Géén boekingskosten

ItaliëSiciliëMazara del Vallo

7.4GoedScore uit 843 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

865 Reviews over Hopps Hotel

• 10Mikkey25-10-2021

Top hotel!

Samen met een vriendin heb ik afgelopen zomer 8 dagen verbleven in hotel Hopps. We hebben echt niet veel betaald voor de vakantie met van alles erbij. Het hotel zier er erg mooi uit met een mooi zwembad.

Het eten in het hotel is ook erg lekker, voornamelijk de pizza’s. Het personeel is super vriendelijk. De ligging van het hotel is dichtbij het centrum waar je s’avonds gezellig wat kan drinken.

Echt een mega leuke vakantie gehad. Ik zou zo nog een keer boeken bij dit hotel!

• 10Kelsey25-10-2021

Heerlijk verblijf.

Een heerlijk verblijf gehad bij hotel Hopps. Erg vriendelijk personeel, lekker eten, een mooi zwembad en een goede ligging van het hotel. Ik ga hier zeker nog een keer terug komen.

• 9Maudvs25-10-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Echt een fijn verblijf gehad bij hotel Hopps. Super vriendelijk personeel, goed eten en een gezellige omgeving. Dichtbij het centrum met gezellige terassen. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.

• 9Johannes Konings17-10-2021

Zeer fijn hotel voor een aangename vakantie

Een hotel gelegen in een karakteristiek stadje in Sicillie. Met een treintje kun je voor 1 euro naar een schitterend strand met vele strandtenten. De kamers zijn er schoon en het eten is goed. Je kunt kiezen tussen buffet of het a la carte restaurant. Animatie is zeer goed. In het zwembad is het goed toeven. Erg fijne plek om even te onthaasten. Personeel staat dag en nacht voor je klaar.

• 10Zoë15-10-2021

Super hotel

Super vriendelijk personeel. Geweldige animatie; Khaled en Clarissa, mijn complimenten. Mocht er iets zijn wat beter kan is iedereen bereid om je te helpen. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

• 10Lynn15-10-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Een heerlijke vakantie gehad. Er is altijd iets te doen binnen het hotel en buiten het hotel. Je kunt ook naar het privé stand dat bij het hotel zit. Wij waren met een grote groep, ook voor ons was er altijd plek aan het zwembad en in het restaurant. ‘s Avonds is er geweldige animatie met een goede afwisseling en voor jong en oud. Ook kun je gaan eten bij het restaurant met een buffet (met pasta’s en nog veel meer) of naar het restaurant à la carte (met lekkere pizza’s en broodjes). Voor ieder wat wils als je het aan mij vraagt! Het personeel is ontzettend vriendelijk. Al met al een top vakantie gehad. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen!

• 10Lars14-10-2021

Geweldige vakantie gehad

Een top vakantie, heerlijk eten, leuk zwembad, mooie omgeving en de kamers waren netjes en schoon. Raad ik zeker andere aan!

• 8Lisa13-10-2021

Heerlijk hotel

Het was een prachtig hotel met leuk entertainment. De kamer was schoon en ruim genoeg. Goede en vriendelijke service van het personeel. Lekker eten met keuze uit het buffet of de pizzeria. Ontzettend genoten van deze vakantie, zeker een aanrader!

• 10Lisa12-10-2021

Super!!

Super vakantie! Heel leuk gehad. Eten is lekker, personeel is super vriendelijk en staat open voor oplossing zo nodig. Vermaken kan je je in het hotel zeker doen, in de avond kan je de stad in om bijvoorbeeld drankjes te doen. Super vakantie gehad!!

• 10Esmee12-10-2021

SUPER!!

GEWELDIG! Top vakantie gehad. Onwijs goede service. Vriendelijk en lief personeel. Ze lachen vriendelijk naar je. Leuke animatie! Lekker eten, goede ligging. Top!!!

Hotel Hopps Hotel info

• Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar