Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

25 Reviews over Villa Daphne

• 9Petra14-10-2018

Zeer goed

Zeer vriendelijk personeel. Je hebt niet het gevoel dat je een nummer bent, maar een gast. Kamer netjes en schoon

• 9Carla en Arno09-06-2018

Top hotel

Goed hotel, netjes en personeel behulpzaam. Aanrader

• 9Fam Ter Haar22-07-2017

Heel goed hotel op prachtig eiland

Daphne is een heel goed hotel met vriendelijk personeel, heel goed onderhouden, mooie kamers en sfeervolle zwembadomgeving. De service is uitmuntend. We zijn 12 dagen geweest en er is bijv 3x nieuw beddengoed op de bedden gedaan. Het personeel wil alles voor je regelen. Het eten is prima en het terras gezellig. De ligging is prima. Het centrale busstation op 50 meter. Eigenlijk is alles goed aan het hotel. Misschien het enige minpuntje is dat de weg voor het hotel langs best druk is. Maar dat geeft meteen ook veel te kijken als je met een vino op je balkon zit. We gaan nooit 2x naar dezelfde plek maar wij zouden dit hotel zo weer boeken. Daarbij komt dat de omgeving van Taormina werkelijk schitterend is.

• 8J. Kortooms11-05-2016

Super Hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles keurig verzorgd en sfeervol aangekleed. Ontbijt prima maar warme maaltijd was karig. Kan me niet voorstellen dat er s avonds een echte kok in de keuken stond.

• 9Bas26-08-2015

Super hotel !!

Absolute aanrader!!! Buitengewoon gastvrij en super mooi hotel!! Schoon en netjes!!

• 10Heerlijk Hotel17-08-2015

Kleinschalig hotel met uiterst vriendelijk, behulpzaam personeel. Fijn zwembad met jacuzzi. Kamers zijn brandschoon, royale badkamer met regendouche. Gezellig terras met prima lunch. Goede uitvalsbasis voor tochten. Bushalte is letterlijk naast de deur. Restaurantjes en bars genoeg in de omgeving. Niet echt geschikt voor kinderen.

• 9Jo Hannes09-10-2014

Om te koesteren

Eind september 2014 hebben we een week doorgebracht in Villa Daphne. De sfeer-inrichting en netheid overvielen ons. Het kleine maar uiterst charmante hotel gaf je aanstonds een thuis gevoel, ook in de hand gewerkt door manager en zijn zeer charmant en dienstig personeel. Je moet spijkers op laag water zoeken om enige vorm van kritiek te vinden. Prachtige en ontspannen week beleefd met elke dag een verzorgd ontbijt en zeer goede lunch. Een topper. Proficiat aan allen.

• 10Eric Beerse Belgie27-07-2014

Super vriendelijk,proper , 4 sterren waard !

Super, vriendelijk van de poetsdienst tot de receptie, de eigenaars,............. er zijn geen woorden voor ze lijken gewoon na enkele dagen familie niets is teveel. Het is een kleinschalig hotel, wij hadden dit geboekt via een touroperator maar blijkbaar was er een overboeking welke niet aan het hotel lag, waardoor dat wij in een ander hotel terecht kwamen ( Helinia Yachting ) dit was een afknapper, vuil, verouderd,........vergane glorie maar dachten toen nog dat dit slechts voor 1 nacht was, en daarna zouden verhuizen naar Villa Daphne, omdat beide hotels op wandelafstand van elkaar zijn gelegen gingen wij wat drinken in Villa Daphne, hier wisten ze blijkbaar van het probleem en vertelden ons dat wij niet bij hun gingen verblijven dit was niet wat de touroperator ons verteld had, hierna stelde ze alles in het werk om hun kamers te herschikken waardoor dat wij hier een fantastische week hebben kunnen doorbrengen, officieel een 3 ster maar het is er 4 waard !

• 9Sandra08-07-2014

goede prijs kwaliteit

rustig hotel, zeer vriendelijk personeel, typisch Siciliaans, vooral de bediening aan tafel op het gezellig terras was top openbaar vervoer in dezelfde straat en goede busverbinding niet aan te bevelen voor een strand vakantie

• 9Beermann21-05-2014

Prima hotel

Villa Daphne is een prima hotel. Ligging: Vlak bij strand (500m), dicht bij bushalte met alle verbindingen naar diverse locaties. Keuken: Beetje eenzijdig maar prijs kwaliteitverhouding prima, wijnkaart alleen lokale wijnen met een max prijs van € 25,- Kamers: Vraag naar een kamer aan de achterkant van het hotel. De weg ervoor is vrij druk en er is nu een bouwlocatie recht tegenover het hotel. Onze kamer aan de voorkant werd zonder enig probleem omgeboekt naar een kamer aan de achterkant. Zwembad klein maar prima. Het hele hotel is super schoon en het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Hotel Villa Daphne info

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden