vakanties Capoliveri (op Elba)

Reviews over Capoliveri (op Elba)

Elba: ja maar niet meer naar dezelfde camping

Monique,
    21-9-2018

Vriendelijk, mooi, relaxed, maar erg rustig en best ver weg van leuke stadjes/dorpjes

Geweldige plek om een heerlijke vakantie te hebben

Mijnster,
    16-8-2018

Een prachtige plek, direct aan het strand. De huisjes aan het strand hebben een prachtig uitzicht, de huizen daarachter niet. Het huisje was schoon, niet groot en wij hebben een lekkere bank gemist. Alleen stoelen rondom de tafel. De mensen van de receptie en het restaurant doen goed hun werk en zijn aardig en behulpzaam. Het is een geweldige plek direct aan het strand. Wij zaten in 30 stappen in het heerlijke zeewater. Gratis kano’s ter beschikking.

Aanrader!

K. van Gelder,
    6-8-2018

Mooie en centrale ligging op het eiland. Camping ligt direct aan zee. Je hebt de mogelijkheid om, vanaf de camping, lopend naar twee verschillende strandjes/baaitjes te gaan. Wij hebben vanaf de camping in twee weken Elba kunnen verkennen.

De toiletten en douches worden zeer regelmatig schoongemaakt, waardoor het erg schoon is!

Uniek & fantastisch

Ruth Kampmeyer,
    20-2-2018

Uniek en fantastisch... een Oase

Wat een verademing is deze camping!

Een oase midden tussen de olijfbomen, pijnbomen en wijngaarden. Een prachtige blik op de zee van 2 kanten en in 5 minuten loop je over een heerlijk padje naar het (mooiste!)

strand van heel Elba.

We hebben 's ochtends al van een heerlijk, biologisch ontbijt onder de vrije hemel bij het Hofladen-Café kunnen genieten, de cappuccino, die hier geschonken wordt is de beste, die we ooit hebben gedronken. Ook de biologisch, met veel liefde bereide gerechten, evenals het zelfgemaakt brood, wat we dagelijks kochten, zijn een absolute aanrader Er hangt een prachtige, rustige, sfeer 'in de lucht'. Britta en Vittorio en alle medewerkers hebben een Oase gecreëerd, waar we lang naar gezocht hebben. Een Juweeltje op het heerlijke eiland Elba.

We hebben ons nog nergens zo thuis gevoeld.

Leukste camping ooit!

Mieke,
    14-8-2017

Heel leuk animatieteam ook voor jongeren en zelfs voor ouders. Rustige camping. Voor alle leeftijden is er wel iets te doen.

Capoliveri (op Elba) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 89 reviews