Sorteren

Reviews over Coreglia Antelminelli

Nooit meer

S.j. Amoraal
    8-9-2018

Safari tent viel ontzettend tegen.

Oude versleten tent. Koelkast was meer een vrieskast, omdat het klepje van het vries gedeelte ontbrak.

De boxspring bedden zijn prima in orde

Erg mooie plek, wel veel Nederland, moet je willen

tessa a
    2-9-2018

Dit is écht een mooie camping, de ligging op terrassen, onder de kastanjebomen, in de heuvels (waardoor redelijk koel), zo tref je het niet vaak in Toscane. De Italiaanse Belg in zij Piaggio (ben zijn naam helaas vergeten) is de gastvrijheid zelf, terwijl hij 'alleen maar' ondersteunend personeel is. Heeeeel veel Nederlandse bezoekers, wellicht vanwege de Nederlandse eigenaar. Prima en gezellig maar voor mij reden om toch nog wat verder te kijken volgend jaar. Verder prachtig dorpje op loopafstand en in omgeving mooie wandelingen te maken.

Ga niet voor je rust

J.P. Oudmaijer
    25-8-2018

Het is een mooie camping op een mooie locatie. Maar wat erg vervelend is is dat paden dwars over je campingplaats lopen. Daarbij is het tot heel laat erg veel lawaai. Kinderen worden tegenwoordig niet meer gecorrigeerd door hun ouders. Dus voor rust en privacy moet je hier niet naar toe

Prima camping, goede voorz. met aandachtspuntjes.

Fam. Timmer
    19-8-2018

Mooi gelegen camping met schoon sanitair, prima plaatsen evt. voorzien van gemakken als electriciteit, koelkast etc.

De pizzeria op de camping was goed en niet duur. Pizza en drinken voor 6 personen voor ca. € 75,-

Tip voor tentkampeerders: Neem rotspennen mee.

Puntjes van aandacht:

Zwembad: Oogt nieuw en is mooi maar de combi van zout water met chloor en een ruwe rand zorgde bij onze kinderen voor schaafwonden en huidirritaties waardoor ze de 2e helft van de vakantie minder gingen zwemmen.

Sanitair: Schoon maar wat mankementen aan sloten en kledinghangers in de douches.

Wifi: De wifi is goed maar de achterliggende internetverbinding minder waardoor internet (iig op onze plek) slecht was.

Dit was ons eerste bezoek en we hebben een fijne vakantie gehad. De algemene indruk van de camping was dan ook prima.

Een aanrader!

Vissers
    6-8-2018

Mooie terrassencamping met kleinere plekken. Hierdoor voor caravans en campers minder geschikt. Veel schaduw en lekker rustig. Van de weg die de camping opdeelt hebben we, muv af en toe een piaggio of een vespa, geen hinder ondervonden. Zwembad is wat klein voor de grootte van de camping. De hellingen en trappen zijn steil, zodat je met getrainde kuiten huiswaarts keert. Het sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden, evenals het terrein. Het restaurantje op de camping is een aanrader!

Coreglia Antelminelli scoort een 7,7 uit 10, op basis van 14 reviews