Campo nell'Elba (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Campo nell'Elba (op Elba) voor je op een rij gezet:

vakanties Campo nell'Elba (op Elba)

Reviews over Campo nell'Elba (op Elba)

Geweldige vakantie op Elba

Ingrid
    22-2-2017

Campo Dell Elba is een gezellig stadje met een leuke haven vol gekleurde bootjes en restaurants waar je heerlijk vis kunt eten. Er zijn leuke winkeltjes om te shoppen. Gezellig druk, maar niet te. Wij liepen vanaf onze camping zo naar het stadje.

natuurlijke karakter behouden, mooi groen eiland

Erwin Gelderblom
    20-7-2015

Vele mooie stranden (steen en zand). Mooie heldere zee en mooi landschap. Zeker de moeite waard de berg te beklimmen. Veel groen en plantengroei. In de avond koelt het heerlijk af, weinig muggen en insecten

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Campo nell'Elba (op Elba) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 15 reviews