Valledoria (Costa Doria)

We hebben een aantal aanbieders voor Valledoria (Costa Doria) voor je op een rij gezet:

Bebsy

vakanties Valledoria (Costa Doria)

Bebsy

Reviews over Valledoria (Costa Doria)

Valledoria is een rustig dorpje waar alles gewoon in een 1

I.P. Balistreri,
    26-6-2007

Valledoria is een rustig dorpje waar alles gewoon in een Sardijns tempo gaat. Er zijn genoeg winkels waaronder een paar grote supermarkten. Men houdt zich aan de siesta dus van 1 tot 5 is alles dicht (behalve de supermarkten). Vriendelijke bevolking. Elke zaterdagmorgen een kleine leuke markt. Als je voor Sardijnse kazen etc. gaat, kan je je hart ophalen. Verwacht niet dat je om 18.00 uur al aan kan schuiven in een restaurant. Dat begint allemaal pas rond 20.00 uur. Er zijn wel wat eettentjes waarvan we er bij 1 zijn gaan eten. Naam is me ontschoten maar het was niet veel bijzonders. 's-Avonds is er weinig te beleven, dus geen flanerende bevolking.

De omgeving is schitterend. Lange zandstranden. Badesi Mare heeft genoeg faciliteiten. 10 km verder ligt Isola Rossa met een schitterend strand, genaamd la Marinedda. Kristalhelder water. Prima om te snorkelen. Tempio Pausania is ook een aanrader. Ligt 50 km in het binnenland. Heel mooie tocht.

Gereisd met vrienden in juni 2007

Wij stonden op een zeer rustige camping, La Foce, aan de

Wieke Krielen,
    23-8-2005

Wij stonden op een zeer rustige camping, La Foce, aan de rand van Valledoria. Mooie camping, 's avonds wel veel muggen. Met een taxibootje kun je in een paar minuten naar het strand varen, waar het zelfs in het hoogseizoen erg rustig was. Prachtig helder water, breed strand. Een heerlijke plek. In het stadje vind je alles wat je nodig hebt in je vakantie. Kortom: een heerlijke plek om tot rust te komen. Wieke

Gereisd anders in augustus 2005
Valledoria (Costa Doria) scoort een 4,2 uit 10, op basis van 16 reviews