Colle di Val d' Elsa

We hebben een aantal aanbieders voor Colle di Val d' Elsa voor je op een rij gezet:

vakanties Colle di Val d' Elsa

Reviews over Colle di Val d' Elsa

onbekende (gelukkig voor ons) schoonheid

Walter Dekimpe
    17-9-2014

Je moet wel een afstand van 1500 km overbruggen, maar dat is het zeker waard. Wij hebben de combinatie gemaakt met 3 dagen Pustertal (Dolomieten), weekje Colle di Val d'Elsa, en 4 dagen Kirchberg in Tirol. Weekje langer in totaal zou geen straf zijn.

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastische lokatie

Marianne
    5-8-2014

Geen massa, veel nationaliteiten, rust, prachtige gebouwen, prachtige natuur, vriendelijk personeel, heerlijk gevarieerd eten, 4 gangen diner waarvan alleen het voor en nagerecht een buffet is en de overige gangen een keuze uit 3 gerechten die iedere keer anders waren. Kortom een absolute aanrader. Ik kan eigenlijk niks slechts bedenken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Oude en Nieuwe stad ! !

Paul
    19-7-2014

Colle di Val d'Elsa bestaat uit een nieuwe stad, met pleintjes en winkeltje onder aan de berg en een oude stad boven op de berg. Vanuit de benedenstad kan men met een gratis publieke lift, naar de oude stad. Hier is het wat rustiger, want in de meeste straten is er geen doorgaand verkeer of zijn deze autovrij. Deze stad is gekend voor zijn kristalwerk. ( ook museum aanwezig). Parkeren kan men in de benedenstad (betalend) of op weg naar de ouide stad (gratis) maar dan moet je nog wel trappen lopen.

Gereisd Met partner in juni 2014

Authentiek stadje

paul.v.driessche
    25-7-2011

Geen toeristen, wel locals. Hoge stadsdeel: zeer de moeite waard. Lage stadsdeel: niet toeristisch, wel authentiek Italiaans. Weinig accommodaties en restaurants. maar wat er is is wel zeer ok en goedkoop.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ideale uitvalsbasis om Toscane te verkennen

Linda De Winter
    15-9-2010

Colle di Val d' Elsa op zich is geen mooie stad in vergelijking met andere Toscaanse steden. Wij verbleven in Monsanello, een piepklein gehuchtje van Colle. Colle "Alto" is wel mooi en heeft een gezellig pleintje waar het leuk is om een terrasje mee te pikken. Om Toscane te verkennen is het echter ideaal gelegen: niet ver van de autostrada, op 20 min. van Sienna, San Gimignano en tal van andere bezienswaardigheden.

Gereisd Met partner in augustus 2010
Colle di Val d' Elsa scoort een 7,5 uit 10, op basis van 23 reviews