Marina di Pietrasanta

We hebben een aantal aanbieders voor Marina di Pietrasanta voor je op een rij gezet:

vakanties Marina di Pietrasanta

Reviews over Marina di Pietrasanta

• 8Martens21-08-2017

gezellig badplaatsje

nadeel is dat het strand bijna nergens te zien is, na lang breed strand komen eerst beachclubs en hekken en bomen, vanaf de :boulevard is zee bijna niet te zien.

er is maar 1 klein gratis strandje (dat is wel het gezelligst!) rest veel te duur.

veel restaurantjes, niet te duur, veel winkeltjes, drukte en gezelligheid in de avonden. merendeel Italiaanse gasten.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8maaike1422-06-2015

Rustige sfeer, niet veel te doen

Marina di Pietrasanta heeft een klein centrum met een paar winkeltjes, restaurants en café's. Met de fiets kun je gemakkelijk de omliggende badplaatsen bezoeken. Langs de kust is er een apart fietspad. Prachtige stranden met voldoende strandtenten waar je tegen betaling een parasol met ligbedden en ligstoelen kan huren. De prijzen zijn verschillend. Wij hebben voor 14 Euro een parasol met 2 ligstoelen en ligbed gehuurd voor een dag. Er is ook een klein stukje vrij strand.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 8jennybaars15-06-2015

Dure stranden

Leuk dorpje, ziet er netjes uit.

• 7Sfeer in stad

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Susanne10-10-2013

Leuk dorp

Het is een leuk dorp aan zee. Aan zee zijn genoeg strand tenten en lig mogelijkheden

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9edwin_vandermarliere23-12-2012

Enkele aangename dagen verpozing

Na een bezoek aan het stoffige Carrara en de marmergroeven vonden wij een aangename en rustige verblijfplaats in hotel 'Villa La Fonte', Via G.Carducci 39 in Marina di Pietrasanta. Het zandstrand is erg proper en langs de brede laan evenwijdig met het strand blijft fietsen en wandelen een plezierige ontspanning. Vele hotels liggen in het groen, dit is ook het geval bij 'Villa La Fonte'. Van hieruit kan men de vele belangwekkende culturele sites bezoeken zoals Pisa, Lucca, Volterra, San Gimignano .... Aan restaurants in alle categorieën geen tekort in Pietrasanta, alhoewel wij eveneens in het aangename Ville La Fonte het avondmaal namen. De gastvrijheid was er aangenaam, nooit opdringerig, de extraatjes die we kregen en de hartelijkheid in dit familiaal uitgebate hotelletje maakten ons verblijf onvergetelijk.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 8H. van Dijk02-09-2012

zeker moeite waard

goede lokatie om uitstapjes te maken

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Jeanne van Buul22-06-2012

mooie omgeving

prachtige stranden en je kunt er uren rondslenteren

• 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Bakker23-08-2011

Leuke plek, voor herhaling vatbaar!

Marina di Pietrasanta is een leuk stadje, en een goede uitvalsbasis voor steden als Florence en Pisa. De stranden zijn erg mooi, een stoel en een parasol huren is echter schrikbarend duur! Het stadje heeft een leuke hoofdstraat met enkele winkeltjes en goede Italiaanse restaurantjes waar je voor een zeer goede prijs heerlijk kunt eten! Marina di Pietrasanta is een aanrader wanneer je op vakantie gaat in deze streek!

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8j.verschoor11-08-2010

mooie rustige plaats

rustige plaats, boulevard erg gezellig, zeker 's-avonds, goede bereikbaarheid van omliggende stadjes, bezienswaardige omgeving

• 8Cultuur

Gereisd met partner in juli 2010