Campiglia Marittima

We hebben een aantal aanbieders voor Campiglia Marittima voor je op een rij gezet:

vakanties Campiglia Marittima

Reviews over Campiglia Marittima

Schitterend

Wim
    21-2-2017

Erg mooi oud dorpje redelijk hoog gelegen. Mooie weg er heen. Helaas in het dorp een ontzettend smal stukje door moeten rijden wat, met ingeklapte spiegels, lukte. In het dorp veel ouds te zien en mooi om te wandelen. Genoeg horeca om even bij te komen.

camping blu camp

buis ebbinge
    16-8-2014

De camping is goed. Echter de gehele nacht blaffende honden. Vreselijk. Vele klachten van verschillende mensen, maar geen actie. Als je geen last denkt te kunnen hebben van veel blaffende honden, dan is dat een mooie camping. Echter wanneer je komt om ook uit te rusten, rij dan iets verder...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig schilderachtig dorpje!

Laura
    20-8-2013

Een gezellig schilderachtig dorpje op een heuvel. Met leuke restaurantjes, maar bijna geen kledingwinkeltjes. De omgeving is een heuvellandschap. de zee is op 8 km afstand. De sfeer op het dorpspleintje is gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net een Italiaans decor, echt fantastisch

Susanne van Roomen
    14-8-2013

Geweldig dorpje, echt nog heerlijk Italiaans en authentiek. Op het pleintje in het midden kun je heerlijk ijs eten, koffie drinken of 's avonds eten. Op zaterdag avond was er live muziek. Het wemelt er niet van de toeristen, maar toch ligt het maar 8 kilometer van het strand. En alles is er, een supermarkt, bakker, slager etc. Echt een dorpje om verliefd op te worden!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Ontzettend mooi!

Dominique
    25-7-2013

Zeker een aanrader om een keertje heen te gaan! Een heel oud en mooi dorpje, het geeft een hele goede sfeer. je waant je in een andere wereld. Erg bijzonder om te zien! leuk restaurant La taverne. en La rocca is ook zeker leuk om te zien het uitzicht is ontzettend mooi! vergeet je fototoestel niet. want je kunt er erge mooie foto's maken!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Campiglia Marittima scoort een 8,1 uit 10, op basis van 36 reviews