Massa Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Massa Marittima voor je op een rij gezet:

vakanties Massa Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Massa Marittima voor je op een rij gezet:

Reviews over Massa Marittima

Heerlijk, maar door de muziek Nooit meer!

Boer,
    26-7-2018

Wél goed: huisje, zwembad uitgebreid, vriendelijk personeel over het algemeen, die je graag bij iedere activiteit (en dat zijn er best een heel aantal), vragen mee te doen.

Niet goed: MUZIEK DE HELE DAG TOT 23:00u in de avond!! In het zwembad nagenoeg de hele tijd muziek aan, en in de avond harde disco muziek tot 23:00u. Onvoorstelbaar op een plek met gezinnen met (kleine) kinderen. Vinden wij althans. Als dat er niet zou zijn, top locatie voor een vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Elke dag genieten

Freek en Kitty,
    11-7-2018

Wat een heerlijke omgeving! Wij hadden een vrijstaand huisje dicht bij het zwembad, met een prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels. Ver weg van de bewoonde wereld is de rust een verademing. Het huisje was schoon, goed ingericht en de service was vlekkeloos. Ook het eten was heerlijk. Wij hebben nog nooit eerder op een vakantieadres meteen voor het volgend jaar geboekt. Maar nu wel en we verheugen ons er nu al op!

Gereisd met partner in juni 2018
    Elisabetta and the Staff, Massa Marittima , 4-8-2018

Your satisfaction It is a real pleasure, Your words are important to make me continue in this hard work and the joy you give me is truly priceless.

I am still here waiting for you and your wonderful family to offer you a special holiday again at the Convent of Monte Pozzali

onvergetelijk

regina baks,
    12-4-2018

agriturismo Prato a Baldo ligt tussen de olijfboomgaarden in de heuvels van Toscane en is zeer geschikt voor een rustige en ontspannen vakantie. Zwembad aanwezig.s 'Morgens kun je heerlijk buiten ontbijten. De verblijven zijn bijzonder ruim en hebben heerlijke bedden.

Wij logeerden in appartement met de naam Peche: een voorkamer met slaapbank, een heel ruime slaapkamer (met koelkast) met heerlijke leunstoelen en voldoende kastruimte. Verder een grote badkamer.

De gastvrouw en -heer zijn vriendelijk en kunnen beide heerlijk koken. Indien gewenst bereiden ze een fantastische Italiaans diner voor je waarvan je 's avonds buiten kunt genieten. Een karaf wijn doen ze er bij.

De agriturismo is erg afgelegen en het bezit van een auto is aan te bevelen. Voor rust en stilte in een schitterende omgeving midden tussen de heuvels van Toscane is dit beslist het neusje van de zalm.

Gereisd met partner in juni 2017

De mooiste ligging in Toscane

Rafia Ramdjan-van der Zwan,
    3-8-2017

Deze agriturismo ligt fantastisch mooi op een heuvel met aan alle kanten prachtig uitzicht.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het eten is een heerlijk feest.

Er is een prachtig zwembad, je kunt in het meer l'Accesa zwemmen of 15 kilometer verder naar het strand. Keuze genoeg dus.

Qua cultuur is er genoeg te zien en te doen in de omgeving bij Massa Marittima.

Een top locatie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Tonnie,
    31-7-2017

Gewoonweg alles buitengewoon! Sinds jaren komen we hier voor lange zomervakantie. Uiterst vriendelijk onthaal van Elisabetta en Luca. Heerlijke avondmaaltijden aan het zwembad. Een haven van rust! Uitzonderlijk verzorgde tuin en huisjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
    Elisabetta, Massa Marittima , 20-9-2017

Dear friends, thanks for your words, it 's a pleasure for us have you here: you can come at your second house when you want

Elisabetta and the Convento Staff

Massa Marittima scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews