Orbetello

Reviews over Orbetello

Leuk

Elisabeth
    6-10-2015

Na 10 dagen hadden we het daar wel gezien, maar het is echt wel een leuk dorpje, gemoedelijk, veel eetgelegenheden, alleen op zondag is er echt niks te doen daar. Het is een aanrader om lekker tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke camping, niet fantastisch

C. Staven
    14-8-2013

Omgeving is prachtig, vooral kleine dorpjes in het landschap, Porto Santo Stefano en Porto Ercole zijn de grotere dorpen waar veel te doen is en lekker eten. Wat niet echt op de camping kan. Orbetello zelf is niet veel te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het andere Toscane...

edwin_ros
    10-9-2012

Weg van de drukte en de toeristische trekpleisters als Pisa, Florence en Lucca... Orbetello ligt nog eens 2 uur verder rijden en daardoor wat minder Nederlanders en Duitsers en wat meer Italianen. Orbetello zelf is een leuk plaatsje in de lagune tussen het vasteland en Monte Argentario (Porto Ercole en Porto San Stefano). Niet heel groot, niet heel toeristisch, maar een leuke winkelstraat, paar goede restaurants en zoals ieder Italiaanse plaats wel wat bezienswaardigheden. De stranden vind je niet in Orbetello zelf, maar aan de verbinding tussen vasteland en Monte Argentario. Water wordt langzaam diep, strand is erg schoon en ruim. Het achterland is erg mooi, heuvelachtig met veel wijngaarden en olijfbomen. Proef de witte Vermentino-wijn, zeker in combinatie met een lokaal visgerecht! Orbetello (en omgeving) is echt anders dan de rijke historie zoals je die kunt vinden in Florence, Sienna, Lucca en Pisa. En ook dit is op en top Toscane!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Orbetello scoort een 4,7 uit 10, op basis van 16 reviews