Carlentini

We hebben een aantal aanbieders voor Carlentini voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carlentini voor je op een rij gezet:

Reviews over Carlentini

mooie ligging en aardige gastheer

anoniem,
    31-5-2016

Het complex ligt wel tussen de sinaasappelgaarden van de weg af dus lekker rustig. Maar binnen het complex was het erg gehorig. De bedden waren erg goed.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuk hotel

Yvonne,
    30-5-2015

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel.

De bediening spreekt engels en duits.

Er is buiten de kaart om nog van alles te bestellen, gewoon vragen.

De fles wijn niet leeg? Geen probleem je neemt hem mee naar je kamer en de volgende avond weer mee terug naar het restuarant.

Vind je een gang te groot( de porties zijn flink, zoals ik elk restaurant op sicilië) dan bestel je 1 portie en deel je dit.

Gereisd met partner in januari 2015

Prima plek

suzanne_maria,
    6-7-2014

Wij vonden het hier erg gezellig. Je kon juist vanuit deze omgeving op redelijke afstand van alles bezoeken. De kamers waren niet groot maar ruim voldoende. Er werd goed schoongemaakt alhoewel ze wel eens zouden mogen spuiten tegen het ongedierte zoals mieren. De 2 zwembaden waren goed en mooi aangelegd. Het ontbijt was echt Italiaans dus veel zoetigheid maar wel iedere dag vers uitgeperst sinaasappelsap. Het restaurant voldeed. Je leert vrij snel af om twee gangen te bestellen want de porties zijn erg groot.De pizza's waren erg lekker. Je krijgt alleen meestal niet je eten gelijk met je partner. De wijn per glas was duur, 4 euro maar een hele fles daarentegen maar 12 euro.

Er is een koelkastje op de kamer en dat is erg prettig en ook is er AC.

Dit voelde wel als een echte agri-turismo want er kwamen schapen en koeien voorbij lopen en overal om je heen groeien sinaasappels en meloenen etc.

Het enige minpuntje was dat we 4 dagen met onze handdoek moesten doen.

Gereisd met partner in juni 2014

Verborgen paradijsjede

angelique,
    28-11-2011

Le Chiuse ligt wel erg verborgen op het platteland tussen Lentini en Carlentini. Bovendien is er een nieuwe snelweg aangelegd, die op bijna geen enkele kaart/tomtom nog voorkomt en hetzelfde nummer heeft als de oude weg, die er parallel aan ligt. Het kostte ons daarom vrij veel moeite er te komen, maar de accomodatie maakt veel goed. Mooie ruime kamers, die dagelijks schoongemaakt worden.

Goed ontbijt. Diner los bij te boeken, lekker eten voor niet te veel geld. Fijn dat er een zwembad bij zit. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Voor de kinderen is er bovendien een klein speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Alles redelijk maar niet geweldig

Wytze,
    19-10-2011

Hotel Tenuta di Roccadia in Carlentini is niet meer dan een redelijke bagio. Eten matig. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren goed maar ook niet meer dan dat. Zwembaden: matig tot oninteressant. Vanuit deze locatie is de Etna goed bereikbaar in 1- 2 uur maar verder is in de omgeving niet veel te doen. Stranden vervuild en vaak slecht berijkbaar (veel "privé" stranden)

Gereisd met partner in oktober 2011
Carlentini scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews