Reviews over Montescudaio

Fantastisch!

Stieneke Fokkens,
    11-11-2018

Wij verbleven in een mobilhome van een TO, wat ons erg goed is bevallen. Je hebt veel privacy doordat de mobilhomes zo zijn geplaatst dat je heerlijk vrij staat. De camping staat in het bos zodat er veel schaduw is. Het zwembad is heerlijk en er is voldoende te zien in de buurt. Het personeel van de camping is vriendelijk en behulpvaardig. Wij zouden deze camping zeker aanraden! We zijn er nu voor de tweede keer geweest maar gaan zeker nog vaker!

Mooie, gezellige camping in een geweldige omgeving

Y. Siemons,
    4-11-2018

Wij hadden onze eigen vouwwagen bij ons en werden gelijk op een goede plek gewezen. Deze camping is goed onderhouden, prima sanitair, goede restaurants en een prachtige omgeving. Dit was de 2de keer dat we er waren en wij zijn zeer tevreden.

Leuke vakantie gehad focus veiligheid kan beter

Noel wijn,
    15-9-2018

Mooie locatie met grote plekken met voldoende schaduw.

Sanitair was echt prima en werd vooral goed schoon gemaakt.

Zijn hier in het naseizoen geweest waar na een aantal dagen 1 van de 2 grote zwembaden gesloten werd ook zijn er bij het zwembad in het gras een hoop bomen weggezaagd waar men de stronken van heeft laten staan deze zijn in het gras slecht zichtbaar mijn vrouw heeft hier haar voet aan open gehaald ( advies haal deze helemaal weg ivm veiligheid zeker voor kinderen)

Dit is tijdens siësta in de middag gebeurd waar er nergens op de camping een EHBO set beschikbaar was.

Dit gemeld bij de receptie.

Voor de rest een prima camping

Heerlijk!

Maartje,
    25-8-2018

Een camping met voor italiaanse begrippen grote plaatsen! Wij hadden echt een hele mooie ruime plek met veel schaduw. Dat verschilt wel per plaats!

Er hangt een relaxte sfeer en ondanks dat het een grote camping is heb je niet dat massale gevoel. In het hoogseizoen als de camping is volgeboekt, is het bij het zwembad en de douches wel erg druk, dan zijn de faciliteiten nauwelijks berekend op de hoeveelheid mensen.

Omgeving is prachtig, leuke dorpjes en prachtige vergezichten, je moet er soms even voor rijden maar wij vonden dat geen probleem. Verder natuurlijk de zee op een kwartier afstand, wij reden altijd wat verder (half uurtje) naar het strand bij Vada. Lekker ruim strand met een prachtige zee.

Soms 's nachts wat overlast van jongeren die terug komen van het uit gaan en wij hadden nogal luidruchtige buren waar de bewaking dan vreemd genoeg niet bij ingrijpt. Wat dat betreft zou het toezicht nog wel iets beter kunnen.

Top vakantie weer, met dezelfde plus en min punten

fam Schulten,
    22-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping op verzoek van onze kids. Het was weer helemaal top. Het blijft een mooie camping met veel privacy. De Safari caravancasa was weer netje en betaalbaar. De jeugd in de avond weer naar de pizzeria waar het na 23.30uur weer keurig stil was. Ik snap dan ook niet waar mensen het verhaal vandaan halen dat het tot diep in de nacht lawaai is? Zwembad nog steeds aan de kleine kant en het irritante handdoekje leggen. Verder weer mooie uitstapjes gemaakt in de omgeving en de leuke stranden bezocht. (baratti, Vada). Camping is echt een aanrader voor mensen met kids.

Montescudaio scoort een 8 uit 10, op basis van 22 reviews