Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort

7.4Goed

• 6.1Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor ATA Naxos Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

ATA Naxos Beach Resort op Sicilië biedt een all-inclusive vakantie waarbij je in de watten wordt gelegd. Languit op de ligbedden bij de grote zwembaden of juist aan het strand, ook met ligbedjes van het hotel. Het eten is van goede kwaliteit en dankzij de animatie is het altijd gezellig ‘s avonds. Aanraders op Sicilië zijn de Etna en Taormina.

87 reviews over Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort

• 2019
    7Miriam Feuth15-09-2019

Mooi, maar je moet wel fit zijn..

Fijn hotel: alleen een nadeel voor mensen die minder goed te been zijn of (door ziekte) minder mobiel. De kamers liggen vrij ver van de receptie, en de shuttle service is niet altijd voorhanden. Ook de bushalte is een stuk verder lopen dan de gewekte verwachting. De combinatie hiervan maakt het minder geschikt als je geen goede conditie hebt en toch graag wat wilt gaan zien in de omgeving...

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Janny Albada22-08-2019

Mooi hotel. Neem geen all inclusive.

Super mooi en schoon hotel. Strand is ook super. De all inclusive viel erg tegen. Voor veel dingen kom je niet in aanmerking. Daar moet je weer extra voor betalen. Op de site staat 5 restauranten. Maar je mag maar 1 eten. En dat is elke dag hetzelfde. Animatie is alleen voor Italiaans spreken de mensen.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Dear Guest,

we are happy you have appreciated the services of the Unahotels Naxos Beach Sicilia and its spotless cleaning.

The Hotel has different restaurants but they answer to different needs. We assign to our guests the restaurant that's as close as possible to their bedrooms, while the restaurant with the sea view "Stella di Mare" serves the dinner for the guests who buy the formula "Blue Naxos".

Warm regards

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marian13-06-2019

Heel goed

Het is een groot Hotel met een hoofdgebouw en veel kleinere gebouwen met een aantal kamers in de grote tuin. Het hotel heeft een eigen (kiesel) strand wat snel afloopt, niet geschikt voor kleine kinderen. Er zijn twee zwembaden met kinderbad in mei is er slechts 1 bad open. Er zijn meerdere restaurants maar in mei was alleen de grote eetzaal open. Het eten in buffetvorm was erg goed en werd goed bijgevuld en de drankjes (wijn en water) waren inclusief. In de receptie was altijd iemand aanwezig en zeer behulpzaam. Wij hadden eerst een kamer in het hoofdgebouw (de kamer vonden we nogal gedateerd maar wel schoon) op de bovenste verdieping daar waren we niet blij mee omdat we al vroeg wakker werden van koerende duiven en een balkon vol met duivenpoep we kregen daarom na 1 nacht een kamer in één van de gebouwen in de tuin deze kamer had een terrasje lag rustig (mei) en was veel moderner. We hebben geen gebruik gemaakt van de activiteiten.

Dear Marian,

thank you for taking time to share with us your feedback!

The Unahotels Naxos Beach Sicilia is made up of the central building with the Hotel rooms, and our villette which host from 9 up to 12 rooms, surrounded by the garden all around. We are delighted you have appreciated in particular this last solution.

We are happy you appreciated the restaurant service too: the food is always prepared with ingredients that respect high quality standard level and our kitchen and dining staff is always ready to satisfy your needs and assist you during the meals.

Best regards,

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Gela03-05-2019

Goed hotel

Goede service van het hotel, vriendelijke en behulpzaam personeel. Eten was niet wat we hadden verwacht dus we aten veel buiten deur ipv gebruik te maken van ons halfpension. Animatie voor ons zoontje heb ik eigenlijk niet gezien..

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Dear Guest,

thank you for your feedback!

Our staff is daily fully committed to understand the needs of our guests and offer them a personalized solution in order to make their stay as comfortable as possible. Our whole team is highly selected to offer a service which respects a standard of excellence.

The service of animation, included the activities of baby and mini club, are guaranteed since the opening of the season.

Warm regards,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7De Blokkies22-04-2019

Zwaar tegenvallende all inclusive

In april moet je geen all inclusive nemen want “all” is dan 1 bar en 1 buffetrestauranf. Erg jammer dat ze adverteren met 5 restaurants... nu eet je elke dag hetzelfde en je gaat ook niet naar t dorp voor een pizza 😡

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Dear Guest,

we are so sorry that our all inclusive formula hasn't satisfied your expectations.

All the restaurants are opened only during the high season. Anyway in that period too, we assign to our guests the restaurant as close as possible to their bedrooms, while the restaurant with the view "Stella di Mare" is available for ones who buy the formula "Blue Naxos". In high season it's possible to eat pizza at the stone cottage "Casa del Massaro" some days during the week, paying an extra charge.

Warm regards,

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Sander15-10-2018

Zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel, het eten was in 1 woord voortreffelijk. Vis met de hoofdletter V. genoten hebben we hier van ons verblijf. Aanrader!!

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Sam14-09-2018

Fantastisch eten in mooi resort

Vijfde jaar dat we naar dit hotel gaan, wij vinden het geweldig, vooral het heerlijke eten en proper, mooi verzorgd hotel. Animatie is ook best leuk. We wisselen graag af tussen zwembad en strand, en dat is er alletwee. Fijn dat in de all in ook gratis ligbedjes aan het strand zijn inbegrepen. Enig minpuntje dit jaar: in de restaurants was de bediening iets minder hartelijk als andere jaren, ik denk omdat het drukker was

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

9Marianne27-08-2017

mooi hotel

Het hotel ligt op een heel groot complex, en is ruim opgezet. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, erg ruim en netjes. Vriendelijk personeel, 2 grote zwembaden en genoeg ligbedden. Wij hadden All Incl. anders zou de prijs wel erg opgelopen zijn. Het eten vonden wij niet geweldig en er was ook niet veel variatie bij het buffet, zeker niet voor zo'n groot hotel.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Verschoor05-08-2017

Goed hotel, veel animatie

Prima hotel om de omgeving te bekijken, wel auto nodig. Veel animatie en 's avonds live muziek. Diner in buffetvorm, hebben we 1 avond gedaan. Buiten hotel 5 min. lopen zijn er talrijke restaurantjes enz. Groot en druk hotel, maar weinig last van de drukte. Genoeg ligbedden en ook strand op paar minuten lopen met ligbedden en parasols tegen betaling.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2017

• 8marleen20-07-2017

prijs/kwaliteit correct

mooi, propere kamers, douche wel krap, dagelijks bedden opgemaakt en geregeld verse handdoeken, airco werkt, vriendelijk personeel, ruime privé parkeerplaats, geen gedoe met handdoeken leggen aan zwembad, er is altijd plaats, rustig hotel: animatie vindt niet altijd aan zwembad plaats, gratis: zwem- tennislessen, zeilen en kajak, kiezelstrand rechtstreeks aan hotel (AI gratis anders vanaf 11 euro 2 zetels en parasol), avondanimatie matig, avondeten zeer lekker en afwisselend, 1 fles wijn en 1 fles water inbegrepen( helaas krijgen kinderen niets bij, een cola moet je betalen), ontbijt lekker maar geen afwisseling: elke dag roerei, spek, dezelfde croissants, bier zeer duur (5 euro),veranda is gezellig om te eten maar buffetruimte is kantinegevoel, TIP:ga zeker om 19.30u eten want vanaf 20u is het aanbod al heel wat geslonken en wordt niet meer aangevuld, elke dag live-music aan de bar, ideale ligging om met wagen uitstapjes te doen, stadje zelf is weinig te zien,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

7 tips over Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort

• Benjamin, 05-02-2014

Zorg zeker dat je een huurauto hebt. Er is een shuttle van het resort naar de kabelbaan in Taormina, maar deze rijdt op beperkte tijden en wij hadden de ervaring dat ons gewenste tijdstip vol zat.

Deze accommdatie is inmiddels ook bekend en geliefd is bij Russen. Ten tijde van ons verblijf struikelden we erover. Stel je in op wat rumoer in de eetzalen en schransgedrag, dan valt het mee.

• Vischschraper, 21-07-2014

-Boottochtje met de Renzo, te boeken op strand bij hotel. Kosten voor ca. 2,5 uur eu 50,00 (vader/moeder/kind). Leuk! -Je all-inclusivekaart kun je aan iedereen uitlenen die je wil trakteren op een drankje, ijsje of snack. Zo maak je snel vrienden ;-) -waterschoenen mee anders kun je hier echt de zee niet in!!

• ine lambriks, 30-06-2013

Taormina is zeker de moeite waard.Vervoer wordt geregeld door hotel. Verder worden er verschillende excursies georganiseerd.

5 vragen over Vakantiepark ATA Naxos Beach Resort

• Mullens-Valentin, 30-12-2018

Drankjes

Vaak bij All Inn zijn de drankjes aangelengd met water of een slecht b merk. Hoe is dit in het hotel...

• rita, 15-05-2011

is dit afglegen

is dit hotel echt afgelegen of kan je ook te voet ergens naaroe is het strand toegankelijk we gaan voor de eerste keer naa italie,en hebben gelezen dat topless zonnen, not done is in italie, klopt dat

J.Harbers, 29-07-2012

Het hotel ligt zeker niet afgelegen en via de tuin kun je naar het grindstrand. Sicilianen vinden topless zonnen goedkoop!

• joke Ouwehand, 21-03-2011

internet

kun je in het Hotel Naxos Beach internetten? zo ja hoe werk dit! kan iemand mij dit vertellen.

met vriendelijke groeten Joke

J.Harbers, 29-07-2012

Ja, dat kan. Meld je bij de hotelbalie en je word geholpen. Kost een rpikkie voor een uur. Bij all-inclusiv kost het zelfs niets.

Vakantiepark info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa