vakanties Mazara del Vallo

Reviews over Mazara del Vallo

Zeer genoten

Jack Beurskens,
    2-12-2018

Hoewel het de laatste week was in het hotel hebben we een geweldige vakantie gehad. Prima hotel heerlijk eten en aardig personeel.

Prima budget hotel

Patty,
    27-11-2018

Prima hotel voor een goede prijs. Kamers zijn netjes en schoon. Het eten vonden we wat minder. Het menu stond aangegeven en we bekenen per avond of we in het restaurant aten, in de lekkere pizzeria die er ook bij hoort of een restaurant hier in de buurt. Zwembad was erg druk met handdoek leggen. De twee strand tenten tegenover het hotel zijn prima om te liggen. En ook geen last van de vervelende vliegen die hij het hotel wel zaten. Leuk om excursies te doen, wij hadden dit via het reisbureau gedaan. Het dorpje zelf is lekker rustig, ijszaak is een aanrader!

prima

sibylla,
    9-11-2018

geen 4 sterren maar 3 sterren hotel

Voor herhaling vatbaar

Simon Wienke,
    26-10-2018

Eten was prima!

Ligging Hotel vind ik leuk omdat je de stad in kan wandelen

Met vriendelijke groeten, Hopps Hotel Team, Assistente Presidenza, 18-11-2018

Beste Simon,

Bedankt dat je jouw aanbeveling met ons deelt. Het is erg leuk om te lezen over jouw fijne tijd in ons hotel en over het ontdekken van al het moois dat Sicily te bieden heeft. We hopen dan ook oprecht dat je de mogelijkheid hebt om in de toekomst nog eens een keertje terug te komen.

Een keer Is genoeg.

Adriana,
    26-10-2018

Is niet leuk dat je savonds buiten moet zitten. Bier was niet te drinken bij de poolbar.

Mazara del Vallo scoort een 7,1 uit 10, op basis van 49 reviews