Sorteren

Reviews over Bibbona / Marina di Bibbona

Fijne camping voor basisschoolkinderen

Kippie
    3-10-2018

Mooi en goed verzorgde camping. Fijn personeel. Mooi zwembad met goede badmeesters. Streng met een knipoog en grapje. Goed restaurant. Sanitair vinden wij wat tegen vallen. Niet echt schoon in het hoogseizoen. Haren in de hoeken en rioolvliegen gezien. Douchestraal is ook niet echt goed (alleen bij het sanitairgebouw bij het zwembad geweest). Sanitair heeft echt een update nodig. Vieze toiletten niet gezien. Voor de wat oudere basisschool kinderen is er leuke animatie. Voor uitjes is de auto nodig. Goede WiFi. Zelfs Netflixfilms gedownload. Maar wij stonden toevallig naast de WiFi-paal. We hebben andere verhalen over de WiFi gehoord. Camping vonden wij wat aan de prijzige kant met ongeveer €80,- per nacht voor 4 personen.

boor herhaling vatbaar

James
    26-9-2018

mooi en modern hotel voor Italiaanse begrippen. ligging is perfect dichtbij het strand voorzien van ligbedjes en parasol. geschikt om lange strandwandelingen te maken. hotel halfpension voldoet aan alle wensen. helaas spreekt het bedienend personeel n het restaurant alleen Italiaans. hotel niet te omvangrijk waardoor er geen lange wachtrijen zijn.

Mooie, kindvriendelijke camping.

Petra Opperman
    22-9-2018

Prachtige camping. Grote plaatsen. Overzichtelijk en zeer kindvriendelijk. Verse groenten uit eigen tuin en een mooi zwembad. Aanrader!

Als ik een minpunt zou moeten noemen is dat er weinig tot geen schaduwplaatsen zijn. Wel een parasol op elk plekje.

Fantastisch!

De heer van Haren
    18-9-2018

Rust, ruimte, vriendelijkheid familie, omgeving, weer, voorzieningen voor tent kampeerders als wasrek, zonneparasol, koelkast, bbq, mogelijkheid tot koken, ligstoelen, etc

camping is prima, mooie omgeving, sanitair matig

jacqueline joppe
    15-9-2018

wij hadden een safari tent gehuurd van touroperator deze waren echt sterk verouderd. Geen aanraden en ronduit vies. De camping is prima, kleinschalig fijn zwembad en een mooie omgeving.

Min punt is echt het sanitair het is niet praktisch, verouderd en ook niet altijd schoon. Hier moet Nonnastella echt mee aan de gang.

Bibbona / Marina di Bibbona scoort een 7 uit 10, op basis van 144 reviews