Marina di Grosseto

We hebben een aantal aanbieders voor Marina di Grosseto voor je op een rij gezet:

vakanties Marina di Grosseto

Reviews over Marina di Grosseto

Marina di Grosseto......La Canova due

René van den berg
    9-9-2016

La Canova due. Deze locatie heeft alles in zich voor een ontspannen en rustige vakantie. Wij zijn drie weken geweest en hebben het er heerlijk gehad. Eenvoudig en zeker niet te duur...... geweldige plek....geweldige mensen en prima prijzen.....

Sfeerloos

Simon de Heus
    15-8-2010

Marina di Grosetto is een sfeerloze badplaats, waar niets, maar dan ook helemaal niets te zien is. De plaats is onoverzichtelijk, er is geen centrum o.i.d. Er komen weinig "buitenlanders", het is vooral een plaats waar Italianen vakantie vieren. Het strand is prima, zeer geschikt voor strandliefhebbers.

Gereisd Met partner in juni 2010

Op camping la Marze geweest precies tussen Marina di en de

van Doorn
    30-5-2007

Op camping la Marze geweest precies tussen Marina di Grossetto en Castiglione de la pescaia in. Het laatste dorpje is erg knus en gezellig. Marina vonden wij wat minder. Voor echte cultuur snuivers iets te ver overal vandaan. Voor diegene die voor een mix strand en cultuur gaan een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Gereisd Familie in mei 2007

Moderne frisse badplaats met genoeg ruimte,ook op de geen

F.Schaaf
    1-7-2006

Moderne frisse badplaats met genoeg ruimte,ook op de schone stranden,mooie omgeving geen lawaaige scooters.Wij waren in hotel Ariston ,goed hotel,familiaire sfeer, waar we zeker nog eens naar teruggaan.

Gereisd Anders in juli 2006

Ook op Cielo Verder geweest in laagseizoen

Richard
    14-6-2006

Ook op Cielo Verder geweest in laagseizoen. Mooie groene camping. Redelijk ver van strand, maar treintje brengt je er naar toe. Veel aangespoelde rotzooi op strand. Stranden in Marina di Grosetto zelf (1km) zijn beter. Daar ook veel terrasjes met kinderspeelgoed aan het strand. Faciliteiten camping zijn goed en uitgebreid. Auto moet op parkeerplaats op camping. Stacaravans staan niet in saaie rijtjes maar kriskras tussen het groen en de bomen. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2005
Marina di Grosseto scoort een 7,7 uit 10, op basis van 32 reviews