Coreglia Antelminelli

We hebben een aantal aanbieders voor Coreglia Antelminelli voor je op een rij gezet:

Reviews over Coreglia Antelminelli

Heerlijke vakantie!

Erg fijne camping,
    16-1-2019

Topverblijf. We stonden op het nieuwe gedeelte. Mooie terrassen (smal) maar lang en veel privacy onder de kastanjebomen. Handig ook bagagevervoer! Kids hadden direct vriendjes. Veel gewandeld en gezien in omgeving. Orrido di Botri is een absolute aanrader. Luca en Pisa erg leuk en Coreglia eenvoudig maar schilderachtig en alle voorzieningen waren er. Zwembad is klein maar prima verzorgd. Leuk ook de zelfbedieningsbar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

S.j. Amoraal,
    20-9-2018

Aardige beheerder en goed restaurant

Keurige net sanitair.

Nadeel is de weg die door de twee delen van de camping loopt.Huur van Safari tent touroperator viel ontzettend tegen.

Oude versleten tent. Koelkast was meer een vrieskast, omdat het klepje van het vries gedeelte ontbrak.

De boxspring bedden zijn prima in orde.

Gereisd met partner in september 2018

Erg mooie plek, wel veel Nederland, moet je willen

tessa a,
    2-9-2018

Dit is écht een mooie camping, de ligging op terrassen, onder de kastanjebomen, in de heuvels (waardoor redelijk koel), zo tref je het niet vaak in Toscane. De Italiaanse Belg in zij Piaggio (ben zijn naam helaas vergeten) is de gastvrijheid zelf, terwijl hij 'alleen maar' ondersteunend personeel is. Heeeeel veel Nederlandse bezoekers, wellicht vanwege de Nederlandse eigenaar. Prima en gezellig maar voor mij reden om toch nog wat verder te kijken volgend jaar. Verder prachtig dorpje op loopafstand en in omgeving mooie wandelingen te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ga niet voor je rust

J.P. Oudmaijer,
    25-8-2018

Het is een mooie camping op een mooie locatie. Maar wat erg vervelend is is dat paden dwars over je campingplaats lopen. Daarbij is het tot heel laat erg veel lawaai. Kinderen worden tegenwoordig niet meer gecorrigeerd door hun ouders. Dus voor rust en privacy moet je hier niet naar toe

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping, goede voorz. met aandachtspuntjes.

Fam. Timmer,
    19-8-2018

Mooi gelegen camping met schoon sanitair, prima plaatsen evt. voorzien van gemakken als electriciteit, koelkast etc.

De pizzeria op de camping was goed en niet duur. Pizza en drinken voor 6 personen voor ca. € 75,-

Tip voor tentkampeerders: Neem rotspennen mee.

Puntjes van aandacht:

Zwembad: Oogt nieuw en is mooi maar de combi van zout water met chloor en een ruwe rand zorgde bij onze kinderen voor schaafwonden en huidirritaties waardoor ze de 2e helft van de vakantie minder gingen zwemmen.

Sanitair: Schoon maar wat mankementen aan sloten en kledinghangers in de douches.

Wifi: De wifi is goed maar de achterliggende internetverbinding minder waardoor internet (iig op onze plek) slecht was.

Dit was ons eerste bezoek en we hebben een fijne vakantie gehad. De algemene indruk van de camping was dan ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Coreglia Antelminelli scoort een 6,5 uit 10, op basis van 14 reviews