Castellina in Chianti

We hebben een aantal aanbieders voor Castellina in Chianti voor je op een rij gezet:

vakanties Castellina in Chianti

Reviews over Castellina in Chianti

Moet je eens bezoeken, echt de moeite

Paul
    8-8-2012

Castellina in Chianti is een niet al te groot stadje, maar het heeft wel wat verborgen schoonheden. Een volledig overdekte straat met woningen, omdat er destijds te weinig plaats was om te bouwen. Je loopt als het ware in een tunnel met kijkgaten. Hier zie je het prachtige Toscaanse landschap door. Vele terrasjes en leuke restaurants. Ga hier ook eens een wijnhandelaar binnen en proef van de lekkere Chianti classico.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi dorpje met een prachtige omgeving!

Remy
    1-1-2012

Castellina is zeker de moeite waard om een stop te maken. Er zijn diverse winkeltjes en enkele bijzondere speciaalzaken. Ook zijn er diverse terrasjes en bars om heerlijk te lunchen of een ijsje te eten.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Castellina in Chianti scoort een 8,9 uit 10, op basis van 15 reviews