Cavriglia

Reviews over Cavriglia

Aanrader

Miranda,
    15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Topweek op een toplocatie

Kristine Roggeman,
    29-11-2018

Een warm welkom en topverblijf gekregen van Erika. Een topgastvrouw die een fijne sfeer weet te creëren tussen de gasten en die je met raad en daad bijstaat. Veel nuttige info gekregen voor uitstappen naar de mooiste steden van Toscane. Geproefd van lekkere wijnen, hapjes en olijfolie. Het ontbijt was steeds gevarieerd en het avondeten puur en lekker. De kinderen worden in de watten gelegd zodat de volwassenen ondertussen ook volop kunnen genieten en ontspannen. Kamers zijn heel proper met uitstekende bedden. Een topweek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wauw wauw wauw!

N Dauwerse-Natrop,
    22-11-2018

Wauw wat hebben we genoten! Je leert nieuwe mensen kennen en 's avonds wordt er een top menu geserveerd met heerlijke wijnen voor scherpe prijzen! Alleen maar lof ! De gastvrouw Erika staat altijd voor je klaar en heeft leuke tips! Ze is ook ontzettend lief geweest voor onze kindjes! Ze mochten zelfs pizza maken samen met haar medewerkster in de keuken zo leuk!

Ook de plek was super! Heerlijk zwembad en prachtig uitzicht! Zou er zo weer naar toe gaan! Top vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Marlou Kicken,
    21-11-2018

Vanaf onze eerste kennismaking met Erika was het alsof wij ons al langer kenden.

Zo een warm onthaal. Geweldig.

Ons bedje was gespreid het ontbijt voortreffelijk met een hele leuke groep. ...En 's avonds of warm eten met lekkere wijn, of een wijnproeverij met lekkere hapjes, olijfolie leren proeven weer met lekker eten. ........in één woord Geweldig.

War een lieve en fijne gastvrouw.

Wilde je iets weten over de omgeving ...ErIka legde alles goed uit hoe je het beste kon rijden zonder te veel file.

Voor de kinderen had ze een warm hart.

Dus wie aarzelt nu nog om eens op bezoek te gaan bij B&B in Toscane bij de Amolivers.

Chapeau hoor 😍😘😍😘

Gereisd met partner in augustus 2018

Chiara Gouverne,
    21-11-2018

Een gezellige B&B waar we in 2017 zo'n geweldige week hebben gehad en daarom in 2018 weer terug gegaan zijn. Een fi jhe gastvrouw die heerlijk kookt.

Gereisd met partner in juni 2018
Cavriglia scoort een 9,1 uit 10, op basis van 69 reviews