Géén boekingskosten

ItaliëSiciliëMazara del Vallo

7.5GoedScore uit 845 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

867 Reviews over Hopps Hotel

• 9R van de Pavert03-06-2022

Een heerlijke week vakantie

Wij waren voor de 2e keer in Hopps hotel. De vorige keer was ons uitstekend bevallen . Ik zag nogal wat negatieve reviews de laatste tijd en met name dan over het eten. Maar wij vonden wij het eten geweldig. Bij het ontbijt kun je alle kanten op . Engels ontbijt , Italiaans met een hoop zoetigheid alles was er. De lunch was alle dagen heerlijk met anti-pasti diverse pasta gerechten , vlees en visgerechten , en dat ook in de avond . Je bent natuurlijk wel op een Italiaans eiland dus je moet wel van pasta en van vis houden natuurlijk. Maar we kregen gerechten die op een a la carte kaart niet zouden misstaan , zoals pasta met vongole , gebakken sardines , gebakken tonijn en zwaardvis. Het buitenrestaurant met pizza,s en hamburgers is ook goed . minpuntje is dat het eten inderdaad wat warmer zou kunnen, maar in deze over algemene warme omgeving is dat geen probleem. Verder is het hotel spic en span schoon. Het personeel is vriendelijk. Top!

• 8Jolanda Peters30-05-2022

Gezellig zeer schoon hotel

Net terug van vakantie Hopps Hotel. Goed ervaren, zeer schoon! vriendelijk personeel. Strandtent was nog niet geopend. Pizzeria was zeer goed! Zwembad elke morgen aan t schoon zuigen, wc's werden continu schoonmaakt. Evenals de vloeren 2x daags..Animatie moet nog op gang komen. Eten is er voor elk wat wils soms wel lauw. Gasten moeten wel de bakken sluiten. Maar prijs kwaliteit is t prima! Alles was wel vers. Ik ben een moelijke eter en lust ook niet alles maar heb daar prima gegeten elke dag. Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten voor deze prijs. Kastruimte mag wel wat groter. Gezellig dorpje, je kan met treintje naar massala..

• 10Mikkey25-10-2021

Top hotel!

Samen met een vriendin heb ik afgelopen zomer 8 dagen verbleven in hotel Hopps. We hebben echt niet veel betaald voor de vakantie met van alles erbij. Het hotel zier er erg mooi uit met een mooi zwembad.

Het eten in het hotel is ook erg lekker, voornamelijk de pizza’s. Het personeel is super vriendelijk. De ligging van het hotel is dichtbij het centrum waar je s’avonds gezellig wat kan drinken.

Echt een mega leuke vakantie gehad. Ik zou zo nog een keer boeken bij dit hotel!

• 10Kelsey25-10-2021

Heerlijk verblijf.

Een heerlijk verblijf gehad bij hotel Hopps. Erg vriendelijk personeel, lekker eten, een mooi zwembad en een goede ligging van het hotel. Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.

• 9Maudvs25-10-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Echt een fijn verblijf gehad bij hotel Hopps. Super vriendelijk personeel, goed eten en een gezellige omgeving. Dichtbij het centrum met gezellige terassen. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.

• 9Johannes Konings17-10-2021

Zeer fijn hotel voor een aangename vakantie

Een hotel gelegen in een karakteristiek stadje in Sicillie. Met een treintje kun je voor 1 euro naar een schitterend strand met vele strandtenten. De kamers zijn er schoon en het eten is goed. Je kunt kiezen tussen buffet of het a la carte restaurant. Animatie is zeer goed. In het zwembad is het goed toeven. Erg fijne plek om even te onthaasten. Personeel staat dag en nacht voor je klaar.

• 10Zoë15-10-2021

Super hotel

Super vriendelijk personeel. Geweldige animatie; Khaled en Clarissa, mijn complimenten. Mocht er iets zijn wat beter kan is iedereen bereid om je te helpen. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

• 10Lynn15-10-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Een heerlijke vakantie gehad. Er is altijd iets te doen binnen het hotel en buiten het hotel. Je kunt ook naar het privé stand dat bij het hotel zit. Wij waren met een grote groep, ook voor ons was er altijd plek aan het zwembad en in het restaurant. ‘s Avonds is er geweldige animatie met een goede afwisseling en voor jong en oud. Ook kun je gaan eten bij het restaurant met een buffet (met pasta’s en nog veel meer) of naar het restaurant à la carte (met lekkere pizza’s en broodjes). Voor ieder wat wils als je het aan mij vraagt! Het personeel is ontzettend vriendelijk. Al met al een top vakantie gehad. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen!

• 10Lars14-10-2021

Geweldige vakantie gehad

Een top vakantie, heerlijk eten, leuk zwembad, mooie omgeving en de kamers waren netjes en schoon. Raad ik zeker andere aan!

• 8Lisa13-10-2021

Heerlijk hotel

Het was een prachtig hotel met leuk entertainment. De kamer was schoon en ruim genoeg. Goede en vriendelijke service van het personeel. Lekker eten met keuze uit het buffet of de pizzeria. Ontzettend genoten van deze vakantie, zeker een aanrader!

Hotel Hopps Hotel info

• Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar