Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,7

Omschrijving
Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

Laatste review

Zeer genoten

Jack Beurskens,
2-12-2018

Hoewel het de laatste week was in het hotel hebben we een geweldige vakantie gehad. Prima hotel heerlijk eten en aardig personeel.

Kenmerken

423 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Zeer genoten

Jack Beurskens,
2-12-2018

Hier hebben wij niet zo'n leuke vakantie gehad.

Fan Duijkers,
1-12-2018

Dat de kamers niet in orde waren

Prima budget hotel

Patty,
27-11-2018

Prima hotel voor een goede prijs. Kamers zijn netjes en schoon. Het eten vonden we wat minder. Het menu stond aangegeven en we bekenen per avond of we in het restaurant aten, in de lekkere pizzeria die er ook bij hoort of een restaurant hier in de buurt. Zwembad was erg druk met handdoek leggen. De twee strand tenten tegenover het hotel zijn prima om te liggen. En ook geen last van de vervelende vliegen die hij het hotel wel zaten. Leuk om excursies te doen, wij hadden dit via het reisbureau gedaan. Het dorpje zelf is lekker rustig, ijszaak is een aanrader!

prima

sibylla,
9-11-2018

geen 4 sterren maar 3 sterren hotel

Er is zeker ruimte voor verbetering

Lies,
2-11-2018

Kamer heeft achterstallig onderhoud. Veel schimmel bij de douche. All Inclusive is overschat. Eten eentonig.

Als je bijna doof bent is dit een aardig hotel.

Marina ten Velden,
29-10-2018

Eten prima!!, voldoende keus. Akoestiek eetzaal Vre-se-lijk!!! Personeel werkte keihard, maakten lange dagen. Respect!! Personeel in poolbar kortaf. Koffie/thee automaat staat niet op logische plek (in de hoek), waardoor je er slecht bij kon. Douchehoek erg klein. Kamers bijzonder gehorig!! Kamer lag 4 kamers van lift verwijderd maar toch heel goed hoorbaar. Bingo is oplichterij! 3 kaartjes voor 10 euro, 1 prijs>>een petje, andere prijs gratis verblijf kamer in laag/middenseizoen (indien beschikbaar) Zonder vliegticket, transfer, en alle andere bijkomende kosten die nodig zijn. Reis boeken via touroperator is voordeliger! Opbrengst van Bingo gaat naar het personeel maar dit wordt niet vooraf vermeld!! Na klachten hebben meerdere gasten de inleg terug gekregen. Omgeving leuk voor een week.

Voor herhaling vatbaar

Simon Wienke,
26-10-2018

Eten was prima!

Ligging Hotel vind ik leuk omdat je de stad in kan wandelen

Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 18-11-2018

Beste Simon,

Bedankt dat je jouw aanbeveling met ons deelt. Het is erg leuk om te lezen over jouw fijne tijd in ons hotel en over het ontdekken van al het moois dat Sicily te bieden heeft. We hopen dan ook oprecht dat je de mogelijkheid hebt om in de toekomst nog eens een keertje terug te komen.

Een keer Is genoeg.

Adriana,
26-10-2018

Is niet leuk dat je savonds buiten moet zitten. Bier was niet te drinken bij de poolbar.

Middelmaatig verblijf

Goede prijs

Kamer groot

Vriendelijke mensen

Mooi zwembad

Handdoeken worden gewisseld als je ze op de grond gooit in de kamer

Ontbijt in orde

Buffet in orde

Winkelcentrum in de buurt

Eisschop in dezelfde straat,lekker.

Negatief:

Douche te klein en niet proper

Mini koelkast maakt goed lawaai in de nacht

Muren te dun,men hoort snurken praten en noch wat. Dus de nachten zijn kort

Zwembad is koud,ik ben er niet in geweest

Geen handdoeken aan het zwembad

Grondtegels aan het zwembad worden niet geschrobd

Ligstoelen vuil, hebben een sopje nodig . Te oud

WiFi alleen tegen betaling

Bar buiten in orde, maar plastic bekers verschrikkelijk. Je krijgt er zelfs koffie in en daardoor blijft de smaak en geur hangen .Als je limonade drinkt,Brr

Eitjes zijn koud bij het onbijt. Ze worden eigenlijk warm gehouden

Hetzelfde voor het middag en avond eten. De bakken houden niet warm genoeg

Leuk voor 1x.

Gonnie,
      24-10-2018

Hotel valt tegen. Bij het eten ontbrak altijd wat. Dan was de vis op en moest je wachten dan was er geen bestek of kopjes waren op. All in is qua drank zeer beperkt. Bier(zoet) witte ,rode wijn,rum en limoncello. De rest moest worden bijbetaald €5.00 . Om 10.00 kreeg je niets meer. Ga niet om 1 min. over 10 want je krijgt niks meer zonder te betalen. Paar keer meegemaakt dat het zelfs voor tienen was. Kamers zeer gehorig. Liften hoor je dag en nacht. Misschien voor Italiaanse begrippen schoon ,maar ook dat liet te wensen over. Heel Sicilië is niet schoon. De huizen, de wegen , alles in slechte staat.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.