Hotel San Pietro

4.3Onvoldoende

Italië, Sicilië, Letojanni (bij Taormina)

4.3Onvoldoende

23 reviews over Hotel San Pietro

• 2019
    4Jiska11-08-2019

Nee niet doen!

Vreemde olie geur als je binnenkomt. Matrassen doorgezakt/versleten. Erg drukke straat, veel lawaai van terrasjes buiten. Erg kleine douche waar je alleen stil in kunt staan. Bij receptie spreken ze matig Engels

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

6Manon27-06-2017

Nooit meer , was een jeugdherberg !

De ligging pal aan zee is absoluut formidabel. Badschoenen zijn een must vanwege keienstrand. Strand is redelijk ruim met overal ligstoelen en parasols, tegen betaling ! Hotel was zeer basic , eten matig en bediening onvriendelijk. Veel gasten uit Oost Europa. Ook scholen met 100 leerlingen waren er te gast. Hotel ligt aan boulevard , maar zo smal en vol kuilen en gaten , dat je moest oppassen je niet te verstappen . Grootste nadeel was het continue verkeer vlak langs het hotel , zodat je op het terras alleen maar uitlaatgassen zat te snuiven. Als je een kamer aande voorkant hebt met prachtig uitzicht op zee , dan dender je 's morgens je bed uit van het verkeerslawaai. Jammer , zou zoveel beter kunnen. Letojanni zelf heeft weinig te bieden , Taormina daarentegen is zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 6Anton14-07-2013

Aardig hotel.

Inderdaad, gewoon een aardig hotel, niets meer en niets minder. Wij verbleven er 4 nachten aan het einde van onze culturele rondreis door Sicilië (touroperator). Het is een lang, smal en diep hotel. Wij hadden kamer 228, heel klein, maar douche was nieuw, pas gerenoveerd. Alles was ook prima schoon. Klein buik-televisie toestel met allemaal de bekende Italiaanse zenders. Maar gelukkig ook één Engelstalige zender: BBC World. Geen WIFI op de kamer, maar wel gratis WIFI in de lounge. Klein balkonnetje met 2 stoelen en tafeltje met uitzicht op zijstraat en inderdaad, ver weg een stukje zee. Diner redelijk, ontbijt voor Italiaanse begrippen best uitgebreid, maar echt waardeloze slappe en koude koffie. 2 Strandstoelen en 1 parasol kunnen op het eigen strand van het hotel gehuurd worden (€ 8,00). Terrasje vlak voor hotel en terras aan strand zijn verpacht en wordt dus door derden gerund. Verteringen kan je dus niet op je kamernummer laten zetten.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7gerard16-10-2012

Hotel met mooi uitzicht aan zee

Hotel ligt aan een klein één-richtingsstraatje waardoor het lastig parkeren is. Douche is erg krap.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6H.Diesveld14-05-2010

heerlijke bedden

We hebben twee nachten in dit hotel overnacht; de kamer was redelijk; niet echt schoon en ook oud maar daarvoor is de ligging perfect en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en hebben we er heerlijk geslapen. De bedden waren brandschoon. Gegeten hebben we er niet, zelfs niet ontbeten omdat dit maar tot 9 uur mogelijk was en om de hoek op het pleintje hebben ze heerlijke cornetto's en cappuchino....

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7rutten21-09-2009

wat een oude troep

wat een oud en vies hotel alles is in de kamer kapot of geplakt en het eten is ook niet lekker en van ontbijten hebbe ze nog nooit gehoord.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 3M.Schouten26-07-2009

Dit nooit meer

Dames en heren, Gaat u naar Sicilie op vakantie en overweegt u te overnachten in de regio Taormina? overnacht dan niet in hotel San Pietro. Het hotel ziet er van buiten redelijk uit en ligt heel dicht bij zee. Maar de kamers zijn niet goed. In de kamer treft u: ernstige kalk op de kranen in douche en wastafel, het niet schoongemaakte wc, een vieze douche cel, de ventilator aan het plafond was zo smerig dat de stofnesten er aan hangen en zo op de grond vielen, de wastafel en de spiegel waren niet schoon, te weinig handdoeken waren aanwezig in de badkamer, stofnesten op de vloer, niet afgestofte kasten, ontzettende stinkende minibar, een tv die niet goed functioneerde en de airco die het niet altijd deed, ook het ballie personeel praat slecht tot geen engels, en het ontbijt is niet te eten. Ook de brandveiligheid is niet in orde.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7P. Bakker30-09-2008

Eenvoudig hotel in een leuk dorp.

De kamers zijn inderdaad gedateerd, maar netjes en schoon. Ik heb de indruk dat de kamers in het voorste gebouw (straatzijde) beter zijn dan in het achterste. Het eten vonden wij zeer goed, royaal, met keuzes en vriendelijke bediening. Best een omgeving voor een korte strandvakantie.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7lavendel22-09-2008

Hotel aan Boulevard

Kamers gedateerd maar schoon. Ontbijt in buffetvorm goed. Bij aankomst laat koude schotel met Snitschel en stuk piza en ei. God bedoeld maar niet echt lekker.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Lavendel15-09-2008

Leuk gelegen hotel

Kamers gedateerd maar schoon. Ontbijtbufffet goed

Gereisd met vrienden in september 2007

Hotel San Pietro info