Reviews over Licata

Wij komen zeker terug

dave beernink,
    4-11-2018

Wij komen zeker terug. Dit is een geweldig team en het animatieteam is echt superleuk. Ze spraken zelfs een beetje nederlands, erg grappig met dat accent. Het uitzicht vanuit de kamer over de baai was gaaf. De kleine retrobalkonnetjes zijn een perfect plekje om in de ochtenden te genieten van je koffie en om een beetje te chillen.

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 18-11-2018

Hallo Dave,

bedankt voor je leuke en enthousiaste feedback. We zullen het animatieteam laten weten dat hun Nederlandse lessen hun vruchten af beginnen te werpen 😉 We zijn blij om te lezen dat het uitzicht je heeft weten te bekoren en dat we je zeker terug gaan zien. Wij kijken er naar uit!

Tevreden over dit hotel, personeel en animatie.

Monica,
    28-10-2018

Vriendelijk personeel, schoon appartement, badkamer, bedlakens. Goed zwembad

Goede prijs kwaliteit voor dit hotel. Minpuntje betaalde wifi. Gaan zeker nog eens terug.

Met vriendelijke groeten, Baia D'Oro Team, Direttore, 18-11-2018

Hallo Monika,

bedankt voor de complimenten. We zijn er erg blij mee dat je ze met ons deelt. Jouw opmerking over de WIFI ga ik zeker doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wij kijken er in ieder geval naar uit om je in te nabije toekomst weer als gast te mogen ontvangen.

Top vakantie op Sicilie

Monica van beckhoven,
    21-10-2018

Leuk hotel , lekker eten en prima animateam.

Beste Monika,

We zijn echt heel blij om te lezen dat je een geweldige vakantie hebt gehad in ons resort en dat je een hoop lol hebt gehad met het animatieteam. Bedankt voor je leuke feedback over je verblijf en kom maar snel een keertje terug!

Lekker lekker!

Madelon van Bergen,
    21-10-2018

Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Stefano en Laura en Ridha verzorgden een leuk animatieprogramma, karaoke, babydisco en balspellen. Ze waren heel sociaal met de kinderen. En verzorgden iedere dag een ander programma. We hebben genoten van hun vriendelijkheid en de activiteiten die ze voor ons verzorgd hebben.

Het eten was echt lekker! Ik ben groot fan van lekker vis! Heerlijk!

Beste Madelon van Berger,

het hele team is blij om zo'n geweldige review te mogen ontvangen naar aanleiding van jullie verblijf. Bedankt voor jullie bezoek en dat je de tijd neemt om jouw positieve ervaringen over het resort met ons te delen. We zijn blij dat we wat betreft het eten, de entertainment en de service aan jullie hoge verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen dan ook van harte dat jullie terugkerende gasten gaan worden. Wij kijken in ieder geval al uit naar jullie volgende bezoek aan Sicily.

echt een goede keuze

angie van leeuwen,
    20-10-2018

Na een lange weg van het vliegveld, werden we aangenaam verrast door hotel in een prachtige baai met een mooi strand, en vriendelijk personeel en uitstekend eten. Economy kamers zijn niet te groot en het balkon ontbreekt. Eten - echt geweldig in voldoende hoeveelheid en kwaliteit. een schoon en groot zwembad

Beste Angie

wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze locatie en dat je genoten hebt van de mooie dingen in het hotel zoals oa het zwembad en de vriendelijke mensen en eten. We hopen dat je in de toekomst nog eens een keer zo'n topvakantie wil hebben en weer bij ons op bezoek komt 😉.

Licata scoort een 7,4 uit 10, op basis van 7 reviews