Sorteren

Reviews over Montespertoli

Top Agriturismo !

Femke
    10-8-2018

Wij hebben een superweek bij Lisa gehad! Ze doet alles om het iedereen naar de zin te maken. Het welkomsdiner en pizzaparty waten echt goed verzorgd en de pizza party vooral super leuk voor de kids om mee te mogen bakken.

Ons huisje Cipresso was helemaal top, superschoon en het mooiste uitzicht op de Toscaanse heuvels.

Het zwembad was heerlijk! Een aanrader dus. Dank je Lisa, grazie Lisa. Ciao ciao !

Hier wil je nooit meer weg

Frederique
    5-9-2016

Wij komen er al 7 jaar en het is nog nooit tegen gevallen! Ze vernieuwen en als er ook maar iets aan de hand is, kun je het melden en binnen een dag word ernaar gekeken. Als het kan lossen ze het ook meteen op. Heerlijk kleinschalig waardoor het lekker rustig is. Een mooi zwembad en een schitterend uitzicht!

En daarnaast ligt het een half uurtje van het prachtige Florence en andere mooie steden, dus beter kan niet!

Fantastisch authentiek kasteel

Maarten Sinnecker
    5-9-2016

Mooie appartementen in fraai en authentiek kasteel. Ideaal voor groepen met kinderen. Uitstekende ligging ten opzichte van Florence en andere Toscaanse steden.

Andere maand?

Madelief
    1-2-2016

De accommodatie is prachtig, als in een geweldige Italiaanse film. Wat een mooi uitzicht en wat een interessante details. Heel bijzonder. Heerlijk gegeten op een prachtige plek buiten bij het kasteel; authentiek, zeer aan te bevelen. Mijn enthousiasme sloeg echter om door de enorme hitte in ons mooie appartement (geen airco, alleen een kleine ventilator op een kastje in de slaapkamers) gecombineerd met de grote hoeveelheid actieve muggen. De ramen moesten daardoor dicht blijven. Wij hebben het zo warm gehad en zijn heel veel gestoken door tijgermuggen. Ook bij het zwembad, de hele dag door. Helaas gemengde gevoelens dus. Ik moet wel zeggen dat de hitte ongebruikelijk was. Ook de lokale bewoners vonden het erg warm. Het personeel kon ons nergens mee helpen. Er was geen extra ventilator beschikbaar en geen andere oplossing. Wij hebben heel wat flesjes anti-mug etc gekocht en slecht geslapen. Ik kan de accommodatie van harte aanbevelen maar niet in een hete juli maand.

Geweldige locatie!

Alinda te Riele
    11-8-2015

We hebben voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad bij Podere Casanova.

Hebben weer genoten van de gastvrijheid van Lisa en haar familie.

Het welkomstbuffet en de pizza avond waren weer goed verzorgd en erg gezellig.

Het uitzicht vanaf sommige appartementen en het zwembad is prachtig.

De grote steden zijn vanaf Podere Casanova goed te bereiden.

Wij gaan vast nog voor een derde keer terug...

Montespertoli scoort een 7,8 uit 10, op basis van 27 reviews