Sorteren

Reviews over Massa Marittima

Klein stadje.

Rina
    18-7-2017

Wij hebben hier rustig wat rondgelopen en ons prima vermaakt. Maar echt heel veel stelt het niet voor. Leuk voor 2 uurtjes.

Authentiek en wat je van Toscane verwacht!

Erwin Kreijne
    28-8-2014

Massa Marittima is een prachtig authentiek Italiaans plaatsje in de heuvels van Toscane. De ligging is fantastisch, het plaatsje heeft historie en is omgeven door zonnebloemvelden, olijfbomen en statige cipressen. De kust ligt op 20 minuten rijden en als je goed zoekt vind je prachtige kleinschalige baaien.

Prachtig middeleeuws stadje

Raxbla
    21-8-2014

Leuk middeleeuws stadje. Beter de auto aan de rand parkeren want de straatjes zijn zeer nauw (2,2m)

Prachtige omgeving!

Veerle
    29-7-2014

Mooie omgeving met olijfboomgaarden en zonnebloemvelden. Daarnaast zijn ook plaatsen als Florence, Pisa en Sienna goed te bezoeken. Strand en zee zijn goed bereikbaar en kindvriendelijk. Er zijn wel veel verkopers op het strand, die je blijven aanstaren totdat je ze wegjaagt. Het eten is overal goed bevallen, behalve bij een van de 'osteria's' (eethuizen). Hier werden onderandere vissen geserveerd die niet waren schoongemaakt. Het verkeer is chaotisch, dus enige ervaring is vereist. Voor dierenliefhebbers is AsiniAmo in Follonica een aanrader.

sfeervol stadje

Koning
    28-7-2014

Zeker het bezoeken waard. Leuke restaurantjes en winkeltjes.

Massa Marittima scoort een 8,7 uit 10, op basis van 16 reviews