Montescudaio

Reviews over Montescudaio

Heerlijk

Annet Reit,
    26-8-2018

Ruime plaatsen zowel schaduw als zonnig. Erg schoon sanitair, zeer behulpzaam personeel die er alles aan doen om je een fijne vakantie te laten beleven. Veel Nederlanders op de camping. Eten in het restaurant is te duur voor wat je krijgt. Pizzeria stopt met afhalen om 21 uur. Prachtige omgeving waar veel te doen. Strand is dichtbij. Gegarandeert een fijne vakantie met heerlijk weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Omgeving van Montescudaio is prachtig!

Theo Heinink,
    26-7-2013

Vanaf Camping Montescudaio zijn de steden Pisa, Lucca, Firenze, Siena, Volterra en San Gimignano goed te bereiken. Ook veel kleinere plaatsen zijn meer dan de moeite waard (Bolgheri, Populonia en Monteriggioni). De wijnroute is ook erg mooi.

Het plaatsje Montescudaion vonden wij niet bijzonder. Wel een mooi uitzicht richting Middellandse zee en omgeving.

Gereisd met partner in juni 2013

super leuke camping

L Migchels,
    16-8-2011

We hebben 2.5 week op deze camping gestaan en hebben een super leuke tijd gehad.

Sanitair ziet er erg goed uit en de camping wordt goed onderhouden.

Er zitten 3 zwembaden op de camping een sportbad waar je met bal e.d. in mag, ook is er een bad waar een bubbelbad bij zit en een zwembad voor kleine kinderen.

Jammer dat de plaats afgeschermd was waardoor je weinig contact kreeg met andere mensen.

Het is een super leuke camping voor tieners voor kleine kinderen is hij wat minder geschikt.

Wij vonden de herrie die andere mensen aangeven wel meevallen je hoort de jeugd maar dat weet je als je naar een camping gaat waar veel tieners zijn.

De zee is het plaatsje Vada is zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

Het lijkt echt op een bounty eiland.

Deze camping is zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijk in september!

Niels,
    9-1-2009

Wij hebben hier 2 weken lang fantastisch gekampeerd, op het einde van het seizoen. Slechts een paar Nederlanders waren er nog en handje vol Italianen. Ruime plakken tussen de bomen met veel schaduw. Prima winkeltje, heerlijke pizzeria! Wij hebben een top tijd gehad.

Gereisd met partner in september 2008

goede en prettige camping

Jan,
    22-11-2008

Fijne vakantie gehad waarbij er voldoende te doen was qua sport en animatie voor zowel kinderen als ouderen.

Caravancasa voldoet prima en als er een probleem is wordt je goed en snel geholpen.

Zwembaden goed. Restaurant en bar ruim voldoende.

Overwegen om komend jaar nogmaals te gaan

Gereisd familie in juli 2008
Montescudaio scoort een 8 uit 10, op basis van 22 reviews