Castiglione di Sicilia

We hebben een aantal aanbieders voor Castiglione di Sicilia voor je op een rij gezet:

vakanties Castiglione di Sicilia

Reviews over Castiglione di Sicilia

wij waren heel tevreden van onze reis .

freddy,
    3-9-2018

Mooi land ,wij zijn in 3 verschillende hotels verbleven. ben je van plan om de Etna te bezoeken , dan is iets warm aantrekken aan te raden. Wij vinden de Italiaanse keuken fijne dan de Siciliaanse keuken maar ja dat is iets persoonlijk . Een puntje daar heb ik mij wel aan geergerd , de afval langs de autostrade .

Gereisd met partner in juni 2018

Het was een erg leuke vakantie met heerlijk eten!

Baukje,
    6-3-2018

We verbleven in een residence en dat was prima! Met zwembad en vlakbij de zee! Heel leuk ontvangen bij de receptie! Ik was daar met m’n dochter en ze spreekt aardig Italiaans en dat maakte het bijzonder leuk!

Gereisd met partner in september 2017

Super

Ronald Huijben,
    10-12-2017

Bij aankomst voel je je gelijk thuis. Hartelijk onhaalt. Zeker met kinderen een aanrader want die zijn de hele dag bezig. Ook de omgeving is leuk en je voelt je echt in Italië. Ook voor mensen die van fietsen houden is hier veel te doen. Tevens niet al te ver van Naxos en Taormina waar men naar het stand. Wij gaan zeker weer terug voor de gezelligheid, de sfeer en het eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellig en schattig plaatsje

Sofie van der Geest,
    26-6-2015

Leuke plek! Aantal tips:

Ze hebben heerlijk (Hazelnoten) ijs (in een Brioche) bij 'Damico'. Op Sicilië eten ze ook 'Graniti' die ze dippen met een Brioche. Een of beide moet je zeker eens geprobeerd hebben. Damico maakt niet alleen het ijs, maar ook de Brioches zelf.

Het eten bij Sine 'Tempore' vonden wij geweldig. Een 'antipasti' van huis is heerlijk en genoeg als hoofdgerecht of deel het als voorgerecht.

Gereisd met partner in juni 2015

Hele mooie omgeving!

norma,
    23-9-2014

Mooi historisch dorp met goed bewaard gebleven kasteel als blikvanger.

De omgeving bied veel afwisseling; de kust op 20 km afstand, bergdorpjes, de Etna op een half uur rijden, natuur en de inwoners zelf.

Overal lekker eten en goed weer, fijn klimaat.

Hele fijne reisbestemming!

Gereisd met partner in augustus 2014