Sorteren

vakanties Capoliveri (op Elba)

Reviews over Capoliveri (op Elba)

Mooi plaatsje met gemoedelijke bewoners

Rob Pronk
    5-8-2017

Leuk dorp gebouwd tegen de glooiing van een heuvel aan de zuidkust van Elba. Vlakbij leuke strandjes en baaitjes (een auto of scooter is wel aan te raden want de wegen zijn vrij steil)

Het dorp zelf is gezellig en authentiek, smalle straten en steegjes en een mooi centraal plein waar vaak livemuziek te beluisteren valt. Goed eten en drinken in de talrijke restaurants en terrassen. Leuke winkeltjes, voor iedere smaak en beurs. De bevolking is vriendelijk en behulpzaam. Bovenal is Capoliveri (dat geldt overigens voor heel Elba) erg schoon en opgeruimd.

Kortom, een fantastische plaats om te verblijven en een ideale uitvalsbasis om Elba te verkennen.

Leuk dorpje met prima restaurants

familie uit nootdorp
    1-8-2017

Je kunt er heerlijk eten.

De supermarkten zijn niet goed gesorteerd.

Heel romatisch en schitterend mooit

Monique
    14-6-2015

Het hele eiland is een paradijs, maar Capoliveri is een schitterend middeleeuws dorpje hoog op een heuvel met een adembenemend mooi uitzicht over zee naar iedere richting. Heel gezellig vooral 's avonds, de stranden die aan de voeten van de berg liggen zijn idyllisch.

Ik logeerde hier bij een nederlandse familie, klein appartament in een particuliere woning met heerlijke tuin en terras.

mooi dorp op een heuvel

indy
    24-8-2014
    Het schijnt dat je het hier 's avonds heel gezellig is en dat je er lekker kunt eten.

Mooi plaatsje

jabbas_1
    17-8-2014
    Ligt hoog. Zeker keer bezoeken. Wij vonden Porto Azurro leukere plaats voor 's avonds.
Capoliveri (op Elba) scoort een 9,2 uit 10, op basis van 89 reviews