• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Motta Camastra

geweldig

Loïs, 31-12-2015
    Het vakantiehuis dat wij huurden lag net boven Motta Camastra. het was er heerlijk rustig en de omgeving was betoverend mooi. in het dorp was iedereen erg vriendelijk en gastvrij. De omgeving had veel te bieden, zo zijn we naar enkele plaatsen in de buurt gegaan, hebben we de etna bezocht, zijn naar het strand geweest in Naxos, hebben veel natuur gezien (tip: bezoek de alcantara rievier), en hebben heerlijk gegeten. topvakantie dus!

Het dorp wat model stond voor Corleone

Wink, 19-5-2015
    Motta Camastra is een bergdorpje wat te zien is in The Godfather wanneer Al Pacino voor het eerst Corleone ziet. Prachtig gelegen als een adelaar in zijn nest tegen de bergwand, is het leuk om daar eens heen te rijden en wat rond te wandelen. Er is, behalve het jaarlijkse festival, niet veel te doen, maar toch een bezoekje waard. Voor het uitzicht, voor de kleine winkeltjes die her en der verstopt zitten en voor de oude mannetjes die met je proberen te praten.

Niet zo veel van gezien

Roos, 3-8-2014
    Van Motta Camastra hebben wij niet veel gezien. Wij zijn er een keer savonds geweest om de Etna te bekijken en even overdag kort rond gekeken. Het is een leuk dorpje om gezien te hebben maar giardini naxos en taormina hadden meer onze voorkeur.
Motta Camastra scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews