Castiglione della Pescaia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione della Pescaia voor je op een rij gezet:

vakanties Castiglione della Pescaia

Reviews over Castiglione della Pescaia

Fantastisch.

R Teunissen-Groenendijk
    12-3-2019

Leuk, klein,gezellig stadje/dorp. Ligging: net aan zee. Je kunt er heerlijk wandelen ,rond struinen, lekker terrasje pakken of langs het strand of de haven. Boven op de berg heb je een geweldig uitzicht over het stadje/dorp en de zee.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie locatie!

Erik
    22-7-2009

Wij zaten in Hotel Miramare, direct aan de boulevard. Goed, net hotel, niet duur. Helaas soms medewerkers aan receptie en bij buffet die (nog steeds)weinig tot geen Engels spreken! Het strand ziet er heel netjes uit, evenals de jachthaven. Het historische dorp is mooi en het is beslist de moeite waard de burchtstad te bezoeken; schildrachtig en een schitterend uitzicht over de kust en het natuurgebied. Er zitten lekkere etens tentjes en t.o. de bank bij de haven een zeer goede bar met de lekkerste exotische mixen!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

In de maand mei zijn wij hier geweest

Marc
    2-7-2007

In de maand mei zijn wij hier geweest. Het was een mooie camping (Baya Azzuro). Wij hebben in een goed verzorgde sta-caravan (mobile home) gezeten. Castiglione della Pescaia is zeker de moeite waard om wat te eten en rond te kijken.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

medio augustus, na Maria Hemelvaart Behoorlijk druk

Marja Carnal
    25-8-2006

medio augustus, na Maria Hemelvaart Behoorlijk druk. Veel verkeer en parkeerproblemen. Stadje zelf is heel leuk.Heel oud. Veel winkels, vooral delicatessewinkels. Veel restaurants: lekker buiten eten. Tip 1: Punta Ala = Marina / Wat een weelde! tip 2: Volterra. Rechtstreekse weg vol bochten. Zeer oud en heerlijk om rond te struinen.

Gereisd Anders in Fri Aug 25 2006 22:59:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Is heerlijke badplaats

A. A. de Bruin
    1-10-2005

Is heerlijke badplaats. Vooral in het naseizoen is hte toch nog een gezllig drukte. Wie van rust, cultuur en lekker wil genieten is dit de plek. De stranden zijn zeer mooi en kindvriendelijk. Even buiten het dorp je auto parkeren (gratis) en dan 3 minuten lopen en men staat op 10 meter breed zandstrand.

Gereisd Anders in Sat Oct 01 2005 12:08:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Castiglione della Pescaia scoort een 7,1 uit 10, op basis van 38 reviews