Arezzo

We hebben een aantal aanbieders voor Arezzo voor je op een rij gezet:

Reviews over Arezzo

Vera
    10-7-2016

Een stad die niet overlopen wordt door toeristen. Een stad die heel mooi is en een mooi oud centrum heeft. Hier is op het grote plein een gedeelte van de film "La vita e bella" opgenomen. Het eerste weekend van de maand wordt hier een grote antiek markt gehouden. De grootste van Italië. Het oude centrum veranderd in één grote markt. Een leuke stad om doorheen te zwerven.

Gereisd Met partner in juni 2016

prachtig oud stadje

Chris
    31-7-2013

Arezzo is een prachtig oud stadje in het midden van de Toscane. Wij waren er tijdens de Giostra del Saracino, een soort van ridderspelen met paarden welke 's avonds gehouden werd. Dus wellicht hing hierdoor een erg prettige en gezellige sfeer in de stad.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Mooi authentiek stadje

Kehrens
    5-8-2012

Arezzo is een van die typische Toscaanse stadjes. Achter de stadsmuur ontdek je de vele kleine steegjes en het mooie centrale plein. Winkeltjes in overvloed en een prachtige kerk voor degenen die wat meer van cultuur houden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Arrezzo, ondergewaardeerde stad in Toscane

Desiree
    3-8-2012

De meeste toeristen gaan naar Florence en Siena waardoor Arrezzo soms een beetje ondergewaardeerd wordt. Het is echter een hele leuke stad in een mooie omgeving. Er is voldoende te beleven voor een verblijf van een aantal dagen, met de San Francesco en de prachtige cyclus van Pierro della Francesca, het Casa Vasari en het prachtige Piazza Grande.

Gereisd Met partner in juli 2012

klein maar fijn

Conny
    7-5-2012

Arezzo is kleiner en minder bekend als andere Toscaanse steden maar zeker de moeite waard. De Piazza Grande met zijn oude huizen, toren en galerij is bijzonder knus en schilderachtig. Natuurlijk vind je in Arezzo ook mooie kerken en smalle straatjes met middeleeuwse huizen.

Gereisd Met partner in Fri May 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Arezzo scoort een 5,9 uit 10, op basis van 34 reviews