Marsala

We hebben een aantal aanbieders voor Marsala voor je op een rij gezet:

Reviews over Marsala

Verschoor,
    5-8-2017

Ruime kamer met minibar en koffie/theefaciliteiten. Heerlijk buiten eten en ontbijten.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel

Cindy en Henk,
    23-7-2017

Het is een prachtig hotel, mooie tuin en binnenplaats.

Heerlijk zwembad om even een verfrissende duik te nemen en naar de zonsondergang te kijken.

Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en smaakte prima.

Ligging hotel: erg afgelegen maar voor een rondreis helemaal niet erg.

We zijn hier 2 nachten verbleven.

Eerste avond hebben we gedineerd in het hotel echter was het voor ons niet de moeite waard. Te sjiek en het was een avondvullend programma echter zonder entertainment (trage bediening).

Tweede avond zijn we heerlijk gaan eten bij Pizzeria Cellarius in Marsala; een echte aanrader!

Enige minpunten: drankjes zijn hier erg duur, je betaalt 5 euro voor een biertje. Cocktails zijn heerlijk en t.o.v. een biertje slechts 5 euro.

Ook waren er op onze eerste avond diverse feestjes in de binnentuin waar je dineert. En de feestgangers menen dan, terwijl je wil gaan eten, je stoel nog even weg te trekken omdat een oudere mevrouw niet kon zitten wegens te weinig stoelen. Sorry maar we willen toch echt zittend gaan eten :(.

Het zou fijner zijn als dergelijke grote gezelschappen gescheiden feest kunnen vieren van de hotelgasten.

Helaas is er 's avonds weinig sfeer, erg jammer voor zo'n bijzonder prachtig hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

Top

Jessica,
    25-7-2015

Prachtige locatie, lekker eten, sfeervol. Geen minpunten!

Gereisd met partner in juli 2015

Handig voor luchthaven, vriendelijke service

hcm.burgers,
    29-10-2014

Het is een schoon hotel, met hulpvaardig personeel. Hotelkamers liggen deels langs de weg en spoorbaan. Maar de airco maakt veel goed en 's nachts is het rustiger.

Goed ontbijt, met yoghurt, fruit, gekookt eitje, kaas en snijworst, veel zoet, taart, geen sinaasappelsap, wel ander sap/lmonade.

Klein zwembad, klein dakterras. Goede prijs kwaliteit.

Uitvalsbasis met de auto voor bezoek aan Trapani, het bergdorpje Erice via de kabelbaan, eiland Mozia, de zoutpannen, Marsala, Palermo en evt. de tempels bij Agrigento.

Gereisd met partner in oktober 2014

prima!

anouk,
    4-7-2014

zeer net en schoon hotel. mooie ruime kamers. goed bed. zeer goede badkamer met een grote inloopdouche waar je met meerdere personen onder kunt staan. Ik vond het ontbijt minimaal. diner was goed,alleen jammer dat je alleen binnen kunt eten. en altijd aan dezelfde grote tafel moet zitten met erlke keer dezelfde andere mensen

Gereisd met partner in juli 2013
Marsala scoort een 7,7 uit 10, op basis van 18 reviews