Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,5

Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

541 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Aanrader

Jur
14-9-2019

Gezellige ruimte in de avond. Kinderdisco had ik na even wel gezien. Ze zijn scherp op de tijd met je all inclusive bandje. Pizzarestaurant is prima, buffetrestaurant wat minder. Personeel is vriendelijk, bereid om mee te denken. Kamers prima, wel kleine douche. Mazara is een leuk stadje.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel , gezellige sfeer!

Debbie
14-9-2019

Eten was prima! De kamers zijn in het hotel best ruim, als je meer handdoeken nodig heb, vraag het dan gewoon. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in een leuk stadje

Lavy
14-9-2019

All inclusief concept houdt op na 22.00 uur, dat zouden ze moeten afschaffen. Zeer vriendeliijk hotelpersoneel, schone kamers ,eten een zeven . Entertainment in de avond kan beter. Over-all hebben we een aangename vakantie in hotel Hopps gehad en is het ook zeker een aanrader.

Gezellig en heerlijk weer

Lydia
13-9-2019

Mooi plaatsje met een mooie kust. Hotel mooi gelegen aan de kust met de mogelijkheid om aan het strand te liggen, met uitzicht op een mooie zonsondergang. Eten was prima en divers. Personeel aardig en vriendelijk.

Prima heerlijk hotel voor een weekje ontspanning.

Jurrien beck
13-9-2019

Het zwembad is heerlijk en de keuken iedere dag anders. De vis mag wel iets beter bereid worden zonder graten. Animatie is meeslepend en gezellig!

Heerlijke vakantie gehad

S. P.
11-9-2019

Zeer aangenaam verblijf gehad in het Hopps hotel. Het hotel is niet super de luxe maar ik denk dat je dat ook niet mag verwachten voor de prijs die je betaalt. Leuk animatieteam, mooi zwembad met lekkere bedjes, gelegen in een niet toeristisch stadje waar je gezellige restaurantjes en barretjes kunt vinden, nette schone kamer, eten is simpel maar prima. Auto huren in het hotel is een aanrader, excursies vanuit het hotel zijn ook goed geregeld. Enige minpuntje zijn de zeurende gasten om je heen. 😜

Prima

Smit
10-9-2019

Net verblijf, goed verzorgd.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer matig

Onbekend
9-9-2019

Hotel voldoet niet aan kwaliteitseisen van 4 sterren hotel. Het was een warm welkom, maar er zijn zeer veel verbeter punten. Eten is zeer eenvoudig, meer dan de helft vis en heel veel hetzelfde. Zeer weinig keuze en niet kwalitatief. Slappe friet tot kale kleffe pasta. Personeel in het restaurant spreekt geen of beperkt engels. Er staan geen bordjes met gerechten of ingredienten bij. Er zit soms troep in je drinken uit de automaat. Frisddrank is tot 22 uur all in, maar veel alcholische dranken niet. Het is geen all in concept. Meer ontbijt, lunch en diner. Pizzaria is gezellig en lekker. Beloften worden niet nagekomen en dit hotel is niet bereikbaar voor mensen met een beperking. Te weinig bedden bij het zwembad. Daarnaast ligt het strand vol met vuil en de zee met rotsen. Je kunt hier niet zonnen of zwemmen. Elke dag zeer harde muziek tot 12 uur 's nachts. Slechte animatie. Het eiland is prachtig, maar het hotel is minder.

Leuke vakantie gehad met onze baby van 6 maanden

Kelly
7-9-2019

Hotel is goed. Service is uitstekend, eten is prima zowel het buffet als de pizza’s in de pizzeria, fijne strandtent op redelijk korte afstand. Zwembad fijn alleen de bedjes zijn een probleem (typisch op zn Hollands; wekker zetten voor een bedje en weer terug, hierdoor kozen wij vooral voor strand) ligging iets minder. Leuk dorpje met gezellige kraampjes, nadeel is dat de winkels s avonds vroeg dicht zijn. Auto huren is handig, zeker als je wat sightseeing wilt doen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

aangename verrassing !!!

Andrea
7-9-2019

schoon hotel en vriendelijk personeel, zwembad in goede staat en goed beheerd door de badmeester. 's avonds wordt er livemuziek en avondentertainment georganiseerd. goed eten, zelfs met weinig variatie. een leuke vakantie in Italië !!! Hopps hotel viel me ondanks deo toch wat slechte reviews heel meoon erg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.