vakanties Valledoria (Costa Doria)

Reviews over Valledoria (Costa Doria)

Stel (54 jr) Meppel,
    13-9-2018

Geweldig aardige mensen (1 familie) en zeer behulpzaam. Mooie locatie, super bedden en de kamers voorzien van goede airco. Ontbijt was Europees en top. We zijn hier 9 nachten geweest en bevelen het zeer zeker aan bij een ieder die nog twijfelt. TIP: neem wel een huurauto.

Fantastisch kleinschalig gezellig hotel.

Ceciel,
    17-8-2018

Het is zoeken naar het hotel want t ligt midden in een woonwijk maar eenmaal op je kamer heb je dat niet meer in de gaten. Voordeel hiervan is dat je ook zo het centrum inloopt. Kamers zijn schoon, ietwat gedateerd, maar wel met koelkast en tv. Ontbijt is prima, niet enorm uitgebreid maar er is voldoende keuze, tevens vers fruit. Het ontbijt heerlijk in de tuin kunnen nuttigen, de koffie werd na bestelling aan tafel gebracht. De kamers liggen rond het zwembad gesitueerd wat het zeer knus maakt. Zwembad is heerlijk alleen de beloofde bar hebben we niet gezien. Voldoende ligbedjes en zitjes om het zwembad heen en geen sluitingstijden. In het dorp voldoende terrasjes voor een aperitief en goede restaurants, wel reserveren vantevoren als je rond 20.00 uur wil eten anders zit je pas om 22.00-22.30 uur aan tafel.

goede uitvalsbasis n het noorden van Sardinie

Hilde,
    10-8-2018

waren er begin juli en dan echt rustig, weinig campinggasten en heerlijk geslapen

half juli ander verhaal; druk, rumoerig en veel blèrende kids.

sanitair verouderd maar wordt enkele keren per dag schoongemaakt, zeer vriendelijke dames, bootje naar het strand is zeer handig, vriendelijke man en rustig strand. vanuit de camping zit je echt wel centraal om mooie uitstapjes te doen, hou er rekening mee dat de afstanden niet ver zijn maar heel wat tijd in beslag nemen omdat je steeds in de bergen rijdt, wat trouwens prachtige uitzichten geeft. restaurant is zeker aan te raden, heel lekker eten, goede kok als je de slechte bediening erbij neemt, alles is hen te veel maar voor de Italianen kunnen ze wel een inspanning doen, echt ongelofelijk (wouden een tafeltje op het terras maar ze moesten de tafel opnieuw dekken en het was een bitse nee maar even later vroegen Italianen hetzelfde en werd met de "big smile" een tafel gedekt) kregen nog geen fles wijn open

zwembad verouderd maar wordt alle dagen schoon gemaakt, is wel een systeem van "handdoekje" leggen

prachtige bar met mooi uitzicht, ga tegen zonsondergang!!! vriendelijk personeel

mooie camping, goede uitvalsbasis, de minpuntjes namen we erbij

Heerlijke plek en prachtige uitvalsbasis

Ingeborg,
    15-11-2017

Ideale camping om gewoon lekker op de camping te zijn.. er is genoeg vertier namelijk. Maar niets hoeft... Ook is de camping een prima uitvalsbasis om dit prachtige eiland te verkennen.

Mooie en verzorgde camping

Vera H.,
    12-8-2017

Van 25 juli tot 1 aug. een stacaravan gehuurd met mijn man en 2 kinderen van 9 en 11 jaar via Touroperator.

Camping ziet er mooi en verzorgd uit, op 5 minuten rijden van het plaatsje Valledoria, waar wat barretjes/restaurantjes en supermarkten zitten.

Leuk zwembad, betaalbare prijzen in het campingwinkeltje. Prachtige bar, met mooi uitzicht en lekker Italiaans ijs. In het restaurant hebben wij heerlijk gegeten. lekkere pizza's, aanrader: de mosselen!

Goede service, toen onze airco niet werkte stond er binnen een half uur een monteur.

Bootje voer af en aan naar het strandje op het eiland, waar je aan de ene kant in een soort riviertje/meertje kon zwemmen (rustig water) en aan de andere kant in de zee.

Animatieteam hebben onze kinderen geen gebruik van gemaakt, maar was vooral in het Italiaans.

Er was naast het zwembad een prachtige tennisbaan en voetbalveld, maar hier zat een hek omheen met een groot slot erop, alsof je hier per uur voor moest betalen.

Net als voor het gebruik van de tafeltennistafel moest betaald worden.

Dit maakt een gezamenlijke plek voor de jeugd rond de 10 jaar toch wat minder toegankelijk. Er is wel een speeltuintje, maar meer voor jongere kinderen.

Tips om te doen: eten bij Agriturismo Monte Istulargiu (vooraf reserveren) heerlijke Italiaanse lekkernijen, Castelsardo, vogelexcursie over de rivier(www.focedelcoghinas.com),vissen in het riviertje bij de camping, het binnenland inrijden via Aggius naar Tempio Pausania, de baai van La Marinedda (MOOI!), wijntjes proeven en kopen bij Cantina li Duni in Badesi.

Voor ons genoeg leuke dingen om te doen op dit mooie stukje in het Noorden van Sardinië!

Valledoria (Costa Doria) scoort een 3,9 uit 10, op basis van 16 reviews