Reviews over Noto

Wij gaan niet meer terug

Sabrina,
    16-11-2018

Een huurauto is ten zeerste aangeraden. Je zit wat afgelegen namelijk. De all-inclusive is minder all-inclusive dan je van te voren denkt. Maar daar is de prijs dan ook naar. Het bier en de wijn komen uit dezelfde dispenser en smaakt hierdoor ronduit goor. Bedjes worden ook hier vroeg gereserveerd door een handdoek erop te leggen, het hotelmanagement doet hier niks tegen.

Lichtpuntje, de kamers waren wel heel schoon en het buffet is goed!

niet slecht voor die prijs

robert dekker,
    27-10-2018

Van 1 tot 15 oktober in hotel Eloro geweest. Voor de prijs een prima hotel. Prachtig gelegen aan het strand, met gratis ligbedden. De kamer is goed, de badkamer ook. Het eten was ook niet slecht. De mensen die daarover klagen hebben ongelijk. Voor het ontbijt een gebakken ei of omelet, lunch een verse pasta, en diner veel vis. Niets mis mee. Een puntje van kritiek: de wijn en de koffie zijn niet echt lekker. Dat kan/moet beter. Maar voor die prijs zeker een aanrader.

goede locatiekeuze

Jasper Krabbe,
    13-10-2018

We zijn van kamer veranderd want de vonden de badkamer van onze kamer maar niks. Het wisselen was geen enkel probleem. Geen idee trouwens wat ze doen als het hotel helemaal volgeboekt is. Waarschijnlijk hebben ze dan toch nog wel wat achter de hand. Binnen is het mooi en schoon maar het zwembad is al wel wat ouder. Zouden ze wel wat aan kunnen veranderen. De massage was heerlijk maar er is maar 1 iemand die dat kan doen.

De animatie is perfect

Laura Schaefer,
    6-10-2018

Het water was nog verrassend lekker voor September. Het zwembad is niet verwarmd. Het zwembad is wat ouder en niet echt heel mooi maar de locatie is prima en het ligt uit de wind. De variatie van het eten moeten ze zeker iets aan doen. Het is erg lekker maar ze kunnen iets meer variatie bieden. De animatie is perfect!

Sicilia is erg mooi

Dina,
    1-10-2018

Mooi strand, de kamers zijn aangenaam maar mogen wel wat groter wat mij betreft. Het hotel is verder ok. Er zijn wel erg veel mensen van het personeel die geen engels spreken, dat zou wel wat beter kunnen. Het eten is lekker. We trokken er vaak op uit voor excursies dus voor ons was het allemaal ok. We raden je zeker Etna en Taormina aan al is Taormina een lange rit maar de plek is echt surrealistisch.

Noto scoort een 8,4 uit 10, op basis van 27 reviews