Hotel Sporting Baia

ItaliëSiciliëGiardini Naxos

6.7VoldoendeScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 28 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

28 Reviews over Sporting Baia

• 3Mart gorkum28-04-2018

Nooit meer

Slecht hotel,vies en stinkt,personeel leek aardig maar was het niet.ontbijt onder de maat van een 4 sterren hotel.

• 8Daan04-09-2017

Prima hotel zeer centraal gelegen

Hotel: 3 sterren. Receptie: Zakelijk, spreken weinig tot geen Engels. Kamer: groot, goede bedden, badkamer prima en schoon. Zeezicht betekent niet dat je een balkon hebt + je zit t.o. een tweetal clubs, die vooral in het weekend tot 03.00 harde muziek draaien. HP: aanrader! Wij hebben voor 25 euro extra pp voor 8 dagen geboekt van LO naar HP. Elke avond twee shifts: 19.00 en 20.15. Een buffet met veel keuze aan gezonde, natuurlijke producten, soep, 3e en 4e gang een keuzemenu, pasta en vlees/vis + verschillende toetjes. Echt heel erg lekker! Obers zijn over het algemeen vriendelijk en in voor een grapje. Strand: privestrand, 2 bedjes + parasol 13 euro, noemen dat je in sporting baia zit. Voor de mooie natuur en omgeving kun je er zeker naar toe gaan! Italianen: wij hebben nog nooit zulke arrogante mensen gezien als op Sicilie! Ook in de winkels en restaurants, klantvriendelijkheid kennen ze niet. Weinig toeristen uit Europa, maar wel veel toeristen uit eigen land. Verschrikkelijk.

• 1Elly Ab27-08-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Behalve ligging aan strand is er echt niks wat ik positief te melden heb. Zeer arrogante mensen, klantenservice kennen ze hier zeker niet. Ik dacht dat ik overdreef maar ik ben nog alle recensies gaan nalezen en had tog moeten geloven voordat ik dit boekte. Volgend jaar turkije maar dit nooit meer.

• 2Sharon Pop22-07-2017

Oud hotel

Hele leuke tijd gehad in Sicilië, maar dit hotel word hem niet nog eens...
    - Als je doucht is je halve badkamervloer onder water. - Slapen voor 03.00u gaat moeilijk met harde muziek uit de discotheek voor het hotel. Ook veel lawaai van auto's. - Gevraagd om een balkontafeltje, nooit gekregen. - Airco deed het slecht. - Voor het binnenzwembad en de fitnesszaal (wat allemaal erg oud is) moet je betalen. - Op het strand betaal je €14,- voor parasol en 2 ligbedden (Omdat je van Sporting Baia bent) en mag je daarom alleen op rij 4,5,6 enz gaan liggen, omdat je minder betaald dan de rest. Mensen zijn allemaal arrogant en hangt geen fijne sfeer. - Het hotel is erg gehorig en oud. - Wifi doet het amper.

Personeel, schoonmaak, ontbijt en locatie is prima.

• 1manouk15-10-2015

nooit meer!

het hotel is om te beginnen geen 4 sterren hotel!! we gingen erheen in de veronderstelling dat dit een 4 sterren zou zijn maar het is een 2 sterren hotel. we hadden half pension geboekt.de kamer was erg klein, het sanitair was erg aan vernieuwing toe want de scheuren zaten erin. het hele hotel is erg verouderd en klein. het personeel is erg onvriendelijk en arrogant. het eten was absoluut niet lekker!!! we hadden een 3 keuze menu: vis vlees en vega. je moest op een formulier invullen wat je voor de volgende dag wilde eten. en als je je bord leeg had, werd het direct bij je weggegrist. je zat niet relaxt te eten. het bijgerechten buffet was erg klein en beperkt. kortom: kies alstublieft een ander hotel zodat u geen spijt krijgt!!

• 4anoniem03-10-2015

nooit meer!

Het hotel is mooi gelegen maar..... het eten is verschrikkelijK!!!!!!! elke avond ligt er een keuze menu klaar. je moet kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. de bijgerechten in het bufet zijn schaars er is niet veel te kiezen. ze grissen je bord weg zodra je klaar ben met eten. het personeel is erg onvriendelijk en erg arrogant. ze doen echt geen moeite om zich een beetje (engels) verstaanbaar te maken voor het binnenzwembad moet je 5 euro pp betalen en het is erg klein. kortom ; prachtige omgeving maar kies een ander hotel!!!!

• 9Jan Brouwer27-09-2015

geweldig

goed hotel wanneer je boekt vraag om een kamer met balkon en zeezicht dan ben je verzekert van een mooie grote kamer

• 7Heerlijk relaxen op SICILIE14-08-2015

Beginpunt voor heerlijke vakantie en uitspajes.

SPORTING BAIA ligt direct aan het strand en de zee. De ligging is tussen twee drukke straten maar niet storend. Winkels, restaurants en terrassen allemaal vlakbij op korte loopafstand. Het personeel aan de balie, in de eetzaal en voor de kamers is vriendelijk en behulpzaam. BAIA is geen 4 sterren, eerder 3 sterren, maar wel allemaal goed verzorgt, schone kamers, dagelijks wordt alles schoon gemaakt, handdoeken iedere dag vervangen. Ontbijt is niet heel uitgebreid maar is voldoende met diverse broodjes, fruit, koffie, thee en water en frisdrank en de nodige beleg en een gebakken eitje met spek o.d.

• 8Geoffrey01-09-2014

Goed, net hotel met een fantastische ligging

Mijn vriendin en ik hebben 8 nachten doorgebracht in dit Hotel. We hadden een goedkope kamer geboekt omdat we gedurende onze vakanties toch veel excursies e.d. maakten en weinig op de kamer verbleven. Onze hotelkamer was netjes, schoon en hygiënisch. Ook hebben we de kamer van andere gasten bekeken en deze zag er ook schoon en netjes uit. Zij hadden een ruimere kamer met balkon en zeezicht. De ligging van het hotel is prima. De bus is slechts 300 meter lopen en je bevindt je meteen aan zee en zandstrand. Hier kun je voor 16 euro 2 bedden en parasol huren voor een dag. Dit hebben wij 2 keer gedaan. Omdat je bij Sporting Baia verblijft krijg je korting.

Het eten in het hotel is goed. Het ontbijt is uitgebreid en je komt niets te kort. Ook is er veel variatie. Aangezien we alleen logies en ontbijt hadden hebben we het avondeten niet elke avond meegemaakt. We hebben 1 keer gedineerd voor 15 euro. Dit was perfect. De sfeer gedurende het diner was minder.

Service: 7 Ligging: 9

Aanrader!

• 9Jan17-08-2014

Zeer prettig hotel

Na het boeken las ik de recensies en daar schrok ik wel van. Achteraf blij dit geboekt te hebben. Zeer prettig hotel,schoon en zeer vriendelijke bediening. Ligging helemaal perfect in het gedeelte waar de italianen ook vertoeven. Aan het strand en een sfeervol terras. Ook andere hotels van binnen gezien maar volgende keer en die komt zeker gaan we weer terug naar dit hotel

Hotel Sporting Baia info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)