ItaliëSiciliëGiardini NaxosResorts Giardini NaxosVakantiepark ATA Naxos Beach Resort

Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort

ItaliëSiciliëGiardini Naxos

7.1GoedScore uit 82 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Ben je klaar voor een vakantie op het zonovergoten eiland Sicilië? Bij ATA Naxos Beach Resort zit je goed. Je verblijft hier in het hoofdgebouw of in een van de vakantiewoningen op het terrein. In welke accommodatie je ook overnacht, volgens vakantiegangers zijn alle kamers schoon en mooi. Wel heb je met hoogteverschillen te maken, waardoor ATA Naxos Beach Resort minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Wil je meer weten over deze bestemming? Lees dan even met ons mee.

In ATA Naxos Beach Resort kun je verblijven op basis van all-inclusive. Verblijf je hier in het hoogseizoen? Dan is dit volgens reviewers een goed idee. Er zijn in deze periode vijf restaurants waar je kunt aanschuiven voor een diner. Wanneer je hier buiten het hoogseizoen vakantie viert is alleen het buffetrestaurant geopend. Daarom raden vakantiegangers aan om in dat geval te kiezen voor logies met ontbijt. Het eten in Hotel ATA Naxos Beach Resort is in ieder geval lekker. Vooral de vis is een aanrader.

Een vakantie bij ATA Naxos Beach Resort in Giardini Naxos is geliefd bij stellen en gezinnen. Samen met je partner kun je heerlijk ontspannen op een ligbed onder de zon. Kies jij voor een plek aan het zwembad of toch op het strand? Hier heb je het alletwee binnen handbereik. Verblijf je met kinderen in dit resort? Dan zijn vooral de zwembaden geschikt. De allerkleinsten dompelen zich onder in het kinderbad.

Voor de kids is er verder veel animatie te vinden in het hotel. Ben je zelf ook op zoek naar vermaak en gezelligheid? In ATA Naxos Beach Resort vind je het. Werk aan je summerbody in de fitness of neem deel aan een dansles. Na het diner maak je je klaar voor een lange zomeravond met live-muziek.

Kamers

Vakantiegangers die eerder in ATA Naxos Beach Resort verbleven, schrijven opvallend vaak dat de hotelkamers erg schoon en ruim zijn. Je verblijft hier in een kamer in het hoofdgebouw of in een van de kleinere gebouwen in de mooi aangelegde tuinen. Al zijn alle hotelkamers fijn, zijn reviewers het meest enthousiast over de kamers in de tuinen. Hier geniet je van alle rust op je terras in de tuin. Het hotel voelt daarmee meer aan als een vakantiepark dan als een hotel.

Ligging van ATA Naxos Beach Resort, Giardini Naxos

ATA Naxos Beach Resort ligt op 1,5 kilometer afstand van het centrum van Giardini Naxos. Dit is een van de populairste badplaatsen op Sicilië waar je genoeg vertier vindt. Duik een kroeg of discotheek in of kies voor een diner aan zee.

Ook een bezoek aan Taormina is zeker een aanrader tijdens je vakantie. Na een rit van 15 kilometer gaat je culturele dag van start. Breng vooral een bezoek aan het oude theater van Taormina. Dit theater uit de Romeinse tijd is goed bewaard gebleven. Wist je dat hier tijdens het hoogseizoen nog steeds evenementen worden georganiseerd? Met een beetje geluk kun je er een bijwonen tijdens je vakantie. Ook de kathedraal van Taormina is een bezoek waard.

En kun je niet wachten om naar Sicilië te gaan? Wacht niet langer en kies ervoor om een verblijf bij ATA Naxos Beach Resort te boeken.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

90 Reviews over ATA Naxos Beach Resort

• 7Rocco Ooms24-08-2021

Mooi eiland, prachtige omgeving, matig hotel.

We hadden 12 nachten logies ontbijt in dit hotel. Ontbijt was prima en niets mis mee. Hotel is schoon en het personeel is netjes en zeer vriendelijk. Hotel is wel erg gehorig en lawaaierig. Wat onderhoud aan de gebouwen mag ook wel op korte termijn gaan gebeuren. Van gasten die all inclusief hadden begrepen wij dat de lunch en diner zeer matig waren. Consumptie in het hotel zijn ronduit duur, glas bier €5.00, cocktail (klein glas) €10,00. Tip!! Ga lekker op een terrasje in de buurt zitten of pak een strandtent, daar betaal je de helt qua prijzen en is veel gezelliger. Ook hier zijn onze Oost-Europese (Russen) medemensen erg vervelend aanwezig. Na een klacht van ons bij de receptie werd er in eerste instantie niets meegedaan,…triest. Kamers op de vierde verdieping met zeezicht en zicht op de Etna zijn ruim en netjes. Tip!! Huur een auto en ga het eiland verkennen. Catania, Taormina, Palermo, Cefalu, Seracusa, de Etna zijn top.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Claudet Soekhram15-10-2020

Prachtig hotel..moderne kamers. Goede schoonmaak. Eten was prima en mijn complimenten aan de 2 supervisors van het restaurant Claudio en Nuncio.. Personeel.is erg attent en hotel is zeker voor herhaling vatbaar. Hygiene was een 10 waard..complimenten aan de schoonmakers. Enige minpunt xijn de hoge struiken op balkon.. ze verminderen het zicht op de zee .

• 9Eetgelegenheden
  • 6Koen11-09-2020

Prijs kwaliteit zijn niet ok

Ontbijt is niet ok voor een 4 sterren hotel , geen vers fruitsap , geen verse omelet , geen pannenkoeken of wafels , geen verse yoghurt enz .... Avondeten is wel lekker maar mag wat meer variatie zitten in de koude gerechten . Ongezellige en luidruchtige refter om te eten , buiten is het beter om te eten . Personeel in het restaurant niet vriendelijk . Neem een volledig gerenoveerde bungalow want bij de meeste is de badkamer een oude trol . Zwembad verouderd met harde plastieken ligzetels zonder kussen . Aan het strand moet je betalen voor uw ligzetel en handdoek . Het hele gebouw is aan een grondige opsmuk toe . Prijs - kwaliteit kloppen niet . Wel leuk is de gratis shuttlebus naar Taormina . En de enige echte vriendelijk man was Paolo aan de receptie , Topkerel !

• 6Eetgelegenheden
  • 7Miriam Feuth15-09-2019

Mooi, maar je moet wel fit zijn..

Fijn hotel: alleen een nadeel voor mensen die minder goed te been zijn of (door ziekte) minder mobiel. De kamers liggen vrij ver van de receptie, en de shuttle service is niet altijd voorhanden. Ook de bushalte is een stuk verder lopen dan de gewekte verwachting. De combinatie hiervan maakt het minder geschikt als je geen goede conditie hebt en toch graag wat wilt gaan zien in de omgeving...

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Janny Albada22-08-2019

Mooi hotel. Neem geen all inclusive.

Super mooi en schoon hotel. Strand is ook super. De all inclusive viel erg tegen. Voor veel dingen kom je niet in aanmerking. Daar moet je weer extra voor betalen. Op de site staat 5 restauranten. Maar je mag maar 1 eten. En dat is elke dag hetzelfde. Animatie is alleen voor Italiaans spreken de mensen.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Dear Guest,

we are happy you have appreciated the services of the Unahotels Naxos Beach Sicilia and its spotless cleaning.

The Hotel has different restaurants but they answer to different needs. We assign to our guests the restaurant that's as close as possible to their bedrooms, while the restaurant with the sea view "Stella di Mare" serves the dinner for the guests who buy the formula "Blue Naxos".

Warm regards

• 8Marian13-06-2019

Heel goed

Het is een groot Hotel met een hoofdgebouw en veel kleinere gebouwen met een aantal kamers in de grote tuin. Het hotel heeft een eigen (kiesel) strand wat snel afloopt, niet geschikt voor kleine kinderen. Er zijn twee zwembaden met kinderbad in mei is er slechts 1 bad open. Er zijn meerdere restaurants maar in mei was alleen de grote eetzaal open. Het eten in buffetvorm was erg goed en werd goed bijgevuld en de drankjes (wijn en water) waren inclusief. In de receptie was altijd iemand aanwezig en zeer behulpzaam. Wij hadden eerst een kamer in het hoofdgebouw (de kamer vonden we nogal gedateerd maar wel schoon) op de bovenste verdieping daar waren we niet blij mee omdat we al vroeg wakker werden van koerende duiven en een balkon vol met duivenpoep we kregen daarom na 1 nacht een kamer in één van de gebouwen in de tuin deze kamer had een terrasje lag rustig (mei) en was veel moderner. We hebben geen gebruik gemaakt van de activiteiten.

• 8Eetgelegenheden

Dear Marian,

thank you for taking time to share with us your feedback!

The Unahotels Naxos Beach Sicilia is made up of the central building with the Hotel rooms, and our villette which host from 9 up to 12 rooms, surrounded by the garden all around. We are delighted you have appreciated in particular this last solution.

We are happy you appreciated the restaurant service too: the food is always prepared with ingredients that respect high quality standard level and our kitchen and dining staff is always ready to satisfy your needs and assist you during the meals.

Best regards,

• 7Gela03-05-2019

Goed hotel

Goede service van het hotel, vriendelijke en behulpzaam personeel. Eten was niet wat we hadden verwacht dus we aten veel buiten deur ipv gebruik te maken van ons halfpension. Animatie voor ons zoontje heb ik eigenlijk niet gezien..

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Dear Guest,

thank you for your feedback!

Our staff is daily fully committed to understand the needs of our guests and offer them a personalized solution in order to make their stay as comfortable as possible. Our whole team is highly selected to offer a service which respects a standard of excellence.

The service of animation, included the activities of baby and mini club, are guaranteed since the opening of the season.

Warm regards,

• 7De Blokkies22-04-2019

Zwaar tegenvallende all inclusive

In april moet je geen all inclusive nemen want “all” is dan 1 bar en 1 buffetrestauranf. Erg jammer dat ze adverteren met 5 restaurants... nu eet je elke dag hetzelfde en je gaat ook niet naar t dorp voor een pizza 😡

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Dear Guest,

we are so sorry that our all inclusive formula hasn't satisfied your expectations.

All the restaurants are opened only during the high season. Anyway in that period too, we assign to our guests the restaurant as close as possible to their bedrooms, while the restaurant with the view "Stella di Mare" is available for ones who buy the formula "Blue Naxos". In high season it's possible to eat pizza at the stone cottage "Casa del Massaro" some days during the week, paying an extra charge.

Warm regards,

• 8Sander15-10-2018

Zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel, het eten was in 1 woord voortreffelijk. Vis met de hoofdletter V. genoten hebben we hier van ons verblijf. Aanrader!!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Sam14-09-2018

Fantastisch eten in mooi resort

Vijfde jaar dat we naar dit hotel gaan, wij vinden het geweldig, vooral het heerlijke eten en proper, mooi verzorgd hotel. Animatie is ook best leuk. We wisselen graag af tussen zwembad en strand, en dat is er alletwee. Fijn dat in de all in ook gratis ligbedjes aan het strand zijn inbegrepen. Enig minpuntje dit jaar: in de restaurants was de bediening iets minder hartelijk als andere jaren, ik denk omdat het drukker was

• 8Activiteiten

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)