel een plekje te vinden. Prima appartement. Inderdaad karig bestek etc, maar daar hadden we rekening mee gehouden. Heerlijk bed, fijne douche. Redelijke koele vertrekken als je de luiken dichtlaat en ze in de ochtend tegen elkaar openzet. Kinderen hebben zich s'avonds prima vermaakt in de voetbalkooi of bij de Wifi. Heerlijk restaurant. Inderdaad een ritje als je iets wilt onderenemen, maar als je goed zoekt is er dichtbij ook genoeg. Bijv, de watervallen bij het dorp (10 min rijden) voornamelijk locals, heerlijk water, fijne picknickplek. Wij gaan nooit twee keer naar het zelfde, maar we zullen goed moeten zoeken om een park te vinden voor die prijs en zo'n geweldige locatie.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 3Piet17-09-2018

Nooit meer

Het was verschrikkelijk. In de keuken alleen een waterkoker als apparatuur. Bestek was er haast niet. Er stond 1 koffiekopje en wc papier en vuilniszakken moest je zelf kopen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 9Petra04-08-2018

heerlijke drie weken rust en ontspanning gehad!

Heerlijk ruim opgezet park met veel groen, mooi onderhouden en schoon. Huisjes zijn geschakeld waardoor er voldoende privacy is, ook de begroeiing en beplanting helpt hier aan mee. Park ligt hoog op de berg, met prachtig uitzicht. Wij zaten in huisje 86, met een open uitzicht. Hoekhuisjes hebben over het algemeen een wat grotere tuin dan de tussenwoningen. Inrichting huisjes is eenvoudig maar wat ons betreft voldoende; ik had nav de recensies hier wel een eigen schaar, kaasmes e.d. meegenomen en die kwamen mooi van pas. Bedden waren redelijk van kwaliteit, fijn dat er elke week schoon beddengoed en handdoeken waren. Zwembad heel leuk voor de kids met hier en daar waterstralen waar ze zich prima mee vermaakten. Veel Nederlandse kinderen om mee te spelen, heel gezellig. Verder prima restaurant voor prima prijzen.

Enig minpunt: broodjesservice-mevrouw maakte er wat betreft de bestellingen vaak een potje van.

• 8Leon02-08-2018

Leuk park, prima vermaakt

Mooi gelegen park boven op de bergrug. Het is wel een km of 5 naar het dorp, maar aangezien iedereen hier met de auto komt is dat geen probleem. De huisjes zijn prima en ruim en ook de zwembaden (met voldoende ligbedden) zien er goed uit. Hier geen handdoekje leggen. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Animatie voor de kinderen is er niet, maar in de avond was de jeugd altijd lekker aan het voetballen. Voor wie een rustige week door wil brengen is dit park perfect. Ravenna (te combineren met zee) is een leuke uitstap en is een kleine 1,5 uur rijden. Wandeling naar Marradi is ook mooi en duurt zo'n 4 uur (heen en terug). Voor wie meer dan pizza zoekt is restaurant "Il Casolare" (Marradi) met regionale keuken misschien een idee (2x geweest). Wie weet komen we nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Jet198021-08-2017

Mooi gelegen park in bergachtig gebied.

Mooi gelegen park in bergachtig gebied met prachtig aangelegde tuinen. De vakantiewoning was prima qua grootte en indeling, alhoewel we de keuken erg eenvoudig vonden (2-pitten fornuis, weinig servies). Fijn zwembad, lekker eten in het restaurant voor een goede prijs, WiFi was nu prima qua snelheid, vriendelijk en behulpzaam personeel. Er was terwijl wij er waren (in de zomervakantie) 1xper week animatie (marionetten show voor kinderen en een band). Het nabijgelegen dorpje Palazzuolo vonden we gezellig. Alle bezienswaardigheden in de omgeving zijn wel even rijden daar alle wegen door de bergen lopen.

Vakantiepark I Cancelli info

Camping-informatie