Hotel Hopps Hotel

Hotel Hopps Hotel
8,7

Omschrijving
Een klein maar gezellig verblijf op Sicilië in Hopps Hotel. Gezellig aangeklede kamers met een knus balkon. Sommige met uitzicht op zee en zwembad. De eigenaren koken dagelijks verse gerechten tegen een aangename prijs. Hopps Hotel ligt aan de westkust van het Italiaanse eiland met op twee minuten lopen een zandstrand en beachbar.

429 reviews over Hotel Hopps Hotel in het Nederlands

Sicilië zeker doen, maar wel een rondreis.

Ellen Hovens Menheere,
16-3-2019

Persoonlijk vond ik het eten niet lekker in het buffet restaurant. Bij binnenkomst heb je ook een pizza gedeelte. Het eten daa4 is wel goed. Op loop afstand is ook een heerlijk ijstentje.

Hotelkamer was simpel wat niet erg is. Bed vond ik niet goed ook de douch was eigenlijk aan vervanging toe. Het is zeer gehorig. Elke avond is er wel iets te doen en dit lijkt precies naast je bed te zijn. Personeel is wel vriendelijk.

Mocht je naar Sicilië gaan kan je beter een rondreis maken. Vanuit dit punt moet je aardig wat kilometers rijden om ergens te komen. Meteen rondreis ben he nie5 veel tijd kwijt op elke keer dezelfde weg. Sicilië is zeer mooi. Bijna overal is veel te zien vanuit het verleden. Eten is overal lekker. Zeker een eiland om echt een keer ophef gemak te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

Ik ga vast terug! om de omgeving te bekijken.

MJ v Waardenburg-Molenbroek,
14-3-2019

Het is een prima hotel met een zeer betrokken hotelmanager, omdat mijn zeer zieke man met een ambulance naar een ziekenhuis moest en hij zelf mee ging, met mij, de hostess van touroperator, de nederlandse Italië reisleidster én de receptioniste die als enige een auto tot haar beschikking had. Bij terugkomst in het hotel rond middennacht, stond hij ons op te wachten en kregen we wat te drinken. Toen wij met de transferbus naar het vliegveld vertrokken, stond hij bij de bus om ons uitgeleide te doen, hij zei:"Next year my friend?" ( wetende dat hij aan z'n laatste levensdagen bezig was) en mijn man zei:.."Next year......." en hij pakte mijn man vast, sloeg z'n armen om z'n schouders, gaf een paar knuffels en moest huilen. 5 dagen later is mijn man overleden. Hostess Jeanette was zeer betrokken en regelde een terugvlucht 2 dagen eerder. Het was een vakantie met gemengde gevoelens! Fijn die behulpzame mensen....`t gaf een goed gevoel!!

Vreselijk slecht hotel.

Rumel,
15-2-2019

Slechtste hotel waar wij geweest zijn. Al het drinken is c merk en smaakt nergens naar. Een lift die je de hele nacht hard op je kamer hoort als die gebruikt word. Niks te doen in de omgeving. Echt het gierigste hotel ooit. Het is all inclusive. Maar geen water op je kamer dit moet je kopen bij de receptie. ( kraanwater niet drinkbaar ) voor ons echt nooit meer.

Gereisd met partner in september 2018

Stip Reizen

Prettig verblijf, niet veel op aan te merken

Renate Koning,
13-2-2019

In Mazara del Vallo is niet heel veel te doen, wel zijn er leuke winkeltjes en is het mooi om te zien. In het hotel is een heerlijk zwembad, lekker eten en fijne sfeer.

Gereisd met partner in juli 2018

Genoeg voor 1 week

Hilda Huizing,
9-2-2019

Wij vonden het hele hotel helemaal niets. Kamer zou net gerenoveerd zijn, maar volgens mij alleen de gordijnen vervangen. In het hele hotel wordt overal gerookt. All inclusief is niet helemaal all inclusief. De drankjes worden in plastic (vieze) bekertjes geserveerd. Het eten (buffet) is niet bijzonder. De lift hoor je door het hele hotel.

Wat wel leuk is, is het strandtentje met een leuke "beheerder" genaamd Jack.

Niet weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hebben er in 1 week (oktober 2018) S’morgens ontbeten, lunch 1x avondeten 1e 2 dagen. Verder heerlijk gegeten in het dorp.

Daar boek je natuurlijk niet een all inclusive hotel voor. Veel lawaai op de gangen ouders letten niet op de kinderen. Als je weinig geld hebt te besteden is het oké. Hostes van touroperator was een drukte maker. Popie Jopie gedrag.

Zeer genoten

Jack Beurskens,
2-12-2018

Hoewel het de laatste week was in het hotel hebben we een geweldige vakantie gehad. Prima hotel heerlijk eten en aardig personeel.

Gereisd met partner in oktober 2018

Hier hebben wij niet zo'n leuke vakantie gehad.

Fan Duijkers,
1-12-2018

Dat de kamers niet in orde waren

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima budget hotel

Patty,
27-11-2018

Prima hotel voor een goede prijs. Kamers zijn netjes en schoon. Het eten vonden we wat minder. Het menu stond aangegeven en we bekenen per avond of we in het restaurant aten, in de lekkere pizzeria die er ook bij hoort of een restaurant hier in de buurt. Zwembad was erg druk met handdoek leggen. De twee strand tenten tegenover het hotel zijn prima om te liggen. En ook geen last van de vervelende vliegen die hij het hotel wel zaten. Leuk om excursies te doen, wij hadden dit via het reisbureau gedaan. Het dorpje zelf is lekker rustig, ijszaak is een aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

prima

sibylla,
9-11-2018

geen 4 sterren maar 3 sterren hotel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hopps Hotel in Mazara del Vallo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hopps Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.