Capannole

Reviews over Capannole

Heerlijke camping middenin Toscane

Linda Zonneveld,
    8-9-2018

Een fijne en rustige camping, geweldig gelegen middenin het Toscaanse landschap. Een geweldige uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen. Voldoende supermarkten in de directe omgeving. De stacaravan was prima, fijne airco! We hebben vooral buiten geleefd, maar het comfort van de stacaravan was erg prettig.

De receptiemedewerkers zijn echt enorm aardig en behulpzaam, we hebben wat problemen met de auto gehad, en Marco heeft zich tot het uiterste ingespannen om ons te helpen (vertalen, bellen etc.). Verder hebben ze veel leuke tips voor in de omgeving, buiten de bekende toeristische attracties om! Ze hebben zeker bijgedragen aan een fijne vakantie voor ons.

De zwembaden waren ruim genoeg en er zijn voldoende ligbedjes. In twee weken is het 1 keer voorgekomen dat het echt heel druk was, en dat was op een zondag, toen de Italianen uit de buurt, die ook gebruik mogen maken van het zwembad tegen betaling, allemaal net vakantie hadden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een rustige camping met fijne zwembaden

Astrid,
    7-8-2018

Een rustige camping met grote afgebakende plaatsen (90 m2) en eigen wastafel met kraan (koud water). Zeker bij Sanitairgebouw 2 hebben de plaatsen veel schaduw.

Sanitair werd goed schoongemaakt. Genoeg wc's met brillen en wc papier. Veel grote spiegels en wastafels, grote douches met goede waterstraal (op sommige tijden niet echt warm). Het water bij de afwasplaats was eerder lauw dan warm.

Zwembaden waren heerlijk en met verschillende dieptes en genoeg ligbedjes. Badmeesters waren relaxt. Barretje naast zwembad voor wat te eten of drinken. Eettentje bij zwembad was wat chaotisch maar eten was prima. Restaurant naast de camping vonden wij echt niet goed en bediening niet vriendelijk. Winkeltje klein assortiment. Er wordt regelmatig gespoten tegen de muggenoverlast wat een paar dagen helpt. Sienna en Arezzo goed te bereiken. Omgeving is prachtig. Een fijne, rustige camping wat hier en daar wel wat opgeknapt mag worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gewoon goed

Kiffers,
    22-7-2018

Gemoedelijke camping, perfecte ligging om deze kant van toscane te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Enorm genoten!

Agnes,
    27-6-2018

De camping ligt op een fantastische plek in Toscane, op goede afstand van Siena en Arezzo en met meerdere bezienswaardigheden in de buurt, als kastelen en wijnboerderijen. Het zwembad op de camping is geweldig, met drie buitenbaden. Sanitair is allemaal erg schoon. Daarnaast zit er een erg leuke bar op de camping, die ook toegankelijk is voor de Italianen zelf. Heel gezellig, superlekker eten voor een hele goede prijs. Het enige dat wij iets minder vonden, is dat een aantal dingen op de camping wat verouderd zijn, zoals tafeltennistafels, tennisbaan en wasmachine.

Gereisd met partner in juni 2018

mooie ruime plaatsen

ww,
    22-6-2018

Goede camping met zeer ruime plaatsen naar italiaanse normen. In het dorp zelf is niet veel te zien. Moet altijd de auto nemen om ergens naar toe te gaan. Vriendelijke ontvangst en nieuw sanitair in blok 2. Goed restaurant vlak tegen de camping.

Gereisd alleenreizend in juni 2018
Capannole scoort een 7,7 uit 10, op basis van 54 reviews