Hotel Acacia Resort

26 reviews over Hotel Acacia Resort in het Nederlands

Fantastico

Luca
17-5-2017

he pasado unos días en este hotel y ha sido todo un descubrimiento!! ubicación ideal ya que esta cerca de la mayoría de lugares de interés para visitar..

el hotel tiene una de las mejores piscinas qua haya visto en mi vida y unos jardines tan bonitos que cas se puede definir un hotel botánico.

la comida típica de Sicilia y la pasta es el plato por excelencia...muy rica!!!!

personal atento y amable en todo momento. seguramente volveremos.

FantastischDat je een onbezorgde

Henk Kuylaars
26-9-2016

Kan geen negatieve dingen verzinnen, het was een heerlijk Italiaanse vakantie voor ons een aanrader.

Nooit meer

Mooi resort met heel wat min puntjes
28-8-2015

Onze kamer was nog niet vrij dus, moesten wij nog even wachten. Wanneer wij deze te zien krijgen was dit echt teleurstellend! Wij hadden een familiekamer gereserveerd, dit was verre van een familiekamer. Een bungalow van 3 op 3m waar een 2 persoon bed in stond een zetel bed voor de kinderen. Wij hadden juist 1 tegel om tussen beide bedden te stappen. Voor ons 4 was er enkel 1 kleine kast om al onze kledij op te bergen. Wij moesten een deel van onze kledij in onze bagage laten.Toen ik dit ging melden bij de receptie dat dit echt niet haalbaar was om hier 10 dagen in te verblijven, was het antwoordt je kan een grotere kamer ter beschikking krijgen, met meer kast ruimte maar dan moet je wel €20 per dag meer opleggen?? Zo 'n uitleg hadden wij nog nooit gehoord. Wij zijn naar de kamer gaan kijken en daar was inderdaad meer kastruimte. Uiteraard weigerden wij om €20 per dag meer te gaan betalen voor een kast?????

Niet voor herhaling ...

Nas
19-7-2015

Resort heeft mooi zwembad! Maar eten is altijd het zelfde en lunch is abominabele !!!!

Vergane glorie

Lojan
21-10-2013

Dit iz de vermelding 'prestige', zoals in de touroperator brochure, zeker niet waard.

Verlaten buurt, algemeen onderhoud laat te wensen over: beschimmelde parasols, vuile ramen in de eetzaal, vijver aan de inkom is één bruine modderpoel met smurrie, het zwembadpersoneel is arrogant en onbeleefd, zwemmen kan je pas vanaf 9u, verboden te zwemmen bij zeer kleine golven, onze bungalowkamer was vergelijkbaar met een bunker, uitzicht was nihil. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Henk Kuylaars
14-10-2013

Een prachtig verzorgd complex met een zeer goed onderhouden groot zwembad en een heerlijk buffet echt smullen en mooie kamers vriendelijk personeel echt alles TOP. Ga zeker weer terug ook al zal dit voor de vierde maal zijn.

Goed, maar kan beter

Peter
20-9-2013

Het hotel is erg mooi van inrichting. Een mooi zwembad en aangenaam restaurant met gevarieerd en verfijnd eten zijn de voornaamste pluspunten. De ietwat afgelegen ligging wordt grotendeels gecompenseerd door de hotelbus die naar Cefalu (vaak) en Palermo (alleen 's voormiddags, als je er langer wilt zijn kan je de trein naar Cefalù nemen en daar de bus naar hotel). Voor andere uitstappen (zoals Agrigento, Solunto, Monreale of een avondje Cefalu) is wel een auto aangewezen. Laksheid bij sommig personeel stoorde ons. Pas na drie dagen lagen er zeepjes, we hadden nooit echt de indruk dat er degelijk gestofzuigd werd en iemand die een tweede keer moest komen wegens een slecht werkende safe, stond al weinig subtiel met het handje klaar. Hoewel animatie voor ons niet zo belangrijk is en het seizoen al ten einde liep, waren de wel opgevoerde shows bedroevend. Beter iets doen wat wel lukt met de middelen. Over zaal en onthaal geen klachten. Zeker geen slechte keuze, maar ook geen 'wauw-effect'.

bellissimo ma...

francesco
6-7-2013

sono stato la prima settimana di luglio con mia moglie ee figlioi due bambini piccoli. bellissimo il resort ma... la spiaggia IMPRATICABILE con bambini, internet nel 2013 non esistente nelle camere così come la tv che si vede ad intermittenza!!!!! dimenticavo solo 3 canali italiani!! il bar della piscina cucina solo lasagne, per non parlare dell'insalata piccola 8euro!!!!una birra 4 e così via... bello sì ma troppo costoso il resto!!!!

Net hotel vond het een beetje vergane glorie.. Mooi zwembad, wel erg koud. Met een klein kind niet handig, geen peuterbad, dus constnt alert zijn.

Strand direct vanuit de hotel tuin te bereiken. Omdat wij een kind bij ons hadden, tijdens boeken aangegeven, hadden een woordenwisseling. Zouden in een 'huisje' zitten in de tuin maar met een babybedje kon je je kont niet keren. Hierdoor een kamer gekregen in de kelder, geen uitzicht, koud en entertaiment letterlijk te horen (en dat met een kind van 1,5)

Eten is lekker, hoewel variatie beperkt. Ontbijt verandert niet maar is lekker. Lunch is aan het zwembad verkrijgbaar maar hier de keuze beperkt nl alleen pizza slice ofzo.

Zonder huurauto is er in de directe omgeving weinig tot niks te zien. Er is geen boulevard of en er zijn geen winkeltjes in de buurt.

Sicilie zelf is wel echt fantastisch! Hoop te zien, mooie geschiedenis en echte bezienswaardigheden die ook echt de moeite waard zijn om te bezoeken.

Dla aktywnych

Travelone
16-10-2012

Świetny hotel dla koneserów, którzy preferują aktywny wypoczynek. Położenie obiektu jest korzystne dla osób lubiących zwiedzać. Warto wypożyczyć samochód i przemierzyć całą Sycylię, uważając jednak na styl jazdy lokalnych kierowców. Wokół hotelu rozciąga się różnobarwny ogród. Tuż przy hotelu znajduje się kamienista plaża. Spokój w hotelu zakłócają wieczorne animacje, które bywają monotonne. Jedzenie jest na dobrym poziomie. Na szczególne uznanie zasługują obfite i urozmaicone kolacje.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acacia Resort in Campofelice di Rocella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acacia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acacia Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 26 reviews.