Sorteren

Reviews over Montepulciano

Voor herhaling vatbaar.

Pieter
    22-8-2018

Mooie plek, kleinschalig complex, diverse nationaliteiten, verbleven in app #3 (keurig, tuintje plus terras, iets te zachte matrassen), eigenaren onderhouden complex goed.

Fantastisch plekje.

Van der Klugt
    20-1-2018

Zes jaar met veel plezier daar verbleven. Helaas is het over gegaan naar een andere eigenaar en is het een resort geworden. Er is nu een ontbijtgelegenheid, de appartementen zijn veranderd en zo ook de prijzen. Heel jammer, want het was een heerlijk rustig plekje zonder fratsen. Deze review is dan ook gebaseerd op onze ervaringen in 2017.

spannend en mooi

arie meijdam
    25-5-2017

met de diverse plaatsen, bekend en onbekend maakt Toscane het verrassende volkomen waar.

Mooi appartement op een prachtige locatie

Marlies
    16-10-2016

Een lekker ruim appartement (2 kamer appartement). Heel schoon, alles aanwezig en op een prachtige locatie. Het dorp Acquaviva is 20 minuten wandelen en heeft een goed restaurant. Veel prachtige plaatsjes in de omgeving om te bezoeken (Pienza, Chuisi, Siena, Montepulciano). Maar in oktober ook heerlijk weer om te wandelen en buiten te zitten. Iedere morgen komt de bakker langs met vers brood (behalve op zondag). De Italiaanse indeling van de dag is even wennen, maar je wordt zo wel in een vakantietempo gedwongen. Laat opstaan, lange lunches en laat dineren.

Iets negatiefs kan ik niet melden.

Mooi, klein en rustig.

A.J. van der Klugt
    25-9-2016

Niet voor niets was dit het vijfde jaar dat wij hier verbleven. Het is een kleinschalig complex met zwembad. Appartementen zijn netjes en compleet ingericht. Het geheel ligt aan de onverharde weg maar daardoor is rust wel gegarandeerd. Locatie is 1,5 km van Montepulciano en is gunstig gelegen t.o.v. andere bezienswaardigheden. Er is in de omgeving genoeg te zien en te doen om weken te vullen.

Goede restaurants in nabije dorpjes en stadjes. Kortom, alle elementen voor een prima verblijf.

Montepulciano scoort een 8,5 uit 10, op basis van 50 reviews