Reviews over Donoratico

Volgend jaar weer

Karlijn Jansen,
    13-9-2018

De camping was erg goed! De pizzeria, zwembadrestaurant en het restaurant op het strand waren erg goed. Veel ruimte en de safaritenten een aanrader. De animatie erg goed! Het zwembad is wat klein maar je hoeft geen strakke zwembroek of badmuts op. Voor het eerst in 20 jaar gaan we terug naar dezelfde camping!

Heerlijk strand, fijne tent; fijne vakantie!

Christa Schlundt Bodien,
    13-8-2018

Een hartelijk welkom door de medewerkers van de entertainment. Auto's mogen niet het park op, maar kunnen in de schaduw geparkeerd worden. Het is wel even gedoe met je spullen naar je plek brengen. Treintje is er, maar je kan het zelf ook brengen met een bolderwagen.

De medewerkers van de receptie vond ik minder vriendelijk.

Wij zaten in een tent en dat was luxe; veel ruimte, fijne bedden, veel privacy. Er zitten veel NL op de camping en dat was fijn voor onze kids. Het treintje rijdt geregeld over het park. Wij zaten op de route waardoor we al vanaf vroeg tot laat het ding voorbij hoorde komen. Overdag is dit geen probleem, maar vooral in de ochtend is dat wel irritant. Het is aan te raden om een plek te reserveren die niet aan de route ligt. Het is een grote camping, maar dat voelt niet zo aan. Wij hebben dagelijks op het strand vertoeft en dat was heerlijk. Het zwembad is veel te klein voor alle gasten; wij vonden het te druk.

Lekker relaxte vakantie gehad!

D.S.,
    9-8-2018

Ligging is perfect aan het strand en dichtbij verschillende stadjes etc.

Appartementen zijn ruim (muv badkamer) en schoon. Wij hadden een appartement in de schaduw wat heerlijk was.

Zwembad aan de kleine kant; je kunt niet op een luchtbedje dobberen en je mag niet met een bal in het water.

Je krijgt 2 strandstoelen + parasol per appartement dus altijd plek aan het strand.

Geen handdoeken terreur bij het zwembad; zelfs als je 's middags kwam konden we nog met z'n viertjes naast elkaar een ligstoel krijgen.

Ontbijt is prima verzorgd, veel keus.

Animatie is alleen in het Italiaans; in de middag waren ze aan het oefenen en dat klonk niet echt geweldig. Bij de bar is het saai, weinig vertier.

Informatie kan wel verbeterd worden. Ze spreken engels bij receptie maar geen info over schoonmaak etc.

We hebben een heerlijke vakantie gehad maar als je behoefte hebt aan animatie/gezelligheid op terras etc. kun je hier beter niet naar toe gaan.

Goede accommodatie; zeer zeker een bezoek waard!!

Patrick,
    2-8-2018

Pluspunten:

* Vriendelijk personeel

* Dicht bij zandstrand (ca 100 meter)

* Per appartementnummer 2 gereserveerde ligbedden en parasol op strand

* Goed en verzorgd ontbijt

* Aanrader is de all you can eat pizza-variant van de accommodatie. Prachtige locatie, gelegen in het bos.

* Kluisje aanwezig in appartement (zonder borg of betaling te gebruiken)

Minpunten:

* Complex ligt afgelegen van centrum Donoratico, midden in bos, waardoor telefoonbereik moeilijk is.

* Warm water was tijdens onze aanwezigheid schaars. Dit kwam door een leidingbreuk. Nadat deze was hersteld, bleek warm water echter nog steeds maar sporadisch te verkrijgen. Water was meestal lauw.

* Animatie was alleen in het Italiaans.

* Terrasmeubilair niet helemaal comfortabel (klapstoeltjes)

Leuk,maar meer van te maken! Prijs/kwaliteit matig

Geeske de Meulder,
    30-7-2018

Leuke camping waar je niet in een massa op verblijft. Logde-tenten zijn ruim.

Animatieteam is heel leuk, meiden van 15 werden door hen opgehaald om mee te doen met beachvolleybal, daarna was het ijs gebroken en zagen we ze amper meer. Werd voor hen veel georganiseerd en dan trekt een groep jongeren veel met elkaar op.

Eco hebben we niet veel van gemerkt, auto’s zijn niet welkom op het park, voor boodschappen aan te raden een karretje, wat eigenlijk voor bagage is, mee te nemen vanaf parkeerterrein naar je tent. Bij aankomst word je, incl. bagage, gebracht, als je weg gaat zoek je het maar uit. Dan maar karretjes geconfiskeerd......

Bedlinnen en handdoeken zijn aanwezig en worden 1x per week gewisseld.

Minpunt: geen vers brood in de supermarkt, die verder heel duur is.

Horeca aan strand heel slecht, zou veel leuker en beter kunnen. Broodjes daar ronduit vies!

Ook helaas geen leuk dorpje op loopafstand om wat te drinken.....

Donoratico scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews