Reviews over Marliana

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Petra,
    11-9-2018

Heerlijke authentieke Italiaanse B&B met schone, ruime kamers en een mooi formaat badkamer. Het ontbijt was eenvoudig maar compleet en de mensen ontzettend vriendelijk, behulpzaam en open.

Wij hebben iedere avond heerlijk in het restaurant gegeten, alleen op maandag zijn we verderop in de straat gegaan omdat Locanda Zacco dan gesloten is (dit bezoek aan de overburen was een blamage) Wij zijn vegetariërs en hebben de hele week heerlijk kunnen eten. Er werd door Matteo goed meegedacht en desgewenst werden gerechten aangepast voor ons.

We hebben een heerlijke vakantie hier gehad en hebben maar 1 minpuntje en dat is dat je iedere keer als je er op uit gaat ongeveer een half uur bezig bent voordat je in het dal bent (dit maakt de reistijd naar omliggende steden vrij lang) daarentegen is het uitzicht prachtig

Fantastisch, gastvrij en klantvriendelijk

Jacques,
    24-6-2017

Lekker rustige ligging met goede kamers en heerlijke keuken

Dolce farniente

Jan en Astrid,
    27-7-2016

Mooie bed and breakfast, zeer verzorgde kamers, gezellig restaurant, heerlijk eten en romantische, lommerrijke terrassen. Prachtige ligging, op 800 meter hoogte hoewel dat de bereikbaarheid niet ten goede komt. Vriendelijke en gepassioneerde eigenaars die plezier hebben in het bieden van gastvrijheid.

Grandioos

Menno en Ellen de Ronde,
    21-8-2014

Aan de accommodatie is veel zorg besteedt. De kamers waren romantisch en zeer schoon. Een feestje om na een dag weg te zijn geweest "thuis" te komen. Het zwembad is echt klein maar ondanks dat was het toch lekker om even kopje onder te gaan. Omdat het hoog ligt kijk je uit op het dal naar Montecatini Terme. Als je aan de rand van de parkeerplaats staat is het een schitterend uitzicht. De accomodatie ligt aan een doorgaande weg. Waar je geen last van hebt. De weg wordt gebruikt door de omliggende bewoners en een handje vol toeristen. De B&B is een familiebedrijf. Met veel passie wordt het bedrijf gerund. Wij hadden halfpension geboekt. Echt een aanrader. Een heerlijk (keuze uit steeds 2 gerechten per gang) menu werd geserveerd. Voor elk wat wils. De wijn was voortreffelijk. Wij hebben genoten van ons verblijf. Je bent wel eventjes onderweg voordat je er bent. Je rijdt over een prachtige bochtige weg. Voor (kleine en puber) kinderen is er niets te doen.

mooie locatie

jef,
    2-10-2013

goede uitvalsbasis om sienna, lucca, pisa, firenze etc te bezoeken

Marliana scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews