Santa Croce Camerina

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Croce Camerina voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Croce Camerina

Prima

M.H. v.Wijngaarden,
    28-9-2018

Mooi ie wat afgelegen Resort.

Kamers netjes, badkamer gedateerd, maar netjes.

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eerste familie vakantie in Sicilë

M. Kossen,
    30-8-2018

Het resort is goed opgebouwd en alles ziet er verzorgd en onderhouden uit (zowel binnen als buiten). De verschillende zwembaden en andere faciliteiten (kidsclub, winkeltjes, pizzeria) zijn naar ons idee bewust niet op dezelfde (centrale) plek, maar verspreid over het resort. Dit om te voorkomen dat iedereen naar dezelfde plek gaat en het te druk is. Iets om rekening mee te houden. Over het eten niets dan lof, respect voor het personeel die allemaal hard hun best doen om iedereen van lekker eten en een gedekte tafel te voorzien. Het eten is gevarieerd, er zijn dagelijks een aantal dingen hetzelfde (rauwkost en fruit), iedere dag (van de week) is er een andere live cooking, een mijnheer schept een heerlijk bord verse pasta op je bord (op het kaartje staat wat het is) en wordt er iets lekkers op de grill klaargemaakt. Het animatieteam van de kidsclub willen we ook nog bedanken (vooral Amand, Lucy en Agniezchka). De kids vonden het te gek

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Veel te kort en voor herhaling vatbaar.

J. S,
    19-7-2018

Een groot terrein met veel mogelijkheden en faciliteiten. Gebruik van het treintje is makkelijk om op het terrein ergens te komen en ook leuk om het hele terrein te bezichtigen. Bij het Olympisch zwembad houden ze van luide muziek bij aqua gym, maar daarna ook... Mooi strand met waterfietsen en kano's. Alleen te gebruiken bij vlakke zee, wat jammer genoeg niet zo vaak is. Appartement was wat gedateerd, maar dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Eigen vervoer is wel een must, maar denk wel aan de rijstijl van de Sicilianen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar kan soms niet opwerken tegen de hordes toeristen aan het buffet. Kwaliteit buffet (bij all-inclusive) is redelijk tot goed. Sommige gerechten komen vaak terug. We vonden zelf het dringen en graaien bij de maaltijdbuffetten wat minder, maar dat ligt aan de gebruikers. Tijdens snacktijden of bij diner is er gratis schepijs. Daarbuiten verpakt ijs te koop aan de bar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super toffe vakantie!

veronique,
    10-7-2018

Heel tof resort, gericht op franstalige en italiaans publiek. Wij waren met onze jongste zoon van 20 en hebben genoten van dit hotel.Ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de buurt . Huurwagen wel vereist.

Het strand ligt op iets meer dan 2 km, maar er is een pendelbusje , heel gemakkelijk. Mensen zijn heel vriendelijk en het is heel netjes. Minpuntje voor ons was dat er geen aparte slaapkamer was voor ons.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Tof hotel

Fiorella M.,
    6-7-2018

Tof hotel met veel faciliteiten waardoor het echt een familiehotel is. Ook het animatieteam zorgt voor sfeer zowel doorheen de dag als 's avonds. Groot verzorgd domein, ligt een beetje afgelegen maar wordt goed gemaakt door de shuttleservice in het hotel. Om naar het strand te gaan dien je ook gebruik te maken van de shuttleservice maar eenmaal daar aangekomen kan je genieten van het meterslange strand. Zeer vriendelijke service in het hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Santa Croce Camerina scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews