Hotel Acacia Resort

ItaliëSiciliëCampofelice di Rocella

8.2FantastischScore uit 27 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

27 Reviews over Acacia Resort

• 9Henk Kuylaars24-09-2018

Heel graag een volgende keer

Opnieuw naar Acacia resort Sicilie. Ook deze maal een geweldige vakantie gehad. Het is heel belangrijk dat het resort na een aantal jaren nog steeds de goede kwaliteit heeft als bij de aanvang. Ligging Geweldig. Gastvrijheid Super. Verzorging kamers, Restaurant, zwembad, alles is in het belang van de gasten in een woord een grote aanrader. Onze dank gaat uit Marisa, Cesaere, Andrea, Luigi, Pino, en nog vele andere. Tot het vogendjaar. Henk en Lia Kuylaars

• 10Luca17-05-2017

Fantastico

he pasado unos días en este hotel y ha sido todo un descubrimiento!! ubicación ideal ya que esta cerca de la mayoría de lugares de interés para visitar.. el hotel tiene una de las mejores piscinas qua haya visto en mi vida y unos jardines tan bonitos que cas se puede definir un hotel botánico. la comida típica de Sicilia y la pasta es el plato por excelencia...muy rica!!!! personal atento y amable en todo momento. seguramente volveremos.

• 9Henk Kuylaars26-09-2016

FantastischDat je een onbezorgde

Kan geen negatieve dingen verzinnen, het was een heerlijk Italiaanse vakantie voor ons een aanrader.

• 6Mooi resort met heel wat min puntjes28-08-2015

Nooit meer

Onze kamer was nog niet vrij dus, moesten wij nog even wachten. Wanneer wij deze te zien krijgen was dit echt teleurstellend! Wij hadden een familiekamer gereserveerd, dit was verre van een familiekamer. Een bungalow van 3 op 3m waar een 2 persoon bed in stond een zetel bed voor de kinderen. Wij hadden juist 1 tegel om tussen beide bedden te stappen. Voor ons 4 was er enkel 1 kleine kast om al onze kledij op te bergen. Wij moesten een deel van onze kledij in onze bagage laten.Toen ik dit ging melden bij de receptie dat dit echt niet haalbaar was om hier 10 dagen in te verblijven, was het antwoordt je kan een grotere kamer ter beschikking krijgen, met meer kast ruimte maar dan moet je wel €20 per dag meer opleggen?? Zo 'n uitleg hadden wij nog nooit gehoord. Wij zijn naar de kamer gaan kijken en daar was inderdaad meer kastruimte. Uiteraard weigerden wij om €20 per dag meer te gaan betalen voor een kast?????

• 4Nas19-07-2015

Niet voor herhaling ...

Resort heeft mooi zwembad! Maar eten is altijd het zelfde en lunch is abominabele !!!!

• 7Lojan21-10-2013

Vergane glorie

Dit iz de vermelding 'prestige', zoals in de touroperator brochure, zeker niet waard. Verlaten buurt, algemeen onderhoud laat te wensen over: beschimmelde parasols, vuile ramen in de eetzaal, vijver aan de inkom is één bruine modderpoel met smurrie, het zwembadpersoneel is arrogant en onbeleefd, zwemmen kan je pas vanaf 9u, verboden te zwemmen bij zeer kleine golven, onze bungalowkamer was vergelijkbaar met een bunker, uitzicht was nihil. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

• 9Henk Kuylaars14-10-2013

Een prachtig verzorgd complex met een zeer goed onderhouden groot zwembad en een heerlijk buffet echt smullen en mooie kamers vriendelijk personeel echt alles TOP. Ga zeker weer terug ook al zal dit voor de vierde maal zijn.

• 7Peter20-09-2013

Goed, maar kan beter

Het hotel is erg mooi van inrichting. Een mooi zwembad en aangenaam restaurant met gevarieerd en verfijnd eten zijn de voornaamste pluspunten. De ietwat afgelegen ligging wordt grotendeels gecompenseerd door de hotelbus die naar Cefalu (vaak) en Palermo (alleen 's voormiddags, als je er langer wilt zijn kan je de trein naar Cefalù nemen en daar de bus naar hotel). Voor andere uitstappen (zoals Agrigento, Solunto, Monreale of een avondje Cefalu) is wel een auto aangewezen. Laksheid bij sommig personeel stoorde ons. Pas na drie dagen lagen er zeepjes, we hadden nooit echt de indruk dat er degelijk gestofzuigd werd en iemand die een tweede keer moest komen wegens een slecht werkende safe, stond al weinig subtiel met het handje klaar. Hoewel animatie voor ons niet zo belangrijk is en het seizoen al ten einde liep, waren de wel opgevoerde shows bedroevend. Beter iets doen wat wel lukt met de middelen. Over zaal en onthaal geen klachten. Zeker geen slechte keuze, maar ook geen 'wauw-effect'.

• 8francesco06-07-2013

bellissimo ma...

sono stato la prima settimana di luglio con mia moglie ee figlioi due bambini piccoli. bellissimo il resort ma... la spiaggia IMPRATICABILE con bambini, internet nel 2013 non esistente nelle camere così come la tv che si vede ad intermittenza!!!!! dimenticavo solo 3 canali italiani!! il bar della piscina cucina solo lasagne, per non parlare dell'insalata piccola 8euro!!!!una birra 4 e così via... bello sì ma troppo costoso il resto!!!!

• 7Laura12-03-2013

Goed maar niet supergoed of fantastisch

Net hotel vond het een beetje vergane glorie.. Mooi zwembad, wel erg koud. Met een klein kind niet handig, geen peuterbad, dus constnt alert zijn. Strand direct vanuit de hotel tuin te bereiken. Omdat wij een kind bij ons hadden, tijdens boeken aangegeven, hadden een woordenwisseling. Zouden in een 'huisje' zitten in de tuin maar met een babybedje kon je je kont niet keren. Hierdoor een kamer gekregen in de kelder, geen uitzicht, koud en entertaiment letterlijk te horen (en dat met een kind van 1,5) Eten is lekker, hoewel variatie beperkt. Ontbijt verandert niet maar is lekker. Lunch is aan het zwembad verkrijgbaar maar hier de keuze beperkt nl alleen pizza slice ofzo.

Zonder huurauto is er in de directe omgeving weinig tot niks te zien. Er is geen boulevard of en er zijn geen winkeltjes in de buurt. Sicilie zelf is wel echt fantastisch! Hoop te zien, mooie geschiedenis en echte bezienswaardigheden die ook echt de moeite waard zijn om te bezoeken.

Hotel Acacia Resort info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)