Hotel Club Eloro

Hotel aan zeeWeer vandaag19°12°
Hotel Club Eloro
8,8

Omschrijving
Het eilandgevoel heerst in Hotel Club Eloro Noto Marina op Sicilië. Wil je relaxen in rust en chillen op het strand, dan zit je hier goed. Het hotel is wat gedateerd en het eten is eenvoudig, maar een zwembad en fitness is gewoon aanwezig. In de directe omgeving is er weinig te doen maar je kunt de bus pakken naar Noto (15 minuten).

Laatste review

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Kenmerken

143 reviews over Hotel Club Eloro in het Nederlands

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
16-11-2018

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

Wij Niet meer

Mevr peters,
4-11-2018

Het hotel ligt ver weg van de stad of bezienswaardigheden wij hebben alle dagen een auto gehuurd dan voel je jezelf niet zo afgezonderd van alles.

Bij het hotel is weinig te beleven of je moet echt voor het strand komen dan zit je hier goed.

Eten was heerlijk van smaak maar elke avond aan de koude kant

De lunch was daar tegen beter geregeld omdat er dan vers voor je gebakken werd .

Handdoeken en bedden werden goed verzorgd

Nooit meer naar dit hotel

Igor Schooneman,
30-10-2018

Het hotel was vies, ramen waren al heel lang niet gelapt, banken in de lounge waren vies, badkamer was smerig, kit randen laten overal los, kranen waren allemaal verkalkt, en meerdere kakkerlakken in de badkamer aangetroffen.

Het eten, eentonig lauw en niet lekker, pasta was niet al dente.

ontbijt viel wel mee, de lunch buiten was ook iedere dag hetzelfde, hamburger-worst of steak, maar die was tenminste wel warm en redelijk.

in de omgeving was niks te doen, alles was dicht. Je bent aangewezen op een huurauto of een taxi richting Noto en daar het openbaar vervoer nemen.

Misschien dat het in het hoog seizoen beter is, maar in de herfst vakantie in ieder geval niet

Excursies van touroperator waren duur en niet Nederlands talig maar gebrekkig engels.

Stip Reizen

Nooit naar dit hotel gaan ,zonde van je geld.

Fam Blom,
30-10-2018

Een verouderd hotel met hele slechte service, als je All Inclusive hebt moet je na 22.00 uur alles betalen en voor 22.00 uur b.v ijs of suikervrije cola ook. Eten was koud of smaakloos.

niet slecht voor die prijs

robert dekker,
27-10-2018

Van 1 tot 15 oktober in hotel Eloro geweest. Voor de prijs een prima hotel. Prachtig gelegen aan het strand, met gratis ligbedden. De kamer is goed, de badkamer ook. Het eten was ook niet slecht. De mensen die daarover klagen hebben ongelijk. Voor het ontbijt een gebakken ei of omelet, lunch een verse pasta, en diner veel vis. Niets mis mee. Een puntje van kritiek: de wijn en de koffie zijn niet echt lekker. Dat kan/moet beter. Maar voor die prijs zeker een aanrader.

Hmm..... twijfels.

Chyenna,
24-10-2018

In oktober 2018 samen met mijn ouders en kleine broertje van 11 jaar naar Club Eloro geweest.

Het eten was elke dag koud en weinig variatie.

Toetjes waren er niet en iets 'lekkers' te eten voor de kinderen ook niet.

Lange rijen bij de bar waardoor een avondje lekker drinken er niet in zat. De jongens van de animatie waren erg leuk en deden hun best! All inclusive behalve cola light. Wegens ziekte mag mijn moeder alleen dranken zonder suiker drinken, deze waren er wel maar moesten we 2,50 voor betalen per blikje.... Iets te knabbelen savonds was er niet. Een winkel was niet in de buurt, er was eigenlijk niets in de buurt. Niets zonder auto in ieder geval.

Correcties op de touroperator website:

- slechts enkele kamers zijn gerenoveerd. Het hotel is een lekke, galmende betonbak zonder sfeer; de genoemde shuttleservice loopt alleen als men er zin in heeft; de pizzeria is slechts twee avonden open geweest in de veertien dagen dat wij er waren; buiten BVN geen nederlandse zenders op TV; in de omgeving is buiten het seizoen niets open, dus je bent totaal aangewezen op het hotel. Tot zover de website. Wij hadden gelukkig wel een redelijke kamer; het balkon is niet bruikbaar om daar te zitten. Het hotel is ontzettend lawaaiig, rustig eten is er niet bij; bij slecht weer zijn er veel te weinig zitplaatsen in de centrale ruimte. Excursies zijn duur en zonder noemenswaardige begeleiding. Strand is mooi. Personeel heeft nog niet voldoende ervaring met toeristen en spreekt slecht Engels. Twee weken verblijf is te lang, zeker als je geen huurauto neemt.

Het hotel is echt aan een opknapbeurt toe. Mag ook wel in z'n 42-jarige jaar.

Personeel is soms beleefd, maar moet nog wennen aan de Nederlanders, zo blijkt. Die komen er sinds 2 jaar.

Eten is lauw, niet van smaak en echt niet origineel. Wil je warm eten, dan moet je op tijd komen! Als je samen met andere aan een tafel wil zitten wordt je gesommeerd om niet met een tafel te slepen. Op sommige momenten zijn we echt vreselijk behandeld.

Geen aanrader! De omgeving is mooi. Echter personeel doet niets om je maar een vakantiegevoel te geven. Helaas! Ons advies, ga hier niet naar toe!

En laat je ook niet verleiden door de lage prijs!

De kamers hebben verf en wat aandacht nodig. Wat ziet dat er uit zeg.

In de omgeving is niet veel, dus afhankelijk van auto of bus. Bus is overigens niet goed geregeld.

goede locatiekeuze

Jasper Krabbe,
13-10-2018

We zijn van kamer veranderd want de vonden de badkamer van onze kamer maar niks. Het wisselen was geen enkel probleem. Geen idee trouwens wat ze doen als het hotel helemaal volgeboekt is. Waarschijnlijk hebben ze dan toch nog wel wat achter de hand. Binnen is het mooi en schoon maar het zwembad is al wel wat ouder. Zouden ze wel wat aan kunnen veranderen. De massage was heerlijk maar er is maar 1 iemand die dat kan doen.

Geen 4* waard

Bianca,
12-10-2018

Rustig gelegen hotel, direct aan de zee met breed zandstrand waar elke dag 3 life guards het overzicht hielden. Mogelijkheid tot huren van waterfiets met glijbaan.

Hotel en vooral het eten is geen 4* naar onze mening. Weinig variatie, lauw, en koude producten worden niet gekoeld. Geen bier tijdens het eten, alleen sap en vieze wijn uit de automaat. Personeel bij het lunch/visrestaurant vriendelijk, animatie fantastisch voor jong en oud, rest van het personeel doet weinig moeite.

Tijdens onze 8 daagse vakantie (in juli) is op 6 dagen (soms meerdere keren per dag/nacht) het brandalarm afgegaan. Receptie medewerker van de nacht is onkundig. Kon het systeem niet bedienen, ging niet opzoek naar de oorzaak, deed geen moeite om Engels te spreken en maakt gebaren dat we ondanks de harde sirenes terug naar bed moesten gaan (om 5.10 uur!) Klachtenformulier ter plaatse ingevuld, maar touroperator laat het keihard afweten! Nooit meer op reis met hen! Op de laatste dag van onze vakantie kreeg ik last van jeukende bultjes, wat snel verergerde. Mijn vriend krijg 2 dagen na thuiskomst hier ook last van. De huisarts gaf aan dat wij in Hotel Eloro huidschurft hebben opgelopen. Deze beestjes graven tunneltjes onder je huid, leggen daar hun eitjes die na 1 week uitkomen, en hun poep veroorzaakt de vreselijke jeuk. Meteen de reisleider en touroperator geinformeerd, die gelijk actie ondernomen hebben. Kamer 254.. Wat een ellende voor ons thuis; spullen uit de koffers dagen lang in afgesloten vuilniszakken weg moeten zetten, onszelf insmeren met creme om die beestjes te doden, elke dag ons bed verschonen, banken stofzuigen etc etc, en dat met zoveel jeuk en bulten over het hele lijf. Ik heb van de GGD 1 week niet mogen werken (in de zorg). Klacht met foto's naar touroperator verzonden. Zij zeggen dat we het ergens anders opgelopen hebben en maken zich er op deze manier gemakkelijk vanaf!

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Eloro in Noto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Eloro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.